پاکستان: چند مرده پس از حمله مسلحانه به بورس

مردان مسلح حمله کرده اند پاکستان بورس ساختمان در کراچی به گفته پلیس محلی. هر چهار نفر از مهاجمان و حداقل دو غی

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

مردان مسلح حمله کرده اند پاکستان بورس ساختمان در کراچی به گفته پلیس محلی. هر چهار نفر از مهاجمان و حداقل دو غیرنظامی در این حمله کشته شدند.

مردان مسلح با حمله به پاکستان بورس ساختمان در کراچی در روز دوشنبه کشته شدن حداقل سه نفر — دو نفر از نگهبانان و پلیس و همچنین چهار نفر از مهاجمان به گفته پلیس. پلیس کراچی رئیس Ghulam Nabi ممان گفت: مهاجمان کشیده در یک خودرو در خارج از طبقه تجاری و پرتاب نارنجک در ساختمان قبل از باز کردن آتش.

ادامه مطلب: اتحاد چین-پاکستان به کریدور اقتصادی زندگی می کردند تا اعتیاد به مواد مخدره?

Rizwan Ahmend یک مقام پلیس در صحنه حمله گفت که افراد مسلح افتتاح شد آتش سوزی در ورودی و وارد بورس زمینه. آن را بلافاصله روشن نیست اگر بیشتر مهاجمان هستند ،

"وجود دارد یک پلیس که خود را از دست داد زندگی" کراچی-روزنامه نگار بر اساس یسرا عسکری گفت: DW. "ما نمی دانیم که چندین ماموران امنیتی در میان زخمی شدند. آنها منتقل شده به بیمارستان در سراسر کراچی."

ادامه مطلب: تازه صندوق بین المللی پول یک معامله سیاسی 'ضربه' به پاکستان عمران خان PM

به شدت مسلح نیروهای ویژه را احاطه کرده اند ساختمان های محلی و ایستگاه های تلویزیونی نشان داده اند که پلیس در تمام بدن زره پوش اطراف آن ساختار. شازیه Jehan یک سخنگوی پلیس گفت: یک تیم خنثی سازی بمب نیز شده بود به نام به ساختمان شد و تلاش برای پاک کردن آن از مواد منفجره است.

"نظارت هوایی از منطقه در جریان است و تمام جادههای منتهی به کراچی بورس شده اند و محاصره برای اهداف امنیتی" گفت عسکری.

علاوه بر این, مجید تیپ از ارتش آزادی بخش بلوچستان (BLA) در زمان مسئولیت این حمله است. BLA مسلح است شورشیان گروه طرفداران استقلال استان بلوچستان از پاکستان است.

کراچی پاکستان را مرکز مالی به پاکستان بانک دولتی و همچنین چندین ملی و بین المللی موسسات مالی. روز دوشنبه حمله می آید بیش از یک هفته پس از یک نارنجک پرتاب شد در یک خط از مردم در خارج از انتظار از یک دولت رفاه در این شهرستان یک نفر کشته و مجروح شدن هشت نفر دیگر با توجه به بیانیه ای از مقامات شهرداری.

lc/rt (ایسنا خبرگزاری AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب