پاکستان ناودان برای به استثنای گروه اقلیت از حقوق پنل

دیده بان حقوق بشر می گوید که "پوچ" پاکستان نمی دعوت مظلوم جامعه احمدیه به یک بدن جدید است که با هدف حفاظت از ح

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

دیده بان حقوق بشر می گوید که "پوچ" پاکستان نمی دعوت مظلوم جامعه احمدیه به یک بدن جدید است که با هدف حفاظت از حقوق اقلیت ها. احمدی در صورت آزار و اذیت مذهبی و نفرت مبارزات انتخاباتی در کشور است.

پاکستان دریافت محکومیت جمعه به استثنای یک مورد آزار و اذیت گروهی از جدید و رسمی بدن تنظیم برای حفاظت از حقوق اقلیت های مذهبی.

سازمان غیر دولتی دیده بان حقوق بشر شد, بین المللی آخرین صدای محکوم به محرومیت از جامعه میباشند. احمدی را تا 4 میلیون نفر در پاکستان است.

پاکستان کابینه تاسیس کمیسیون ملی اقلیت های روز سه شنبه آموزش وزارت امور مذهبی که شامل نمایندگان از احمدی جامعه است.

"احمدی در میان بیشتر مورد آزار و اذیت جوامع در پاکستان و محروم کردن آنها از حقوق اقلیت کمیسیون پوچ است گفت:" براد آدامز, آسیا, مدیر دیده بان حقوق بشر.

"نگه داشتن احمدی خاموش کمیسیون نشان می دهد که تا چه حد جامعه چهره تبعیض هر روز," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: چه کسانی هستند احمدیه مسلمان جماعت?

دهه از آزار و اذیت مذهبی

امور دینی وزارت قبلا ابراز حمایت از گنجاندن Ahdamis اما دولت پاکستان به نظر می رسد به وتو این. کمیسیون مستقل حقوق بشر پاکستان در حال حاضر را رد کرد و بدن بر اساس ترکیب آن است.

این Ahdamiyya جامعه مواجه اند مرگ و ارعاب و یک کمپین نفرت برای چند دهه. پاکستان اعلام کرد این گروه غیر مسلمانان در سال 1974 اگر چه جامعه می گویند آنها یک فرقه از اسلام است.

این گروه توجه خود را بنیانگذار غلام احمد به عنوان یک پیامبر. ارتدوکس و اسلام می گوید می تواند وجود داشته باشد هیچ پیامبری پس از محمد. احمدی زنده در سراسر جهان و تعداد به 20 میلیون نفر است.

ادامه مطلب: پاکستان: عمران خان دولت است 'muffling هستند صداهای منتقد'

احمدیه سخنگوی Saleem الدين گفت: جامعه نمی خواهید به بخشی از این کمیسیون به هر حال اما افسوس که جامعه خود را به حال دعوت نشده.

پاکستان بارها و بارها کرایه ضعیف در شاخص جهانی آزادی مذهبی.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن