روزنامه نگار پاکستانی Matiullah Jan یافت و پس از مختصر مظنون به آدم ربایی

روزنامه نگار Matiullah Jan رفته بود گم شده در اسلام آباد با توجه به خانواده و گروه های حقوق. شناخته خبرنگار در

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

روزنامه نگار Matiullah Jan رفته بود گم شده در اسلام آباد با توجه به خانواده و گروه های حقوق. شناخته خبرنگار در پاکستان او قبلا با انتقاد از این کشور را قوه قضاییه و نظامی است.

روزنامه نگار Matiullah Jan منتشر شد از یک مختصر آدم ربایی در پاکستان از اسلام آباد خود را برادر شهید اکبر عباسی گفت: DW.

عباسی گفت: Jan شده بود پیدا کردم و در راه خانه خود را. وقتی پرسیده شد که در مورد روزنامه نگار وضعیت عباسی توصیف او به عنوان "امن و صدا." او گفت که Jan شده بود ربوده شده توسط "ناشناخته" مردان بدون هر گونه اطلاعات بیشتر آشکار. او را فاش نمی کند که در آن Matiullah Jan داشت اما رسانه های محلی گزارش داد که او منتشر شد برخی از 45 کیلومتر (28 مایل) غرب اسلام آباد.

همکار روزنامه نگار Azaz سید توییتی عکس Jan روز یکشنبه گفت که او تا به حال برگزار شده است به مدت 12 ساعت.

خلاصه آدم ربایی

Matiullah Jan رفت و گم شده در سه شنبه, همسرش Kaneez Sughra گفته بود DW. او ناپدید شده در خارج از یک مدرسه اسلام آباد که در آن او کار می کند. Sughra گفت که او شنیده مردان scuffling خارج از مدرسه. "من خواستار محاکمه او تلفن کار نمی," او اضافه شده است.

زمانی که نگهبان در مدرسه به او گفت که Jan ماشین شده بود پارک شده در خارج به مدت دو ساعت او گفت که او متوجه چیزی اشتباه بود. "درهای ماشین باز بود و کلید هنوز داخل," او گفت: DW. "من می توانید ببینید از ماشین است که او گرفته شده بود به زور."

آژانس خبری رویترز گزارش تلویزیون مدار بسته دوربین در مدرسه نشان داد Jan بودن به همراه یک ماشین پس از اینکه در گوشه ای از آنچه در ظاهر به یک پلیس خودرو آمبولانس و ماشین بینام و نشان.

'عمل نامردی'

کمیسیون حقوق بشر پاکستان را محکوم کرد آدم ربایی خواستار آن را "یک عمل نامردی."

بیشتر بخوانید: آیا فضا برای تفکر انتقادی کاهش در پاکستان ؟

سازمان عفو بین المللی جنوب آسیا گفت که "بسیار نگران" درباره Jan شده از سوی مقامات پاکستانی به "ایجاد محل نگهداری او بلافاصله" با اشاره به روزنامه نگار تا به حال دچار خشونت و آزار و اذیت برای کار خود را در گذشته است.

Jan قبلا هدف از حملات. در سال 2017, سنگ, پرتاب شد و در ماشین او رانندگی در نزدیکی پایتخت آن اسلام آباد است.

انتقادی رسانه های صوتی

او از کار اخراج شد و موقعیت خود را به عنوان یک لنگر در Cartoon تلویزیون در سال 2018 بنا به گزارش ها تحت فشار از نظامی که از او انتقاد کرده بودند. او پس از حفظ حضور در یوتیوب و دیگر رسانه های اجتماعی.

دیوان عالی پاکستان در اوایل این ماه با صدور تحقیر از دادگاه متوجه ژانویه برای یک سایت مهم قوه قضائیه. او می رود به نظر می رسد در دادگاه در هفته آینده.

ادامه مطلب: پاکستان جدید اینترنت قوانین تشدید کنترل بر رسانه های اجتماعی

پیشتر در روز سه شنبه Jan توییتی یک ویدئو از مصاحبه ای با یکی دیگر از روزنامه نگار, نوشتن: "این برای جلب توجه کسانی که نشستن در شبیه سازی تهویه مطبوع محیط زیست از حاکمیت قانون در پاکستان و که فکر می کنم انتقاد در آنها یک جرم بزرگتر از تخلف از تعرض مصون کرامت یک انسان است."

بیشتر بخوانید: میر شکیل-ur-Rehman: چرا پاکستان در رسانه های مغول است که در پشت میله های زندان

این یک نسخه به روز شده از یک مقاله قبلی است.

jlw dr/msh (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب