Papros رول پشتیبانی از SCIP پایگاه داده های ارسالی به صورت زنجیره تامین

Papros Inc یک رهبر در مدیریت زنجیره تامین با اعلام حمایت گسترده برای SCIP ارسالی. این SCIP پایگاه داده است که

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Papros Inc یک رهبر در مدیریت زنجیره تامین با اعلام حمایت گسترده برای SCIP ارسالی. این SCIP پایگاه داده است که مخزن همه مقالات به فروش می رسد و یا قرار داده شده در بازار در اتحادیه اروپا خواهد شد و توسط ECHA از آژانس مواد شیمیایی اروپا. آن است که به منظور کمک در استفاده ایمن از مقالات vis-à-vis مواد شیمیایی موجود در آنها را در طول کل چرخه از زمانی که آن را در بازار قرار داده شده برای استفاده عادی برای پایان دادن به زندگی استفاده مجدد و یا بازیافت و پس از ان دوباره وارد این دایره اقتصاد اگر ممکن است.
 
Papros به ارمغان می آورد یک روند قوی در مطالب ارسالی. تبدیل از چندین موجود در زنجیره تامین فرمت برای اطلاعات مانند IPC 1752A یا جدید 1752B یا 1754 و یا کمیسیون مستقل انتخابات 62474 پشتیبانی می شوند همراه با مکمل داده است که با هم ادغام شدند و یک SCIP فرمت ایجاد شده است و داده ها را می توان به صورت دستی و یا توسط یک سیستم به سیستم (S2S) با لينک مستقيم تسلیم است. ارزش فوق العاده ای Papros به ارمغان می آورد به روند سریع تبدیل داده ها به صورت بسیار پیچیده مجامع و برای تولید کنندگان ده ها هزار یا حتی میلیون ها نفر از انواع مختلف از قطعات برای آنها خودکار ارسالی یک مزیت.
 
Papros است که این شرکت در پشت محبوب زنجیره تامین ارائه MRPRO(TM) پلت فرم شناخته شده جهانی به عنوان "بهترین تعارض مواد معدنی پلت فرم" است که شرکت را قادر می سازد به ادامه بی وقفه خود را برای اطمینان از تامین برخی از مواد معدنی هستند و نه آلوده در ریشه های خود را.
 
pS3 chain2 (Sthree زنجیره ای) یک permissioned securetized زنجیره تامین sidechain راه حل برای بلافاصله ایمن immutably و verifiably ضبط زنجیره تامین ابزار برای گسسته احراز هویت به صورت خودکار انطباق فیلتر و دیگر هماهنگ سازی داده ها.
 
در مورد Papros Inc: Papros Inc. متعهد شده است به ارائه کل مدیریت زیست محیطی راه حل های ما و شرکت های بین المللی. "بهینه سازی دلار و محیط زیست سبز" شده است شعار Papros Inc. از زمان آغاز آن بیش از سی و چهار سال پیش.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب