پدر و مادر از UConn دانشجویی می خواستم در داد و بیداد مرگبار: 'از آن زمان به تسلیم'

وکیل خانواده از دانشگاه کانکتیکات دانشجویی می خواستم در مرگبار سه-داد و بیداد اعلام این خبر گفت: در رویارویی ب

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

وکیل خانواده از دانشگاه کانکتیکات دانشجویی می خواستم در مرگبار سه-داد و بیداد اعلام این خبر گفت: در رویارویی با مسائل مربوط به سلامت روان" و خواست او را به نوبه خود در.

"از آن زمان به اجازه فرایند درمان آغاز" وکیل مایکل دولان گفت: در یک جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی. "از آن زمان به تسلیم شدن است."

اف بی آی و پلیس در سه متحده در حال شکار برای پیتر مانفردونیا, 23 بود که در گذشته در پا در ایست سترودسبورگ پنسیلوانیا حمل زیادی کیسه duffel که ممکن است حاوی سلاح های به سرقت رفته از یکی از قربانیان است.

او را متهم به هک کردن به مرگ یک کانکتیکات خراط و به شدت زخمی یک مرد مسن در Willington, شکستن را به یک خانه و برگزاری صاحب اسیر یک شبه و کشتار آشنایی و آدم ربایی ،

پلیس منتشر نشده یک انگیزه برای وحشتناک جرم ولگردی و قانونی شکنی اما هرگاه شروع کنفرانس مطبوعاتی خود با توصیف مشکوک به عنوان یک سابق افتخار دانشجو و ورزشکار که به دنبال کمک برای بیماری های روانی.

"شما نمی شود شگفت زده به شنیدن این که پیتر تلاش کرده است با مسائل مربوط به سلامت روان در طول چند سال گذشته. او به دنبال کمک از تعدادی از درمانگران و او را به حمایت از پدر و مادر خود و عزیزان برای کمک به او را از طریق."

سپس به طور مستقیم پرداختن به فراری ، دولان گفت: "شما را دوست می دارد. خود را پدر و مادر خود و خواهر خود را به تمام اعضای خانواده شما را دوست دارد. هیچ کس می خواهد هر گونه آسیب به شما آمده است."

او افزود: "پیتر از پدر و مادر خود را 'ما شما را دوست دارم. لطفا به نوبه خود در.'"

هرگاه که آیا هر گونه سوال در مورد این مورد نیز ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان.

مقامات شده اند به دنبال مانفردونیا از جمعه هنگامی که او را ترک صحنه وحشیانه حمله در Willington, Connecticut.

سینتیا DeMers گفت: هارتفورد کورانت که شوهرش و همسایه تا به حال ارائه شده مانفردونیا سوار شدن به خود موتور سیکلت قرمز. دقیقه بعد هر دو مرد بودند به شدت مجروح و توسط چه توضیح داده شد تنها به عنوان یک "لبه" ابزار. DeMers یک خراط نمی تواند زنده کرد و به پلیس گفت: دومین قربانی صدمات بسیار جدی شد.

بعد از آن شب پلیس گفت: مانفردونیا شکست را به یک خانه در Willington برگزار شد و صاحب زندانی قبل از خروج از اوایل روز شنبه با غذا و اسلحه و یک تپانچه و یک ماشین—که او بعد از سقوط و رها شده در نزدیکی یک پارک ایالتی در دربی.

مقامات می گویند او پس از آن به رهبری به یک دربی خانه که در آن او گفته کشته آشنایی 23 ساله Nicholas J. Eisele به سرقت برده سیاه و سفید فولکس واگن Jetta و ربوده Eisele دوست دختر. او را به سمت چپ و خودرو در نیوجرسی و سپس خال در ایست سترودسبورگ.

مانفردونیا رشد در نیوزیلند جامعه ویران 2012, مدرسه, قتل عام. خود را در Facebook صفحه نشان می دهد او پول ضد خشونت تلاش ها در سال های اخیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن