پاریس ترمینال فرودگاه تخلیه شده پس از انفجار اتوبوس را به شعله های آتش

یک اتوبوس گرفتار شده آتش سوزی در ترمینال 4 در پاریس' فرودگاه اورلی باعث موقت تخلیه ساختمان. مسافران توضیح داده

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

یک اتوبوس گرفتار شده آتش سوزی در ترمینال 4 در پاریس' فرودگاه اورلی باعث موقت تخلیه ساختمان. مسافران توضیح داده شده دیدن شعله های آتش و دود مواج از خودرو.

ترمینال 4 از پاریس به فرودگاه اورلی شده را تخلیه کردند و در صبح روز شنبه پس از یک اتوبوس آتش به طور مستقیم در خارج از ساختمان روزنامه Le Parisien گزارش شده است.

رسانه های اجتماعی فیلم نشان داد شعله های آتش و دود مواج از اتوبوس به صدها نفر از مسافران شد و ورود برای پرواز خود را.

راننده اتوبوس که حمل و نقل مسافران بین پاریس و فرودگاه ساخته شده توقف اضطراری در مقابل ترمینال 4 حدود 8:45 صبح به وقت محلی (0645 UTC/GMT) روز پنج شنبه پس از شناسایی بوی دود.

آتش نشانان و پرسنل فرودگاه وارد و بلافاصله راه اندازی یک محیط امنیتی در اطراف اتوبوس.

سه انفجار یک اتوبوس در شعله های آتش

"برای اولین بار ما شاهد دود و راننده با یک کپسول آتش نشانی, بنابراین ما فکر کردم که این فقط یک آتش سوزی کوچک" یک شرکت هواپیمایی کارمند که مشغول به کار بود, در زمان آتش سوزی گفت: le Parisien.

"ناگهان شعله های آتش به نظر می رسد تحت اتوبوس و کمک به شروع به ورود از همه طرف. ما تحت فشار قرار دادند به مسافران دور از [فرودگاه] ویندوز. سپس یک انفجار تایر منفجر شد و از پنجره اتوبوس نیز شروع به انفجار. سپس یک دوم و سوم انفجار. و سیستم اعلام حریق در اورلی رفت....این زمانی است که ما تخلیه هر کس خارج است."

فرودگاه تخلیه

"از نظر سطح قابل توجهی از دود آن تصمیم گرفته شد به طور موقت تخلیه ترمینال" سخنگوی پاریس آتش نشانی گفت.

حدود 300 مسافر با چمدان منتظر خارج از ترمینال. از آنجا که آنها تا به حال یک دید واضح و روشنی از اتوبوس که تا به حال تبدیل شدن به فرا گرفته در شعله های آتش.

حدود 30 آتش نشان بودند در خاموش کردن آتش سوزی.

Le Parisien گزارش داد که ترمینال 4 از سر گرفته عادی عملیات در ساعت 10:34 صبح پس از آتش شده بود خاموش و مقامات تایید کرده بود وجود دارد بدون آسیب به ساختمان است.

هیچ مسافر از دست رفته خود را, پروازهای فرودگاه, انجمن Aéorports پاریس گفت: هر چند آتش ناشی از چندین پرواز به تاخیر افتاد.

فرودگاه اورلی بازگشایی در تاریخ 25 ژوئن پس از نزدیک به سه ماه از تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس زمانی که مسافرت های بین المللی محدودیت به شدت کاهش می یابد ترافیک هوایی.

در جریان حادثه آتش سوزی insideFrance را نانت کلیسای جامع در صبح روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن