"Parken به همراه" باعث می شود پارکینگ راحت تر

استرس کمتر زمانی که پارکینگ: پورشه در حال راه اندازی یک جدید "Parken به همراه" خدمات در آلمان است. قلب این خدم

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

استرس کمتر زمانی که پارکینگ: پورشه در حال راه اندازی یک جدید "Parken به همراه" خدمات در آلمان است. قلب این خدمات نرم افزار است که باعث می شود پارکینگ راحت تر در بسیاری از راه های مختلف. در علاوه بر این به پارک ماشین سرویس جدید "Parken به همراه" نرم افزار نیز ارائه می دهد مزایای کنار جاده پارکینگ: در حال حاضر 250 شهرهای آلمان, کاربران می توانند کتاب یک بلیط پارکینگ دیجیتالی با استفاده از گوشی های هوشمند خود و همچنین نمایش مقدار زمان پارکینگ استفاده می شود تا در تمام زمانها. اگر رزرو جلسه مورد منقضی شده آنها را دریافت یادآوری 15 دقیقه قبل از پایان جلسه. پارکینگ زمان به راحتی می تواند تمدید با "Parken به همراه" هنگامی که بر روی بروید. علاوه بر این نرم افزار دارای یک شروع و توقف عملکرد به طوری که آن را تنها هزینه برای پارکینگ زمان است که در واقع استفاده می شود. این به این معنی است که کاربران برنامه نه تنها پارک با استرس کمتر بلکه با هزینه های پایین تر – به طور مستقل از تولید کننده. در 70 شهرستانها کاربران نیز دریافت رایگان کوتاه-اقامت بلیط پارکینگ به که آنها می توانند به بهانه نان رول از بیکر ،

با پورشه کارت شناسایی مشتریان می توانند contactlessly دسترسی حدود 300 پارک خودرو در سراسر آلمان است. آن است که دیگر لازم به کاغذ بلیط و پرداخت در دستگاه بلیط – پارکینگ شروع می شود و به پایان می رسد به طور خودکار. علاوه بر آن کافی است در بسیاری از شرکت پارک خودرو به سادگی به طور خلاصه به نگه دارید تا پورشه ID کارت هنگام ورود به پارک ماشین. این کارت دارای برگزار می شود نزدیک به این خواننده در این سد تنها در چند مورد. به عنوان یک نتیجه رانندگی به ماشین پارک آسان تر است برای "Parken به همراه" کاربران وجود دارد و کمتر در معرض خطر آسیب به رینگ چرخ در هنگام ورود و خروج از پارک ماشین.

"با" Parken پلاس' خدمات ما در حال ساخت پارکینگ برای پورشه رانندگان و مشتریان از دیگر تولید کنندگان آسان تر در بسیاری از راه های مختلف در آینده می گوید:" مایکل هافمن مدیر پورشه Parken به علاوه. "ما در حال بسته بندی تمام حوزه های مربوط به پارکینگ در این برنامه و ادغام آن را به پورشه اکوسیستم. راه اندازی در آلمان است که فقط شروع میکنیم به رول کردن برنامه به بازارهای دیگر مانند ما در آینده نزدیک است."

در سال 2017, پورشه, راه اندازی خدمات پارکینگ با نام "Parken به همراه" همراه با evopark. جدید "Parken پلاس" برنامه جایگزین این خدمات و گسترش طیف وسیعی از مزایا را برای مشتریان. این برنامه نیز پوشش می دهد به طور قابل توجهی بیشتر مناطق پارکینگ در آلمان است.

شرکت ماشین پارک شده در "Parken پلاس" برنامه و همچنین می توان در خودرو پورشه مدیریت ارتباطات (PCM) در برخی از مدل های. این "Parken پلاس" برنامه را می توان از فروشگاه App اپل (از سیستم عامل iOS 13) یا Google Play Store (از اندروید باد صبا 6.0). مشتریان می توانند نظر خود را در پارکینگ جلسات از طریق من پورشه و در برنامه در هر زمان. آنها ماهانه دریافت فاکتور از طریق ایمیل. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.porsche.com/germany/ParkenPlus

اطلاعات بیشتر فیلم و عکس مواد در nikzad: newsroom.porsche.com

اطلاعات بیشتر و تصاویر برای روزنامه نگاران و نمایندگان رسانه ها می توان در پورشه مطبوعات در پایگاه داده http://presse.porsche.de/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن