پل Whelan: دادگاه جملات سابق دریایی آمریکا به 16 سال زندان

سابق دریایی آمریکا پل Whelan شده است در زندان پس از سال 2018 به اتهام جاسوسی است. واشنگتن گفته است که محاکمه ش

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

سابق دریایی آمریکا پل Whelan شده است در زندان پس از سال 2018 به اتهام جاسوسی است. واشنگتن گفته است که محاکمه شد "دور از نمایشگاه و یا شفاف است."

یک دادگاه در روز دوشنبه محکوم سابق دریایی آمریکا پل Whelan به 16 سال در تبعیدگاه برای جاسوسی است.

به عنوان حکم خوانده شد از Whelan ایستاده بود در دادگاه متهم در قفس با نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "محاکمه شم!" و به نام رئیس جمهور ایالات متحده به دخالت.

Whelan دستگیر شد و در سال 2018 است و به دنبال به دست آوردن اسرار دولتی.

محاکمه در برابر 50 سال پیر شده است پشت درهای بسته برگزار شد به عنوان روابط کوبا و آمریکا شده اند در یک نقطه کم, زیر اتهامات توسط جامعه اطلاعاتی ایالات متحده که مسکو با دخالت های انتخابات ریاست جمهوری 2016.

سفیر آمریکا در مسکو جان سالیوان را محکوم کرد محاکمه ناعادلانه و فاقد شفافیت است. "این راز هیچ مدرکی تولید شد هیچ کمک هزینه ساخته شده بودند برای دفاع شاهد" سخنگوی سفارت ربکا راس گفت در توییتر.

چه جزئیات این مورد ؟

Whelan بود که dishonorably تخلیه به عنوان یک دریایی قبل از کار به عنوان رئیس امنیت جهانی در آمریکا خودکار قطعات شرکت را حفظ کرده است و بی گناهی خود را.

او گفت که او تا به حال سفر به روسیه در ماه دسامبر سال 2018 به شرکت در یک عروسی. او دستگیر شد و در مسکو برای دریافت یک درایو USB از آشنایی که Whelan فکر موجود در تعطیلات عکس.

مقامات می گویند درایو USB موجود اسرار دولتی و خواسته است قاضی به حکم او را به 18 سال در سخت-رژیم penal colony.

دادستان در این مورد ادعا کرده است که Whelan دارای رتبه از افسر و یا "حداقل یک سرهنگ" در دفاع آمریکا اطلاعاتی آژانس Whelan وکیل گفت.

مشکلات سلامتی

متهم در خانواده گفت: آنها همیشه فرض یک گناه در حکم یک "نتیجه گیری" در حالی که اصرار بر این که "نمی توان بر اساس حقایق و یا عدالت است." خانواده می گوید: Whelan شده است بدرفتاری در زندان و دریافت مراقبت های لازم در طول یک اورژانس پزشکی است.

ماه گذشته وزیر امور خارجه مایک Pompeo خواستار آن شدند که روسیه رایگان Whelan پس از او تحت عمل جراحی فوری مسکو در یک بیمارستان.

"این غیر قابل قبول است که پل Whelan محروم شده است لازم است درمان تا زمانی که وضعیت او وخیم شد," Pompeo گفت در توییتر. "ما تقاضا پل را آزاد کند."

jcg/rt (dpa AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب