پیرسون رسانه های کشف کارن Sandrick کار, نظرات آن را "متعالی تاریخی گوهر"

پیرسون گروه رسانه ای می آفریند نوار کار می کند و در کنار خوزه زامبرانو Cassella برنده جایزه کارگردان, تهیه کنن

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

پیرسون گروه رسانه ای می آفریند نوار کار می کند و در کنار خوزه زامبرانو Cassella برنده جایزه کارگردان, تهیه کننده و فیلم بردار با تجربه در چندین نمایشی منتشر شد, فیلم های, فیلم های مستند بیش از 500 ملی و بین المللی تلویزیون آگهی های بازرگانی تلویزیون و خیلی بیشتر. آژانس بیشتر گسترش آن سخاوت و ارائه می دهد که آن را شامل می شود در 25 جشنواره های فیلم. فیلمنامه خواهد بود تن به تن و ارائه به معروف هالیوود تولید کنندگان و مدیران.

"درخت گلابی" است گیج و معتبر بازگویی کمی شناخته شده و در عین حال لحظه ای مهم در تاریخ جنگ جهانی دوم است. در بهار 1942 چک مبارزان مقاومت ترور راینهارت هایدریخ بدنام سر نازی ها اشغال چکسلواکی. نازی فرماندهی عالی impetuously نقاط تقصیر را به گردن بی گناه شهر کوچک Lidice متعاقب آن در مجموع تخریب, اعدام بی رحمانه از آن مردان و ربودن زنان و کودکان است.
 
پر از خاطره انگیز imageries نوشته شده و با نهایی درجه vividness آن را بار خوانده شده مانند یک فیلمنامه نقاشی به زندگی از بسیار شخصی و انسانی و دیدگاه های افراد مختلف در هر تصویر کشیدن برخی صحنه ها در بهترین راه است. داستان حرکت می کند در یک ترد با گام های سریع و بسیار قابل خواندن سبک آن را به عنوان هدایت از طریق رویدادهای پیچیده و جالب چند وجهی شخصیت آنها خوانندگان نمی تواند کمک کند اما برای مراقبت بیشتر آنها غوطه ور شدن در داستان.

کتاب شرح زیر است افرادی که به عنوان غیر خودی را نشان می دهد و چگونه است که تغییر راه آنها نمایش خود را. آن را نشان می دهد insidiousness از تعصب تبدیل می شود که پسر در برابر مادر و همسایه علیه همسایه و دوست و به دور از اچ. زندگی قربانیان به تصویر کشیده شده با احساسات غم انگیز به عنوان آنها را از طریق وحشتناک از دست دادن و جدایی از عزیزان.
 
همراه با این تم ها هستند که در دراز مدت عواقب ناشی از بی عدالتی و مشکل داشتن با زندگی با وجود بی معنی است چگونه آن تبدیل شده بود. در پی قتل عام خونین تنها چند کاراکتر ظهور کل و آنها رانش از طریق باقی مانده از قساوت در جستجوی امید. اعمال کوچک از انسانیت زنده نگه داشتن آنها را به عنوان آنها در تلاش برای پایان شخصی خود را در ماموریت.
 
با ظهور ناسیونالیسم و نژاد پرستی و بیگانه ستیزی در سراسر جهان, گروه های اقلیت هستند که به عنوان برچسب های مختلف مشکوک و یا پست تر فقط به خاطر اینکه آنها چه کسانی هستند. در حالی که تعداد عظیم از منابع ادبی پوشش دوره جنگ جهانی دوم "درخت گلابی" است منحصر به فرد آن را به عنوان معاملات با این مفاهیم دیگر.
 
از صفحات این متعالی تاریخی gem, الهام به صحبت می کنند برای بدرفتاری و یا تبعیض برای این موقع کتاب را توانمند سازی خوانندگان خود را به جرقه شعله شجاعت در دلهای خود.
 
"درخت گلابی"
نوشته شده توسط Karen M. Sandrick
منتشر شده توسط Karen M Sandrick
تاریخ انتشار: اوت 29, 2017
شومیز: $13.88
 
درباره نویسنده
Karen M Sandrick یک زمان مستقل پزشکی و علم نویسنده مستقر در شیکاگو است. او اولین کار تاریخی داستان "درخت گلابی," منتشر شد در سال 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب