پیرسون گروه رسانه ای چشم تمام وقت به شدت توصیه می شود نظامی Sci-Fi, خواندن, نوشته شده توسط لیزا پاچینو

یکی از پیش بینی ترین تمام زمان خواندن است درخشان دکتر لیزا پاچینو قلب-توقف صفحه-تبدیل رمان "یک تغییر در تاکتیک

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

یکی از پیش بینی ترین تمام زمان خواندن است درخشان دکتر لیزا پاچینو قلب-توقف صفحه-تبدیل رمان "یک تغییر در تاکتیک: قبل از ازدواج در سفر." هوشمندانه و همهجانبه طرح با حس واقع گرایی از آن به عنوان جای شگفتی نیست که این کار دریافت کرده است و توسط خوانندگان خود را با پنج ستاره تجربه خواندن.
 
پیرسون گروه رسانه ای اذعان می کند این است که در هیبت پس از آن هیئت ویراستاران انجام یک ارزیابی کامل. آژانس سپس پس از نگهداری در تماس با نویسنده و ارائه یک برنامه است که کمک خواهد کرد که کتاب او قابل مشاهده در فیلم و بازار فیلم. با کمک چند برنده جایزه فیلمبردار سردبیر و مدیر خوزه زامبرانو Cassella کار ممکن است هنوز در اوج تبلیغات آن است.
 
سه گانه بوده است و باران با تعارف. "... وجود دارد [است] عمق زیادی در توسعه شخصیت در این کتاب و دکتر پاچینو فوق العاده story-teller" گفت: باربارا اسمیت. "فصل منجر به نتیجه گیری از این کتاب [هستند] بسیار هیجان انگیز است که من آن را سخت به از بین بردن." این کتاب دارای 100% پنج ستاره امتیاز در آمازون کتاب با بررسی توصیف خطر ناک روایت نویسنده را کار می کنند.
 
داستان حول محور معتبر جراح تروما دکتر لعبا Brader که آرزوی یک زندگی در حال تغییر ماجراجویی. برای می خواهید از آن او توقیف این شانس را به در یک سفر علمی است که آزمون مهارت های خود را, اگزوز شوخ طبعی خود را و احتمالا کشف هدف خود را در زندگی.
 
مواجه با ارتش راه هایی که او استفاده می شود به او مبارزات با محیط خارجی او را در. به چیزهای پیچیده تر او عدم اعتماد به او را رهبر تیم ملی با زوج های پی در پی خود شک و تردید به اثبات می شود موانع که او برای غلبه بر – اما حتی پس از آن او برتری در هر وظیفه.
 
جانباز مربی و به زودی به دکتر Brader را محرم, deshay می Tiner, توجه او را با افتخار بالا می بیند و او بالقوه است. او در قالب جراح به یک دانش آموز خوب, آموزش راه بقای آن مستلزم veering از قوانین نظامی تغییر تاکتیک و تطبیق با شرایط خاص محیط زیست است.
 
به عنوان طرح پیشرفت یک تصادف اتفاق می افتد در طی یک تمرین آموزشی فرود این تیم در یک محیط خصمانه است که وعده به یقین از مرگ است. به منظور زنده ماندن دکتر Brader و دیگران را به همکاری با یکدیگر و استفاده از آنها چه آموخته شده در طول آموزش های خود را – حتی که ثابت می شود یک مبارزه است.
 
اندکی اشتباه مهلک; یک اشاره از قضاوت مرگ حتمی است. بدانید که چگونه همه چیز را اشکار برای رزمندگان فضایی به عنوان آنها سفر به اتفاقات ناگوار پس از اتفاقات ناگوار در قریب به اتفاق ناشناخته از فضا به عنوان شما برگ از طریق صفحات از دکتر پاچینو را "تغییر در تاکتیک: قبل از ازدواج در سفر." دریافت یک کپی خود را در آمازون کتاب در حال حاضر.
 
"تغییر در تاکتیک: اولین سفر"
نوشته شده توسط لیزا پاچینو
منتشر شده توسط Page Publishing, Inc.
تاریخ انتشار: فوریه 15, 2017
شومیز: $17.41
 
درباره نویسنده:
لیزا Pachino, MD کامل زمان تمرین متخصص گوارش. برگزاری یک کمربند سیاه و سفید در مبارزه با اسرائیل در Masada تاکتیکی او زندگی می کند در مریلند با شوهرش سه تا از بچه ها و توله سگ نجات.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن