پیرسون گروه رسانه ای می ایستد با شکارچی دن در از بین بردن قلدری

در نظر گرفته به عنوان یکی از عمده مسائل جهانی, قلدری در ادامه برای اثبات آن پس از سانحه اثرات به افراد به خصوص

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

در نظر گرفته به عنوان یکی از عمده مسائل جهانی, قلدری در ادامه برای اثبات آن پس از سانحه اثرات به افراد به خصوص به کودکان و نوجوانان. به عنوان مورد همچنان به رشد در نرخ هشدار دهنده نیاز به آموزش کودکان در مورد قلدری می شود مهم تر از همیشه است. شکارچی دن نویسنده کتاب "نگاهی به قلدری با شاخ" می ایستد در برابر قلدری و می بیند آن را به عنوان هدف خود برای کمک به از بین بردن آن. این کتاب می آموزد چه قلدری است که چگونه به آن را شناسایی و راه درست را برای پایان دادن به آن است.
 
پیرسون رسانه های گروهی چند ملیتی تولید فیلم خانه سهام این حمایت و برنامه ریزی برای بزرگ کردن نویسنده پیام با نوشتن کار خود را به صفحه نمایش بزرگ است. دیگر از تبادل فیلمنامه برای هالیوود تولید کنندگان و مدیران سازمان گسترش آن سخاوت توسط این برنامه شامل کار در 25 جشنواره بین المللی فیلم.
 
این کتاب ساده است و کمک های مالی چشم انداز جدید برای کسانی که درک بسیار کمی از این ماده است. "من به شدت احساس می کنند که این کتاب می تواند کمک به کودکان درک خطراتی که قلدری باعث می شود به کسانی که درگیر هستند و کسانی که نزدیک به کسانی که درگیر" گفت: Dan. کتاب ایجاد شده است برای کودکان که در سن اول ورود به مدرسه است. در این مرحله جذب کودکان درس های بهتر و در نتیجه از آن آسان است برای آنها را به ارتکاب به ذهن و دل عمل محبت و تشویق محبت و ایستادگی در برابر قلدر.
 
در طول ایجاد این کتاب نویسنده فکر می کردم که بزرگ وجود دارد نیاز به تلقین به زبان آموزان جوان موضوع مورد قلدری قبل از آنها آن را تجربه کنند. این کتاب موضوعی ارتباط کاملا کپسوله حقایق ناگفته از قلدری است که اغلب نادیده گرفته شده بر.
 
محتوای کتاب شامل 90% غیرداستانی. شکارچی الهام گرفته شده بود به نوشتن آن پس از شاهد یک رویداد واقعی قبل از او. برخی از اسامی تغییر داده شده اند برای محافظت از هویت فرد را درگیر.
 
هیچ نتیجه خوبی از قلدری. هیچ کدام در همه. اقدامات پیشگیرانه باید انجام شده توسط پدر و مادر و شکارچی دن مفید مواد "را به قلدری توسط شاخ" یک شروع خوب برای پایان دادن به قلدری. برای دریافت یک کپی از این کتاب به سادگی بازدید از آمازون کتاب.
 
"نگاهی به قلدری با شاخ"
نوشته شده توسط شکارچی دن
منتشر شده توسط iUniverse
تاریخ انتشار: اکتبر 14, 2016
شومیز: $11.99
 
درباره نویسنده:
دن Hamel, همچنین شناخته شده به عنوان شکارچی دان می نویسد: در مورد چیزهایی که الهام بخش او. او زندگی می کند در هارتلند ورمونت با سگ خود را Maisy. نویسنده یک پدر و پدر بزرگ. او می خواهم به وقف کتاب خود "را به قلدری توسط شاخ" برای نوه اش جک یوسف هامل که چهار سال است.

بیشتر از این نویسنده ادبی سفر در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب