پیرسون گروه رسانه ای طول می کشد در سه دکتر لیزا پاچینو آثار از جمله "حزب خرد," آخرین "تغییر تاکتیک" سه گانه

پست مدرن ادبی پانتئون دکتر پاچینو به پایان می رسد "یک تغییر در تاکتیک های" سری "حزب خرد." غیر قابل پیش بینی و

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

پست مدرن ادبی پانتئون دکتر پاچینو به پایان می رسد "یک تغییر در تاکتیک های" سری "حزب خرد." غیر قابل پیش بینی و هیجان-عمليات حرارتي و اغلب تند و تلخ خوانندگان می توانید انتظار یک سری از gasps در پیشرفت طرح به عنوان پیچ و تاب و پس از پیچ و تاب و گستراند. پیرسون گروه رسانه ای مدیر پروژه جودی گفت: "هیچ راه دیگری برای آن قرار داده است این سه گانه ادبی موفقیت و به طور بالقوه می تواند تبدیل به یک بمب دارای قدرت تخریبی ضربه."
 
این کتاب در نمایشگاه نمایش به طور کامل توسعه شخصیت دکتر Brader که کاملا تغییر کرده است از جراح تروما که او استفاده می شود. که در آن خطر بلندترین فریاد او به دنبال آن با تزلزل ناپذیر عزم شناخت اهمیت پشت نشانه هایی از مشکلات است.
 
رهبر تیم ملی تیوی گارنت می یابد خود را کشیده به دکتر Brader و دچار درگیری های داخلی. خواهد احساسات خود را برای او سازش توانایی های خود را به فرمان ؟ پس از رفتن را از طریق یک سری از اتفاقات ناگوار تردید از انجام سفارشات نظامی آشکار و او به زودی شروع به شک گیری از همکاران او و فرماندهان آن را خنثی دکتر Brader با شکوه تاکتیک.
 
دکتر Brader و تیوی را به کار با هم به زیرخاک در اوردن منبع یک تهدید جدید مبادا آنها صورت گرفته است ؛ آنها نیاز به یک تیز دوراندیشی برای غلبه بر و خنثی کردن سیستمیک حمله. زندگی در معرض خطر هستند; قیمت بالا و شکست یک گزینه نیست.
 
شانس در موفقیت باریک است اما آنها با هم ممکن است آن را زنده اگر آنها دست در دست. اما در ابتدا آنها را تا کنون خود را در غلبه بر ناامنی? عضویت دکتر Brader و تیم او تلاش و پیدا کردن چگونه سرنوشت گشوده خواهد شد برای هر کس که در تیم دکتر پاچینو را "حزب خرد."
 
"حزب خرد: تغییر در تاکتیک های 3"
نوشته شده توسط لیزا پاچینو
منتشر شده توسط Page Publishing, Inc.
تاریخ انتشار: 2 اکتبر 2018
شومیز: $26.95
 
درباره نویسنده:
لیزا Pachino, MD کامل زمان تمرین متخصص گوارش. برگزاری یک کمربند سیاه و سفید در مبارزه با اسرائیل در Masada تاکتیکی او زندگی می کند در مریلند با شوهرش سه تا از بچه ها و توله سگ نجات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن