پنس: آن را حق قانونی برای دریافت COVID در یک مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع

معاون رئیس جمهور مایک پنس در دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درایو برای برگزاری تظاهرات با پرا

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

معاون رئیس جمهور مایک پنس در دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درایو برای برگزاری تظاهرات با پراکنده بهداشت عمومی اقدامات جمعه حتی به عنوان مقامات و کارشناسان بهداشت و درمان در حال صدایی زنگ زنگ که سودای کروناویروس که باعث مشکلات در کشورهای در سراسر کشور است.

"خوب, آزادی بیان, حق صلح و دوستی جمع آوری مندرج در قانون اساسی ایالات متحده و ما باید در انتخابات آینده این سقوط" پنس گفت: وقتی پرسید که چگونه دولت می تواند توجیه حوادث. "و رئیس جمهور تهمت و من بر این باورند که در نظر گرفتن مراحل مناسب ما ایجاد کرده اید غربالگری در وقایع اخیر و به مردم بهترین وکیل است که ما تا به حال. ما هنوز هم می خواهید به مردم آزادی برای شرکت در روند سیاسی و احترام به آن است."

این اولین coronavirus نیروی کار جلسات در تقریبا دو ماه و پنس را صرف آن تلاش به فاصله گرفتن این کشور در حال حاضر بهداشت عمومی مبارزات از این وضعیت است که رهبری این کشور برای خاموش کردن در وهله اول گفت: "آن را متفاوت از دو ماه پیش."

"ما آهسته گسترش ما مسطح منحنی ما را نجات داد زندگی" پنس گفت: حتی به عنوان داده ها نشان می دهد این کشور را تایید موارد خونتان.

در مرحله در وزارت بهداشت و خدمات انسانی جمعه پنس بود فقط رسمی نیست به پوشیدن ماسک هنگامی که دیگران صحبت کرد.

پنس را توجه داشته باشید که موارد افزایش در هفته گذشته در سراسر جنوب" و نیروی کار مقامات خواهد بود رفتن به نقاط مهم از جمله تگزاس و آریزونا و فلوریدا در روزهای آینده "به زمین گزارش." وی همچنین با اشاره به 16 ایالت "افزایش موارد و افزایش درصد" به عنوان یک نگرانی در حالی که 34 متحده "تجربه یک اندازه گیری از ثبات است."

اما پنس مضطرب وجود دارد که ممکن است تمایل از مردم به این باور که ملت به جای آن "دو ماه پیش."

"که ما در یک زمان از ضرر و زیان و مشکلات بزرگ در مردم آمریکا" پنس گفت. "واقعیت این است که ما در یک مکان بسیار بهتر است."

موارد شده اند خونتان به تازگی در مکان هایی مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز با ملت تلفات ایستاده در بیش از 124,000 که از صبح روز جمعه.

در همان زمان رئیس جمهور تمرکز بر روی این ویروس به نظر می رسد که مشکلاتی روبرو از میزان توجه او به آن را در ماه های مارس و آوریل است. حتی پس از آن او هل دادن کشور به سرعت بازگشایی و تهدید به نادیده گرفتن فرمانداران' تصمیم گیری با وجود فاقد اقتدار به چنین حرکت می کند.

در حال حاضر کسانی که reopenings باعث اضطراب در برخی از کشورها. در فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis کلیدی تهمت متحد مواجه است های اخیر نگرانی های مانند کسانی که از PolicyLab در بیمارستان کودکان فیلادلفیا که "فلوریدا همه گیری های بعدی بزرگ کانون." به عنوان موارد صعود در دولت خود را DeSantis تاسف "ما که در آن ما هستند" این هفته گفتن خبرنگاران او نبود هل دادن دولت برای ورود به فاز بعدی آن بازگشایی.

این وضعیت در دولت رشد حتی بیشتر نگران جمعه با توجه به میامی هرالد به عنوان دولت شکست آن روز تنها رکورد در اوایل این هفته برای موارد جدید با تعداد نزدیک به 9000 در تست مثبت است. قبلی بالا با توجه به روزنامه آمد و روز شنبه هنگامی که 5,508 جدید COVID-19 موارد مشخص شده یک روز رکورد در دولت است.

و در تگزاس وضعیت رشد کرده است به اندازه کافی نگران کننده است که دولت جمهوری خواه و فرماندار است و این مساله دولت را بازگشایی فشار با استناد به افزایش در بستری از COVID-19 و موارد جدید. روز جمعه او نورد به عقب و حتی بیشتر با اعمال یک فرمان اجرایی برای میله به پایین.

نظرات از پنس و دیگران آمد جمعه در اولین جلسه برگزار شده توسط کاخ سفید coronavirus نیروی کار تیم در نزدیک به دو ماه به عنوان تلفات و میزان عفونت در ادامه به افزایش در سراسر کشور است. طولانی توجیهی وقفه آغاز شده و در مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور استفاده از یکی از آنها به شناور عجیب و غریب و خطرناک در مورد ایده های ممکن است coronavirus درمان مانند تزریق مواد ضد عفونی کننده.

در زمان های دیگر آنها اغلب spiraled به طولانی انتقادات تند از رئیس جمهور به عنوان او را هدف قرار منتقدان مشت کردن خبرنگاران و دفاع و پشتیبانی خود را دولت را, پاسخ به همه گیر.

بهداشت عمومی نگرانی را متوقف نکردم جمهور از مبارزه در Tulsa, اوکلاهما, آخر هفته گذشته که در آن او به نظر عجیب و غریب در مورد گفتن "مردم" را به کم کردن سرعت تست. او سپس عازم آریزونا برای دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در اوایل این هفته با وجود اعتراض از شهردار ققنوس و دولتی بودن یک ویروس کانون.

پس از تولسا رویداد چند تن از مبارزات انتخاباتی خود کارکنان و عوامل سرویس مخفی تست مثبت برای این ویروس و دیگران نیاز به قرنطینه به دلیل قرار گرفتن در معرض.

در پایان این جلسه یک خبرنگار فشرده پنس و دولت برای رویکرد "گفت: به عنوان ما می گویند نه به عنوان ما انجام می دهیم" و کمپین نادیده گرفتن مقاومت از مقامات محلی بیش از حوادث.

پنس گریختم سوال و دوباره بازگشت به بحث در مورد آزادی بیان. "و حتی در یک بحران بهداشتی مردم آمریکا نمی برانند حقوق و قانون اساسی ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب