Penn State و NAGP شناسایی و بازسازی دو از دست گاوهای خطوط

تلقیح مصنوعی (AI) و پرورش و ارزش برآورد و انتخاب ژنومی اجازه داده اند که افزایش قابل توجهی در شیر و جزء بازده

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

تلقیح مصنوعی (AI) و پرورش و ارزش برآورد و انتخاب ژنومی اجازه داده اند که افزایش قابل توجهی در شیر و جزء بازده برای گاو هلشتاين. اما استفاده گسترده نیز منجر به چالش هایی از جمله کاهش باروری ظهور ژنتیکی مغلوب شرایط و از دست دادن تنوع ژنتيکی—بیش از 99 درصد از گاوهای نر نژاد هلشتاين متولد شده با استفاده از هوش مصنوعی در دهه گذشته خود را ردیابی اصل و نسب مرد به فقط دو گاو نر متولد 1960. تلاش برای بازسازی دو از دست نر دودمان گزارش شده در مقاله اخیر توسط دانشمندان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا وزارت علوم دامی و حیوان ملی ژرم پلاسم برنامه (NAGP) در مجله علوم کشاورزی منتشر شده توسط الزویر و FASS, Inc .

"Introgression تنوع ژنتيکی از جمله دودمان به مدرن Holsteins است در دراز مدت چشم انداز با هیچ تضمینی برای موفقیت" دکتر چاد Dechow گفت. "با این وجود این خطوط نشان می دهد امکان استفاده از مایع منی از 1950s به معرفی از دست داد تنوع ژنتیکی." چون کروموزوم Y منتقل شده است تنها از طریق مردان این بازسازی خطوط اجازه خواهد داد که گسترش پژوهش به کروموزوم Y تنوع و عملکرد است.

دو خط مشخص شد برای بازسازی از نمونه مایع منی در NAGP مخزن. از هلند شاهزاده خط سهام هیچ شایع و شناخته شده نر اجداد با دو تا از رایج ترین گاوهای خطوط ؛ Colantha خط نمی مشترک نر جد پس از 1890s. شش گوساله متولد شد به Colantha اصل و نسب و نه گوساله متولد شد به هلند شاهزاده نسب در پن استیت تولید فرآورده های لبنی آموزش و پژوهش مرکز. یک نسل از جفتگیری از دست داده و اصل و نسب گاو به نخبگان مدرن زنان کافی بود برای به روز رسانی از دست دودمان به نزدیکی نژاد به طور متوسط برای اکثر صفات.

وسعت ما هلشتاين ژرم پلاسم مجموعه تسهیل introgression از دست رفته Y کروموزوم. تنها زمان خواهد گفت که آیا این مجموعه خواهد شد که همان سودمند برای هنوز ناشناخته مسائل است که پدیدار شود.

---
مقاله "بازسازی و نوسازی از دست گاوهای نر دودمان با استفاده از نمونه های از یک ژن بانک" توسط C. D. Dechow W. S. Liu, L. W. Specht و H. بلکبرن (https://doi.org/10.3168/jds.2019-17753). به نظر می رسد در مجله علوم کشاورزیو حجم 103 شماره 5 (مه سال 2020) منتشر شده توسط FASS, Inc. و Elsevier.

در مورد مجله علوم کشاورزی
مجله علوم کشاورزی (JDS®) official journal of the American لبنی انجمن علوم® است که co-published by Elsevier و FASS, Inc. برای آمریکا لبنی انجمن علوم. آن است که منجر به طور کلی لبنیات مجله پژوهش در جهان است. JDS خوانندگان نمایندگی آموزش و پرورش, صنعت, صنعت و سازمان های دولتی در بیش از 70 کشور با منافع در بیوشیمی, پرورش, اقتصاد, مهندسی, محیط, مواد غذایی, علم, ژنتیک, میکروبیولوژی, تغذیه, آسیب شناسی فیزیولوژی پردازش بهداشت عمومی تضمین کیفیت و بهداشت. JDS دارای 5 سال تاثیر عامل 3.208 با توجه به 2018 Journal Citation Reports® منتشر شده توسط Clarivate تجزیه و تحلیل (2019). www.journalofdairyscience.org

در مورد آمریکا لبنی انجمن علوم (ADSA)
آمریکا لبنی انجمن علوم (ADSA) یک سازمان بین المللی از مربیان و دانشمندان و نمایندگان صنعت که متعهد به پیشبرد صنایع لبنی و کاملا آگاه از نقش حیاتی لبنی علوم در تحقق اقتصادی و غذایی و بهداشتی مورد نیاز از جمعیت جهان است. آن را فراهم می کند رهبری در پشتیبانی علمی و فنی برای حفظ و رشد جهانی صنایع لبنی از طریق نسل انتشار و تبادل اطلاعات و خدمات است. با هم ADSA اعضای کشف روش های جدید و فن آوری است که انقلابی در صنایع لبنی. www.adsa.org

در مورد Elsevier
Elsevier جهانی اطلاعات تجزیه و تحلیل ترافیک کسب و کار است که کمک می کند تا دانشمندان و پزشکان برای یافتن پاسخ های جدید تغییر شکل دانش بشر و مقابله با ضروری ترین انسان بحران. برای 140 سال ما را همکاری با تحقیقات جهانی به معاون کشیش بخش و بررسی علمی دانش است. امروز ما در حال متعهد به آوردن که دقت به یک نسل جدید از سیستم عامل است. Elsevier فراهم می کند راه حل های دیجیتال و ابزار در زمینه تحقیقات استراتژیک, مدیریت R&D عملکرد از پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و حرفه ای آموزش و پرورش; از جمله ScienceDirect, Scopus, SciVal, ClinicalKey و Sherpath. Elsevier منتشر بیش از 2500 دیجیتالی مجلات از جمله مجله لانست و تلفن, 39,000 e-book عنوان و یاد بسیاری از آثار مرجع از جمله آناتومی گری. Elsevier بخشی از RELX جهانی ارائه اطلاعات مبتنی بر تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری ابزار برای حرفه ای ها و کسب و کار مشتریان است. www.elsevier.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن