پنتلند (دهانه), سازمان خلاق, حمایت از دانش آموزان با زندگی مستند دادخواستها

پنتلند (دهانه) سازمان خلاق (PCA) حمایت خلاق دانش آموزان از دانشگاه های انگلستان به توسعه پرتفوی خود را با دو م

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

پنتلند (دهانه) سازمان خلاق (PCA) حمایت خلاق دانش آموزان از دانشگاه های انگلستان به توسعه پرتفوی خود را با دو مستند دادخواستها.

با بسیاری از دانش آموزان انگلستان ساختمانی مشاغل خود را در نامشخص زمان ما تیم برنده جایزه از طراحان گرفته اند در یک سری از مجازی هدایت جلسات با دانش آموزان از دانشگاه ولز جنوبی (USW) و دانشگاه ناتینگهام ترنت (NTU). زنده جلسات دیدم که دانش آموزان در حال حاضر از کشورهای سراسر جهان از جمله چین و اسپانیا.

NTU دانشجویان طراحی گرافیک مشغول به کار در یک زندگی خلاق مختصر برای Speedo که خواسته افراد برای ایجاد یک کمپین برای تعامل با جامعه شنا در طول مستند. ایده های شامل "ما با هم شنا', 'بوم ما همیشه عقب می آیند و مستند مجله – بازتاب شناگران سفر تا کنون و راه آینده خود اهداف.

مد ارتقاء دانش آموزان از USW مشغول به کار در گروه های مجازی در یک توضیح مختصر برای ایجاد یک کمپین 360 برای ellesse تانکر کفش کتانی. ایده ها شامل 'در آن طول می کشد دو', 'علامت خود را' یک سه گانه زرد تانکر همکاری با Selfridges به عنوان به خوبی به عنوان یک تاثیر گذار جهانی برنامه.

پنتلند (دهانه) مارک های افتخار برای حمایت از استعدادهای جوان است و بسیاری از روابط بلند مدت با خلاق و موسسات دانشگاهی. در اوایل این سال همان دانش آموزان از USW بازدید پنتلند (دهانه) مارک لندن HQ برای معرفی به کار در طراحی و آنچه در آن طول می کشد برای شروع یک حرفه ای خلاق.

Gareth Davies, پنتلند (دهانه) خلاق مدیر آژانس می گوید: "با وجود به چالش کشیدن شرایط ما افتخار است که ما قادر به ادامه our حمایت از, خلاق, دانش آموزان در, و به همین ترتیب و NTU. بسیاری از ما طراحان شروع حرفه خود را با ما از طریق دانشگاه ما روابطبنابراین ما به خصوص خوشحال در این زمان دشوار قادر به پرورش جوانان خلاق و با استعداد و حمایت از کسانی که فقط شروع کار در حرفه خود."

راب نیوتن, ماژول, رهبر, طراحی گرافیک در دانشگاه ترنت ناتینگهام می گوید: "در این سال ارائه یک چالش جدید از نحوه ادامه این تجربه در طول مستند که منجر به حرکت کل زندگی مختصر تجربه آنلاین! با تشکر از پنتلند (دهانه) مارک های تیم برای پاسخ به سرعت برای از دست دادن وقت با ارزش خود را برای پیوستن به دانش آموزان ما برای آنلاین جلسات."

Ashleigh یک دانشجوی سال دوم در دانشگاه ترنت ناتینگهام می گوید: "انتقادات و پیشنهادات از پنتلند (دهانه) برای Speedo مختصر و خیلی مفید بود. من دور آمد بسیار روشن بازخورد سازنده است که قطعا به من کمک کرد تا حرکت رو به جلو با پروژه."

تبریک به همه دانش آموزان برای persevering و ابداع برخی از مبارزات عالی – ما برای شما آرزو همه بهترین ها را برای آینده!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن