پپسی با شرکای مایکروسافت برای عصر جدید عملیاتی چابکی و نوآوری در محصول به دلیل افزایش تقاضای مصرف کننده

PepsiCo, Inc. و شرکت مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که پنج سال همکاری که برقرار مایکروسافت به عنوان یک ترجیح

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

PepsiCo, Inc. و شرکت مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که پنج سال همکاری که برقرار مایکروسافت به عنوان یک ترجیح دهنده ابر به سرعت بخشیدن به پپسی زیرساخت های ERP و اطلاعات املاک و تحکیم و نوسازی.

به عنوان بخشی از توافق پپسی را رول 365 مایکروسافت و مایکروسافت تیم به همه آن 270,000 کارمند در سراسر جهان. علاوه بر Microsoft Azure ارائه خواهد شد پپسی با چابکی و توانایی استخراج بینش جدید از آن داده املاک به سوخت نوآوری محصول, مشتری, صمیمیت و پایداری اهداف است.

"به عنوان یک رهبر جهانی در مناسب مواد غذایی و نوشیدنی, ما تعهد به تحویل به موقع محصولات شرکت پپسی هرگز مهم تر بوده است" گفت: PepsiCo CIO, Seth Cohen. "از طریق همکاری ما با مایکروسافت هدف ما برای بهبود خدمات تحویل قابلیت برای دیدار با افزایش تقاضا برای کالاهای ضروری در حالی که رانندگی نوآوری های جدید را به ما عملیات و نیروی کار قوی تر و انعطاف پذیر برای آینده است."

"همکاری ما با شرکت پپسی امر لاجوردی و AI قابلیت های همیشه در حال تغییر عرضه زنجیره ای و خرده فروشی در چشم انداز جدید و هیجان انگیز در راه است. با مهاجرت پپسی جهانی اطلاعات املاک و SAP مناظر به لاجورد ما قادر خواهید بود برای کمک به شرکت پپسی درایو بازده از کشاورز به مصرف کننده گفت:" دب Cupp مایکروسافت CVP شرکت های تجاری کسب و کار. "ما نیز خوشحال و برای ارائه مایکروسافت 365 برای شرکت پپسی را به همکاران در سراسر جهان به عنوان بخشی از این همکاری است. ارتباطات تلفن همراه و با همکاری شرکت پپسی نیروی کار خواهد بود یکی از کلیدهای برای تحقق ارزش مایکروسافت به ارمغان می آورد."

این همکاری است که انتظار می رود به سوخت پپسی عملیاتی اهداف و تهاجمی نوآوری قصد دارد با اعمال نفوذ چالاک ابر در حالی که ارائه قابلیت های مایکروسافت این فرصت را برای گسترش ارتباط آن با جهانی پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده-بسته بندی کالا.

در مورد پپسی

محصولات شرکت پپسی هستند لذت می برد توسط مصرف کنندگان بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان است. پپسی تولید بیش از $67 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2019 رانده شده توسط یک مکمل غذایی و آشامیدنی نمونه کارها است که شامل Frito-Lay, Gatorade, پپسی-کولا لرزنده و Tropicana. شرکت پپسی را در سبد محصولات شامل طیف گسترده ای از لذت بخش مواد غذایی و نوشیدنی ها از جمله 23 علامت های تجاری است که تولید بیش از 1 میلیارد دلار در هر برآورد سالانه خرده فروشی.

هدایت پپسی است که ما چشم انداز رهبر جهانی در مناسب مواد غذایی و نوشیدنی توسط برنده با هدف. "برنده با هدف" نشان دهنده جاه طلبی ما را به پیروزی پایدار در بازار و قراردادن هدف به تمام جنبه های کسب و کار. برای اطلاعات بیشتر www.pepsico.com.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

پپسی بیانیه هشدار

اظهارات در این نسخه که "به دنبال اظهارات" هستند و بر اساس در حال حاضر در دسترس اطلاعات عامل و برنامه های پیش بینی در مورد حوادث آینده و روند. اصطلاحات مانند "هدف" "ايمان" "انتظار" "قصد" "برآورد" "پروژه" "پیش بینی" "را" و یا اظهارات مشابه و یا تغییرات از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای شناسایی به دنبال اظهارات اگر چه نه همه به دنبال اظهارات شامل چنین شرایط است. به دنبال اظهارات ذاتا شامل ریسک و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن پیش بینی کرد در هر جمله به جلو نگاه کرد. از جمله خطرات و عدم قطعیت شامل, اما نه محدود به: تاثیر گسترش COVID-19; آینده تقاضا برای پپسی محصولات به عنوان یک نتیجه از تغییرات در ترجیحات مصرف کننده و یا در غیر این صورت; توانایی برای محافظت از اطلاعات سیستم در برابر, و یا به طور موثر پاسخ به یک cybersecurity حادثه یا اختلال دیگر; پپسی توانایی پیاده سازی خدمات مشترک و یا استفاده از سیستم های فن آوری اطلاعات و شبکه های موثر و عوامل دیگر که ممکن است اثر نامطلوبی بر قیمت پپسی را عموم معامله اوراق بهادار و عملکرد مالی. برای اطلاعات بیشتر در مورد این و دیگر عواملی که می تواند باعث پپسی واقعی نتایج مادی متفاوت از آن مندرج لطفا دیدن پپسی را براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله آن تازه ترین گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش در فرم 10-Q و 8-K. سرمایه گذاران هشدار به جای بی اتکا به هر گونه اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ آنها ساخته شده است. پپسی متعهد هیچ الزامی برای به روز رسانی هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن