Pernod Ricard فرم همکاری با Ojo de Tigre Mezcal

همکاری با Ojo de Tigre به سرعت در حال رشد فوق العاده حق بیمه mezcal, تقویت Pernod Ricard خود را در دسته بندی و

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

همکاری با Ojo de Tigre به سرعت در حال رشد فوق العاده حق بیمه mezcal, تقویت Pernod Ricard خود را در دسته بندی و نام تجاری است و از بازار آن را به عنوان به دنبال مدیریت پرتفوی فعال تحت "تبدیل & سرعت بخشیدن به" برنامه ریزی استراتژیک

Pernod Ricard با افتخار اعلام کرد امروز همکاری خود را با فوق العاده حق بیمه mezcal نام تجاری Ojo de Tigre سنتی مکزیکی روح. Ojo de Tigre کوچک-دسته ای artisanal mezcal گردد با توجه به سنت های باستانی. تنها پایدار آگاو از Tobala و Espadín گیاهان استفاده می شود ایجاد یک صاف و شیرین, گیاهی, مشخصات طعم است که می توان چشیده شسته و رفته و یا در کوکتل. Ojo de Tigre در دسترس است در هر دو Joven و Reposado انواع و ارائه شده است در یک منحصر به فرد و نمادین ،

حق بیمه به علاوه mezcal دسته است که با بهره گیری از رشد قوی, گرفتن طرفداران در میان mixologists و مصرف کنندگان است. Ojo de Tigre تقویت Pernod Ricard حضور در mezcal زیر گروه ورود به دسته در سال 2017 با اکثریت سهام در دلم Maguey تک ایجاد کرد Mezcal.

این همکاری است Pernod Ricard آخرین در یک سری از مشارکت موفق با مارک های راه اندازی شده توسط پرشور کارآفرینان. گروه هیجان زده است عبارتند از میان آنها Moises Guindi از بنیانگذاران Ojo de Tigre و Co-founder & مدیر اجرایی Casa Lumbre.

Moises Guindi اظهار داشت: "ما اعتقاد داریم در مرحله بعدی عزیزمان دسته است که به طور فعال دعوت بیشتر مصرف کنندگان و گسترش موارد و با استفاده از mezcal. این گسترش را جذب نسل بعدی از مصرف کنندگان و راهنمای بیشتر mezcal عاشقان را از طریق دسته بندی و به ما فوق العاده مارک های حق بیمه. ما معتقدیم Ojo de Tigre به خوبی به این وظیفه و Pernod Ricard است که شریک زندگی ایده آل برای این ماموریت است."

برای Alexandre Ricard, رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی Pernod Ricard, "Ojo de Tigre را معتبر ریشه فکر تولید و دعوت طعم کمک به آن درخواست تجدید نظر قوی میان مصرف کنندگان است. ما مشتاقانه منتظر به همکاری موفقیت آمیز نسبت به نام تجاری را توسعه آینده است."

در مورد Pernod Ricard

Pernod Ricard شماره 2 در سراسر جهان تولید کننده شراب و ارواح با فروش €9,182 میلیون در FY19. ایجاد شده در سال 1975 توسط ادغام ریکارد و Pernod این گروه توسعه یافته از طریق آلی رشد و ادغام: Seagram (2001) متفقین Domecq (2005) و وین&روح (2008). Pernod Ricard که صاحب 16 از 100 ارواح برندها دارای یکی از معتبر ترین و جامع ترین نام تجاری اوراق بهادار در این صنعت از جمله: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine را Chivas Regal, Royal سلام و گلنلیوت بندی اسکاچ, جیمسون ایرلندی ویسکی Martell کنیاک هاوانا باشگاه رم Beefeater جین, مالیبو لیکور Mumm و Perrier-Jouët champagnes و همچنین یعقوب نهر Brancott املاک کمپو ویجو و ادکلن شراب. Pernod Ricard را مارک های توزیع شده در سراسر 160+ بازار و توسط خود salesforce در 73 بازار. این گروه غیر متمرکز سازمان سبب آن 19,000 کارکنان درست بر روی زمین سفرای چشم انداز خود را از "Créateurs د Convivialité." به عنوان مجددا توسط این گروه سه سال طرح استراتژیک "تبدیل و سرعت بخشیدن به" مستقر در 2018, Pernod Ricard استراتژی تمرکز بر سرمایه گذاری در دراز مدت به رشد سود برای همه سهامداران. این گروه باقی می ماند درست به آن سه ارزش های موسس: روحیه کارآفرینی اعتماد متقابل و یک حس قوی از اخلاق است. به عنوان نشان داده شده توسط 2030 نقشه راه حمایت از سازمان ملل اهداف توسعه پایدار (SDGs) "ما را خوب بار از یک جای خوب." در به رسمیت شناختن Pernod Ricard قوی و تعهد به توسعه پایدار و مسئولیت مصرف آن را دریافت کرده است یک طلا امتیاز از Ecovadis و رتبه شماره 1 در آشامیدنی بخش در Vigeo Eiris. Pernod Ricard نیز ملل متحد در جهانی فشرده سرب شرکت.
Pernod Ricard ذکر شده است در Euronext (دارای صدای تیک تیک: RI; کد ISIN: FR0000120693) است و بخشی از شاخص CAC 40.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن