رییس جمهور فیلیپین Duterte نشانه های بحث برانگیز ضد ترور قانون

رودریگو Duterte داده شده ریاست جمهوری تصویب قانون است که گروه های حقوق بشر می گویند "هل فیلیپین دموکراسی به یک

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

رودریگو Duterte داده شده ریاست جمهوری تصویب قانون است که گروه های حقوق بشر می گویند "هل فیلیپین دموکراسی به یک پرتگاه است." مخالفان را به رسانه های اجتماعی با هشتگ #VetoTerrorBillNow برای ابراز خشم.

این رییس جمهور فیلیپین روز جمعه امضا کردن در به طور گسترده ای مخالف تروریسم که منتقدان ترس می تواند مورد استفاده قرار گیرد به هدف قرار دادن فعالان حقوق بشر.

رئیس جمهور رودریگو Duterte امضا برانگیز ضد تروریسم پس از آن تصویب شده توسط کنگره است. در میان چیزهای دیگر آن را اجازه می دهد تا Duterte به تعیین شورا است که می تواند به منظور ضمانت دستگیری از مردم آن را بداند به عنوان تروریست.

"امضای این قانون نشان می دهد که ما تعهد جدی به تمبر از تروریسم که به مدت طولانی دامنگیر کشور شده و باعث شده است که غیر قابل تصور غم و اندوه و وحشت بسیاری از مردم ما" Duterte سخنگوی هری رقو گفت.

ارتباطات دفتر رئیس جمهور فیلیپین در توییتر نوشت که اجرایی خواهد شد "حفظ احترام به حقوق بشر به عنوان ما را تضمین محافظت در برابر سوء استفاده."

این قانون همچنین اجازه می دهد تا برای مظنون به بازداشت هفته بدون شارژ شود. دولت اصرار دارد این است که لازم است برای مبارزه با کمونیست و اسلامی شورش.

ادامه مطلب: فیلیپین ضد تروریسم قانون باعث ترس از گسترده نقض حقوق

#VetoTerrorBillNow: منتقدان را به رسانه های اجتماعی

مخالفان در رسانه های اجتماعی ابراز خشم با هشتگ #VetoTerrorBillNow مانند فیلیپین گروه حمایت Silakbo.

فعالان تردید از انگیزه و قانونی بودن این قانون گفت: تعریف از ترور مبهم است و Duterte می تواند با استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای سرکوب منتقدان.

"تحت Duterte ریاست جمهوری حتی خفیف ترین منتقدان دولت می تواند با برچسب تروریست ها" سازمان عفو بین الملل آسیا و مدیر نیکلاس Bequelin گفت.

برجسته فیلیپین رهبران کسب و کار بسیاری از مسلمانان در کاتولیک کشور با اکثریت و حقوق بشر سازمان ملل رئیس میشل باشله در میان کسانی که خواست Duterte به این لایحه را وتو. او را امضا کرد این لایحه به قانون و بدون هر گونه اصلاحات.

ادامه مطلب:در فیلیپین است muzzling مطبوعات آزاد در میان coronavirus مستند?

چه قانون انجام دهد ؟

قانون تعریف تروریسم به عنوان قصد به علت مرگ و یا صدمه و آسیب به دولت یا مالکیت خصوصی و یا استفاده از سلاح های کشتار جمعی به "گسترش یک پیام از ترس" یا ارعاب دولت است.

مظنون برگزار می شود تا 24 روز بدون شارژ است که مخالفان می گویند نقض سه روز حد تعیین شده توسط قانون اساسی فیلیپین. منتقدان ادعا می کنند این قانون همچنین نوار دور, پیر پادمان از جمله مجازات در برابر اجرای قانون به صورت غیر قانونی بازداشت مظنون است.

"با امضای قانون ضد تروریسم لایحه به قانون رئیس Duterte قرار دادند فیلیپین دموکراسی به ورطه گفت:" فیل رابرتسون معاون آسیا و مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر.

"این قانون را تهدید می کند به طور قابل توجهی بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در فیلیپین که nosedived پس از فاجعه بار "جنگ با مواد مخدر' آغاز شد و چهار سال پیش" رابرتسون اضافه شده است.

در گزارش ماه گذشته حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت که حداقل 8,663 مردم کشته شده اند و در جنگ با مواد مخدر با "نزدیک به مصونیت از مجازات" شوند.

اد/rs (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب