فیلیپین: کلیسا هشدار مقدس الکل' به صورت COVID-19

Churchgoers در فیلیپین شده اند خواست به سقوط برای محصولات تبلیغ شده به عنوان "مقدس" برای محافظت از خود از COVI

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

Churchgoers در فیلیپین شده اند خواست به سقوط برای محصولات تبلیغ شده به عنوان "مقدس" برای محافظت از خود از COVID-19. علاوه بر این الکل رهبران کلیسا گفت: وجود دارد "هیچ چیز" را به عنوان یک چهره مقدس ،

کلیسای کاتولیک در فیلیپین هشدار داد در برابر خرید "مقدس الکل" و دیگر محصولات این ادعا برای محافظت در برابر coronavirus.

"وجود دارد هیچ مراسم مذهبی مقدس الکل است که ما باید علامت صلیب با زمانی که ما مالیدن آن به خودمان" از کنفرانس اسقف های کاتولیک فیلیپین (CBCP) گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه. "علاوه بر این باید آن را پاشیده بر مؤمنان."

آنها نیز هشدار داده است که "هیچ چیز" مقدس به عنوان ماسک صورت چهره مقدس سپر مقدس ضد عفونی کننده دست و مقدس تجهیزات حفاظت شخصی.

"این یک هتاک استراتژی بازاریابی یا حیله" در این بیانیه اضافه شده است.

آنها با صدور این هشدار پس از یک قلمرو مذهبی اسقف اعظم در خارج از پایتخت مانیل پرچم "جعلی اخبار" گزارش در مورد کلیسا جایگزینی آب مقدس با "مقدس الکل" آژانس خبری DPA گزارش شده است.

این CBCP گفت که بسیاری از کلیساها خالی خود را در آب مقدس فونت در ماه های اخیر برای جلوگیری از گسترش coronavirus اما این آب مقدس شده بود جایگزین با الکل.

ادامه مطلب: فیلیپین ضد تروریسم قانون باعث ترس از گسترده نقض حقوق

کلیساها در سراسر عمدتا کاتولیک کشور بسته شد ماه با توجه به COVID-19 مستند اگر چه برخی از محدودیت ها باید کاسته شروع در ماه ژوئن.

برخی از کلیساهای کاتولیک بازگشایی به نمازگزاران بیش از آخر هفته اگر چه تعداد افراد مجاز به حضور در جمعی محدود است.

در مانیل که در آن تعدادی از COVID-19 موارد بالاتر است تنها 10 نفر مجاز به شرکت در یک توده در یک زمان. در مناطق دیگر کشور کلیساها مجاز به باید تا 50 درصد از گنجایش DPA گزارش شده است.

ادامه مطلب: چگونه زنان پرداخت قیمت همه گیر ناشی از مراقبت های بهداشتی کمبود

کشور وارد شده 22,474 COVID-19 موارد تا کنون به عنوان به خوبی به عنوان 1,011 مرگ و میر.

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب