فیلیپین: چگونه زنان پرداخت قیمت همه گیر ناشی از بهداشت و درمان کمبود

در میان یک مستند کمبود نیروی انسانی به سر می برند و بیمارستان زنان در حال از دست دادن دسترسی به خدمات تنظيم خا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

در میان یک مستند کمبود نیروی انسانی به سر می برند و بیمارستان زنان در حال از دست دادن دسترسی به خدمات تنظيم خانواده و ضروری نجات بخش مراقبت است. Ana C. Santos گزارش از مانیل.

به عنوان در حال حاضر کمیاب منابع پزشکی در حال هدایت می شوید برای پاسخ به COVID-19 زنان نیاز به مادری و ارائه خدمات بهداشت باروری در حال پرداخت قیمت.

با توجه به اطلاعات دولت خدمات تنظيم خانواده بودند با کاهش بیش از 50% در ماه مارس زمانی که یک مستند اعلام شد برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

"تعلیق حمل و نقل عمومی محدود درمانگاه کارکنان و کاهش درمانگاه ساعت را ساخته اند آن را دشوار است برای زنان به دسترسی به خدمات تنظيم خانواده" گفت: خوان آنتونیو پرز مدیر اجرایی کمیسیون جمعیت و توسعه.

با توجه به پرز تعدادی از دولتی بهداشت باروری کلینیک های عامل با استفاده از تنها دو سوم از آنها به کارکنان به طور منظم به عنوان بسیاری از کارکنان بهداشتی درمانی باید قادر به رسیدن به این درمانگاه با توجه به مستند اقدامات است.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

برای پر کردن شکاف دولت سلامت کارگران شروع به رفتن درب به درب تحویل کنترل تولد است که در گذشته تا سه ماه. علاوه بر این خطوط تماس ویژه تلفن راه اندازی شده اند برای پزشکی از راه دور مشاوره در محل چهره به چهره بازدیدکننده داشته است دکتر.

"این خیلی زود به بگویید که چه تاثیر کامل از این بیماری همه گیر در بهداشت باروری خواهد بود اما ما در حال تلاش برای ماندن بگیرید پیش از منحنی" پرز گفت: DW.

به عنوان 15 مه در جنوب شرقی آسیا کشور جزیره ای که سوم بیشترین تعداد موارد در این منطقه ثبت شده بود 11,876 COVID-19 موارد و 790 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

ادامه مطلب: Coronavirus: آسیب پذیر فیلیپینی مبارزه برای بقا در طول مستند

میلیون ها نفر از قطع خدمات

صندوق جمعیت ملل متحد (افزايش) تخمین می زند که 47 میلیون نفر از زنان در پایین و کشورهای با درآمد متوسط مانند فیلیپین ممکن است قادر به دسترسی به مدرن ضد بارداری به عنوان ضعف سیستم بهداشت و درمان نزدیک امکانات و یا محدود کردن خدمات برنامه ریزی خانواده به دلیل کمبود کارکنان.

اگر مستند اقدامات ادامه برای شش ماه دیگر از جمله بهداشت و درمان کمبود می تواند به 7 میلیون حاملگی ناخواسته, با توجه به سازمان صندوق جمعیت ملل متحد تخمین می زند.

در اوایل این هفته مقامات تمدید مستند اقدامات در مانیل پایتخت و شهرستانها همسایه تا پایان ماه مه در حالی که اجازه می دهد برخی از صنایع به از سرگیری عملیات به منظور jumpstart اقتصاد است.

اما برخی از زنان مانند 26 ساله فرورفتگی اورتیز رنج می برند. اورتیز شده است تلاش برای خوراک او دو فرزند – یک 18 ماهه و 6 ماهه – از آنجا که شوهرش از دست او در کار ساخت و ساز در ماه مارس به دلیل حالت تعلیق عملیات. او قادر به دریافت یکی دیگر از دوز از قرص های ضد بارداری تزریق و ترس نابهنگام بارداری که اضافه کردن به نگرانی های مالی.

"من فرزند ارشد دارای معلولیت. ما نمی دانیم که زمانی که شوهر من می تواند پیدا کردن کار دوباره. من نمی توانم حامله" اورتیز گفت: DW.

در اوج ناامیدی او رسیده به Likhaan مرکز سلامت زنان – سازمان اجرا می شود که جامعه درمانگاه. Likhaan سپس مرتب به انتخاب Ortiz تا از خانه اش و او را به دریافت رایگان وسایل پیشگیری از بارداری ایمپلنت.

"در برخی از مناطق تحت مستند شما می توانید تنها بیرون رفتن در روزهای خاص و تنها در زمان های خاص گفت:" دایان Vere, که با این نسخهها کار برای Likhaan مرکز.

"زنان در حال حاضر باید انتخاب کنید که چگونه به خود را صرف مدت زمان محدود. آیا آنها به بازار بروید خود را برای دریافت کمک های اجتماعی از دولت و یا رفتن به درمانگاه را برای خانواده خود برنامه ریزی نیاز دارد ؟ هر فعالیت می تواند مستلزم ساعت انتظار در صف های طولانی. چگونه شما را انتخاب کنید?" او گفت:.

ادامه مطلب: Coronavirus: تقاضا برای فیلیپینی پرستاران را افزایش می دهد در اروپا

یک ضعف سیستم

در ضمن بهداشت باروری طرفداران خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به افزایش تعداد زنان باردار که در حال رد شدن توسط بیمارستان.

ماه گذشته یک 26 ساله زن مرده پس از شش بيمارستان حاضر به اعتراف او به این دلیل که آنها کامل و یا understaffed. این زن کاترین Bulatao داده بود تولد در خانه اما در اثر از دست دادن خون پس از آن.

زن دیگری مری جین Alpide درگذشت زايمان و پس از تبدیل به دور از چهار بيمارستان و در نهایت بستری برای پنجم با توجه به مرکز حقوق باروری. این مرکز می گوید آن را دریافت کرده است حداقل سه گزارش از زنان حامله در حال حاضر درمان توسط بیمارستان.

"اورژانس هاي زنان و زایمان نمی تواند برنامه ریزی شده است. از زمان همه گیر و محدودیت منابع نیست توجیه امتناع نجات بخش پزشکی توجه" جیهان یعقوب آسیا و مشاور حقوقی مرکز حقوق باروری گفت: DW.

کاستی در فیلیپین' سیستم بهداشت و درمان شده اند آشکار اما یعقوب ترس است که شرایط در حال تبدیل شدن به حتی بدتر با توجه به همه گیر.

"مرگ و میر زنان مانند Bulatao و Alpide قابل پیشگیری هستند. این واقعیت است که آن را اتفاق افتاده است که یک شکست ما سیستم مراقبت های بهداشتی," او گفت:.

ادامه مطلب:در فیلیپین است muzzling مطبوعات آزاد در میان coronavirus مستند?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب