"فینیاس و Ferb The Movie: Candace در برابر جهان" برای مراسم افتتاحیه به طور انحصاری در دیزنی+ در جمعه 28 اوت

خارج-از-این-جهانی فیلم انیمیشن "فینیاس و Ferb The Movie: Candace در برابر جهان" از دیزنی تلویزیونی انیمیشن برت

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

خارج-از-این-جهانی فیلم انیمیشن "فینیاس و Ferb The Movie: Candace در برابر جهان" از دیزنی تلویزیونی انیمیشن برتر خواهد شد به طور انحصاری در دیزنی+ چهار شنبه, آگوست 28. موسیقی متن فیلم از والت دیزنی سوابق در دسترس خواهد بود همان روز.

اجرایی تولید شده توسط سازندگان/تولید کننده اجرایی از برنده جایزه امی "فینیاس و Ferb" سری دن Povenmire و جف "باتلاقی" مارش "فینیاس و Ferb The Movie: Candace در برابر جهان" است و یک داستان ماجراجویی است که آهنگ stepbrothers فینیاس و Ferb به عنوان آنها در سراسر کهکشان به نجات خواهر بزرگتر, Candace که پس از اینکه توسط بیگانگان ربوده می یابد مدینه فاضله در یک سیاره دور از مزاحم برادران کوچک.

استعداد صدای reprising نقش خود را از سری اصلی و فیلم عبارتند از: اشلی به عنوان Candace فلین; Vincent Martella به عنوان فینیاس فلین; Caroline رئا خود را به عنوان مادر لیندا; Dee Bradley Baker به عنوان پری Platypus; Alyson Stoner به عنوان ایزابلا; Maulik Pancholy به عنوان Baljeet; بابی Gaylor به عنوان Buford; اولیویا اولسون به عنوان ونسا Doofenshmirtz; Tyler مان به عنوان Carl; و Povenmire و مارش به عنوان دکتر هاینز Doofenshmirtz و طغرا عمده بود. دیوید Errigo جونیور می پیوندد بازیگران به عنوان جری فلچر.

همچنین این فیلم ستاره ها: Ali Wong ("خانه دار") به عنوان فوق العاده بزرگ, دکتر,; Wayne Brady ("Whose Line Is It Anyway?") به عنوان منگنه مشت; Diedrich Bader ("خانه دار") به عنوان Borthos; و Thomas Middleditch ("دره سیلیکون") به عنوان Garnoz.

در علاوه بر این به Povenmire و مارش های با استعداد خدمه شامل مدیر باب بون ("مرد خانواده") و آهنگساز دنی یعقوب ("فینیاس و Ferb"). مهمان ترانه سرایان karey به حقیقت ("چیزی فاسد شده!"), امانوئل Kiriakou (ویتنی هوستون "من به شما") و Kate Micucci ("Garfunkel and Oates") پیوسته اند این فیلم را برای برخی از ترانه سرایان میشوند.

تمام چهار فصل اصلی مجموعه انیمیشن "فینیاس و Ferb" همراه با دیزنی کانال اصلی فیلم "فینیاس و Ferb the Movie: Across the 2nd Dimension" نیز موجود برای جریان در دیزنی+. شروع سه شنبه مرداد 25, تمام قسمت ارائه خواهد شد در دیزنی XD منتهی به فیلم برتر.

در علاوه بر این به موسیقی متن فیلم های جدید با نام تجاری پسوند فیلم را شامل صلیب-دسته بندی محصولات موجود در موضوع داغ, BoxLunch و آمازون این اوت.

#DisneyPlus

#PhineasandFerbMovie

#CandaceAgainstTheUniverse

در مورد دیزنی+

دیزنی+ اختصاص داده شده جریان صفحه اصلی فیلم را نشان می دهد و از دیزنی, پیکسار, تعجب, جنگ ستارگان, National Geographic, و بیشتر. به عنوان بخشی از دیزنی مستقیم به مصرف کننده و بین المللی (DTCI) بخش دیزنی+ در دسترس است بر روی اکثر دستگاه متصل به اینترنت ارائه می دهد و تجاری-رایگان برنامه نویسی با انواع اصلی از ویژگی های طول فیلم مستند, زندگی و, سری انیمیشن و کوتاه-فرم و محتوا. در کنار دسترسی بی سابقه به دیزنی باور نکردنی کتابخانه از فیلم و تلویزیون سرگرمی, خدمات نیز منحصر به فرد جریان خانه برای آخرین نسخه از والت دیزنی استودیو. دیزنی+ در دسترس است به عنوان بخشی از یک بسته نرم افزاری ارائه می دهد که مشترکان دسترسی به دیزنی+ Hulu (ad-supported) و ای اس پی ان+. بازدید DisneyPlus.com برای عضویت و/یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب