چنگال کارکنان مرحله کار توقف در اعتراض Condé Nast را 'Union-Busting'

کارکنان در موسیقی و فرهنگ, سایت چنگال در حال برگزاری یک کار توقف در اعتراض به آنچه آنها می گویند در حال ضد اتح

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

کارکنان در موسیقی و فرهنگ, سایت چنگال در حال برگزاری یک کار توقف در اعتراض به آنچه آنها می گویند در حال ضد اتحادیه طرح های گرفته شده توسط این نشریه و شرکت مادر آن ناشر مجله Condé Nast.

برای چهار ساعت در روز پنج شنبه صبح آغاز و در ساعت 9 صبح ها ریخته سرمقاله کارکنان را از انتشار مطالب جدید در وب سایت خواهد شد و تاریکی در رسانه های اجتماعی به منظور جلب توجه به انتشار تصمیم به اخراج سردبیر ارشد استیسی Anderson, رهبر, موسیقی, خروجی سرمقاله اتحادیه.

"ما در حال اعتراض روشن و قابل اثبات اتحادیه متلاشیکننده توسط Condé Nast و چنگال مدیریت" اندرسون که صندلی انتشار سرمقاله اتحادیه گفت: روزانه وحش اواخر روز چهارشنبه.

در سال گذشته با نفوذ موسیقی خروجی کارکنان اتحادیه با New York فصل Ejc که نشان دهنده تعدادی از اتحادیه های دیگر در Condé Nast publications مانند سیمی و نیویورکرو همچنین رسانه ها مانند نیویورک تایمز و دیلی. پس از انتشار شده است در مذاکرات قرارداد با Condé کارفرمایان که به شدت به عنوان ناشر و اجرا کرده است اخراج furloughs و کاهش دستمزد در سراسر شرکت های زیر گسترش coronavirus و متعاقب آن رکود اقتصادی است.

در ماه پس از Condé Nast اعلام کرد کاهش چنگال کارکنان گرفته اند اعمال فشار به عقب بر اندرسون پیشنهاد خروج. اتحادیه کارکنان نیز با ارسال چندین نامه به بالاتر یو پی اس از جمله editor-in-chief Puja پاتل و مدیر عامل راجر لینچ انتقاد از تصمیم و پیشنهاد workshare موافقت نامه که اتحادیه گفت: خواهد جبران هزینه اندرسون اخراج (مشابه برنامه های اجرا شده توسط لس آنجلس تایمز و BuzzFeed به دفع اخراج). تحریریه خود را تغییر شل کردن آیکون پست به اشتراک گذاشته شده توسط Anderson در شرکت های داخلی پیام پلت فرم و انجام یک جداگانه-ساعت کار توقف در اوایل این ماه.

پنجشنبه ظهر کار توقف می آید در میان چندین هفته ناآرامی در Condé Nast بیش از یک فقدان تنوع و ادعایی نژادپرستانه درمان کارکنان از رنگ.

Bon Appétit's editor-in-chief آدم Rapaport استعفا داد اوایل این هفته پس از یک عکس از او و همسرش را در ظاهر نشان دادن آنها در صحنه به عنوان کلیشه ای پورتو Ricans. پس از آن خروج Condé Nast VP مت Duckor نیز پایین پا بعد از کارکنان گردش پیر نظرات او در مورد سکس و گی مردم. کارکنان نیز بارها و بارها فشرده این شرکت در مورد توییتهایی دربارهی مکزیکی و زنان نوشته شده توسط: Condé Nast سرگرمی ارشد Oren Katzeff.

اندرسون گفت: در شب چهارشنبه که این شرکت تا به حال خودداری کردند در چنگال کارکنان تنوع طرح ها که نیاز است که 50 درصد از آینده نگر کار نامزدها در آورده به مصاحبه آمده از کمتر پس زمینه (اندرسون گفت: پاسخ این شرکت بود که برای موقعیت های خاص "این سخت است برای پیدا کردن متقاضیان واجد شرایط از کمتر پس زمینه").

Condé Nast تلاش برای پاسخ به این کارمند نگرانی برگزاری همه کارکنان سالن های شهر تقریبا هر روز بیش از گذشته چند هفته. مدیران ارشد باید به میدان فرستاد سوال در مورد تنوع پرداخت نابرابری برخی از یو پی اس' نامناسب پیر توییتهایی و اتهام نژاد پرستی در, ناشر, در میان موضوعات دیگر.

اما این شرکت نیز ارائه شده مبهم هشدار به آن unionizing کارکنان.

در اوایل این ماه, مدیر عامل شرکت لینچ را رد کرد و سودمندی unionization گفت: در همه کارکنان ایمیل که در حالی که "ممکن است برخی بر این باورند که پیوستن به یک اتحادیه را محافظت می کند کار خود را, متاسفانه این تنها مورد نیست. همه ما دیده می شود هزاران نفر از روزنامه نگاران که از دست داده اند شغل خود را بیش از گذشته چندین ماه. Headwinds که صنعت رسانه در حال تجربه در حال حاضر همراه با COVID-19 فقط بیش از حد قوی برای هر اتحادیه."

"چه خواهد شد صرفه جویی در شغل است که روحیه کارآفرینی و تمایل به ابتکاری وقتی که می آید به راه ما تکامل و رشد کسب و کار ما با هم," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن