پیکسار در نهایت آغاز بکار اولین گی, شخصیت سرب در اشک پرش کوتاه " از "

تیوی جدید Lady Gaga-Ariana Grande, duet پخشنشده Carly Rae Jepsen, آلبوم Lana Del Rey اشتعال آبدار دشمنی با هر

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

تیوی جدید Lady Gaga-Ariana Grande, duet پخشنشده Carly Rae Jepsen, آلبوم Lana Del Rey اشتعال آبدار دشمنی با هر کس که در موسیقی سر و صدا کنسرت تبدیل شدن به داغترین چیز در تلویزیون: غرور ماه آمده است در اوایل جهان از فرهنگ پاپ.

در خط بعدی جدید فیلم کوتاه از پیکسار که در نهایت پس از سالها بدتر طعمه و سوئیچ های وعده داده شده در نمایندگی, ویژگی های یک شخصیت همجنسگرا در سرب. کردن, نوشته شده توسط Steven رس شکارچی منتشر شد از طریق دیزنی+'s SparkShorts سری جمعه.

پیکسار و دیزنی به خصوص هنوز lightyears به سفر وقتی که می آید به همجنسگرایان+ نمایندگی در خروجی مربوطه خود را که در خارج از انیمیشن های داغ پدران برای پیروز شدن در فیلم هایی مانند داخل, Coco, و به بعدبوده است inexcusably محقر.

کردن فقط کوتاه در دیزنی خدمات جریان دارد اما به هیچ درآوریم هویت جنسی از سرب آن شخصیت یا آن گرم و پذیرش پیام. در نهایت پیکسار است که به ما دادن گی اشک.

از مراکز گرگ, یک مستور مرد که به نظر می رسد در اوایل بیست سالگی خود است که بسته بندی تا آپارتمان خود را به حرکت در با دوست پسر مانوئل. مانوئل و گرگ یک لحظه شیرین که آنها پیدا کردن یک قاب عکس از دو cuddling که گرگ در کشو جوراب خود را. "هنگامی که ما در شهر من چسبیدن به آن را در سمت راست باز" او وعده مانوئل که scoffs که او فقط آن را هنگامی که پدر و مادر خود را ببینید.

اگر به عنوان نشانه گرگ پدر و مادر را به یک سفر برای کمک به او بسته است. او پنهان قاب عکس و با عجله مانوئل کردن درب قبل از پدر و مادر خود را می تواند او را ببیند و چیزی مشکوک. "به آنها بگویید که" یک صدمه مانوئل می گوید در راه خود را.

در این مرحله ما باید توضیح دهند که کوتاه باز می شود با برخی از مرتب کردن بر اساس جادویی سگ و گربه قرار دادن طلسم روی یقه گرگ سگ جیم. هنگامی که یقه می افتد جیم آن را می یابد راه خود را بر روی گرگ گردن و طلسم نازل شده است: سگ و انسان تغییر مکان.

در حالی که گرگ اجرا در اطراف مانند یک مسخره, توله سگ, سگ در حال حاضر ساکنان واقعی گرگ—به شدت تلاش می کند برای نگه داشتن گرگ را از پیدا کردن عکس از گرگ و مانوئل رفتن تا آنجا که به نیش خود را به او را از دیدن آن. ضعف او sulks می کند و گریان اعتراف به سگ نیاز به یک هیئت مدیره صدایی و البته تحقق آن است در واقع پسر او.

او وزد همه چیز را به او احساس در مورد چگونه صدمه دیده است او را به شده بود بسته از گرگ و زندگی است که او را در حال حرکت خیلی دور. معلوم می شود او تمرین چگونه ظرافت کلمه آن را به طوری که او نشان می دهد او می داند که او همجنسگرا است و بدون ساخت آن را یک چیز بزرگ است, اما بعد از ظهر شده است تا بی دست و پا نیست و مطمئن شوید که او قادر خواهید بود به آن می گویند. آن را کاملا زیبا. شما گریه خواهد کرد.

سگ و گرگ در نهایت برگشت و شما می توانید تصور کنید که خوش و خرم از وجود دارد. این همه انسان عاطفی و دوست داشتنی است. مطمئن شوید که وجود دارد عجیب و غریب عرفانی مادر تعمیدی پری سگ و گربه می رسند که توسط رنگین کمان جادویی که نوع برگ ترش مزه....اما بیایید به آن است.

از چیز های کوچک است اما این پیشرفت مهمی است—حتی اگر این واقعیت است که افسرده را در خود دارد.

پیکسار یک فاجعه سابقه ساخت عناوین جدید که ظاهرا از ویژگی های همجنسگرایان شخصیت تنها برای کسانی که شخصیت به نظر می رسد برای چند ثانیه آشکار به گمان همجنسگرا باشد یا تنها یک یا دو اتفاقی خطوط.

"وجود دارد هیچ درآوریم هویت جنسی از سرب آن شخصیت یا آن گرم و پذیرش پیام. در نهایت پیکسار است که به ما دادن گی اشک."

وجود دارد "برای اولین بار, گی, زن و شوهر" به سختی قابل رویت در یک جمعیت در پیدا کردن مندانه. وجود دارد, ازدواج لزبین, بزکوهی در Zootopiaاما هیچ کس حتی متوجه به دلیل ظاهر خود را آنقدر کوتاه است. Much ado ساخته شده بود قبل از انتشار اخیر به بعد در مورد یک زندانی شخصیت ابراز شده توسط Lena Waithe خواهد بود که پیکسار اولین رسمی آشکارا همجنسگرا ، افسر Spector باعث می شود یک مرجع به همسر او با شخصیت اول به تایید تمایلات جنسی خود را از طریق گفت و گو است.

همه چیز آنقدر زودگذر در مقایسه با ساخت اطراف اهمیت آن است که این شخصیت به پایان رسید تا مورد تمسخر توسط اعضای جامعه همجنسگرایان. زمانی که سرگرمی هفتگی به تازگی منتشر شده یک غرور خاص پوشش شامل همجنسگرایان آیکون ها در طول تاریخ مردم در رسانه های اجتماعی به شوخی فتوشاپیه افسر Spector به گسترش است.

هنوز پیکسار بوده است lightyears جلوتر از خواهر خود شرکت دیزنی بود که pilloried زمانی که تیم خلاق در پشت live-action بازسازی زیبایی و هیولایی با افتخار ترویج یک "منحصرا گی, لحظه" در فیلم است. بزرگ "لحظه" به پایان رسید تا بودن یک فاجعه مختصر والس بین Josh Gad را LeFou و یک مرد در یک سالن ،

برای دهه دیزنی اسکریپت شخصیت های که کد گی—تا حد زیادی خائنانی مانند اسکار, جعفر, Ursula, هادس و Ratcliffe—کمک پیچیده تاریخ با جامعه همجنسگرایان که مخلوط جشن و غضب. هنگامی که یخ زده برای اولین بار شخصیت السا بود تا به طور گسترده تفسیر به که #GiveElsaAGirlfriend شد یک حرکت عظیم که عاقبت برنامه ریزی شده بود. افسوس که نمی افتد منجمد 2.

اما در حال حاضر ما خارج است.

پس از خرده های پراکنده در طول سال کسانی که در طلب همجنسگرایان+ نمایندگی در نهایت گرفتن وعده غذایی کامل. بیشتر شبیه یک میان وعده—این کوتاه است. هنوز هم وجود دارد که نا امیدی از نیاز به حل و فصل برای چه به ما داده می شود. اما حداقل ما در حال حل و فصل برای چیزی از راه دور سالم این رفتن دور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن