جیب را فراهم می کند جذاب خوانده شده از منابع قابل اعتماد در انگلستان با جدیدترین فایرفاکس

این یک استرس زا و بار عجیب و غریب. خواندن اخبار می تواند احساس قریب به اتفاق تکراری و تخلیه. همه ما آن را احسا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

این یک استرس زا و بار عجیب و غریب. خواندن اخبار می تواند احساس قریب به اتفاق تکراری و تخلیه. همه ما آن را احساس کنید. ما طلب ورودی های جدید و سالم انحرافات—داستان است که می تواند سوخت در ذهن ما جرقه ایده های تازه و ترک ما احساس شارژ آگاهانه و الهام گرفته است.

اتصال مردم با چنین داستان چیزی است که ما را در جیب. ما سطح و توصیه استثنایی داستان از سراسر وب به حدود 40 میلیون نفر از کاربران فایرفاکس در آمریکا و کانادا و آلمان در هر ماه. بیش از 4 میلیون مشترک به جیب ما بازدید خبرنامه (موجود در زبان انگلیسی و آلمانی) دیدن سرپرستی ما توصیه هر روز در صندوق خود را.

امروز ما خوشحالیم که اعلام راه اندازی جیب مقاله توصیه هایی برای کاربران فایرفاکس در بریتانیا است. گسترش به انگلستان ساخته شده بود بدون درز با تشکر از موفقیت های ما با زبان انگلیسی توصیه هایی در ایالات متحده و کانادا است.

این به چه معنی برای کاربران فایرفاکس در انگلستان ؟ باز کردن یک تب جدید در هر روز و دیدن سرپرستی انتخاب توصیه می شود داستان از جیب. مردم را ببینید فکری, مقالات سنگهای پنهان و جذاب عمیق غواصی از انگلستان مبتنی بر ناشران کوچک و بزرگ و مورد اعتماد جهانی از منابع در سراسر وب.

که در آن انجام این توصیه ها آمده است ؟ جیب خوانندگان. جیب های گوناگون به خوبی بخوانید جامعه از کاربران که به ما کمک کند سطح برخی از بهترین داستان ها در وب است. با استفاده از گل سرسبد ما جیب برنامه و دکمه ذخیره (ساخته شده راست به فایرفاکس) ما کاربران صرفه جویی میلیون ها نفر از مقالات در هر روز. داده ها از ما بیشتر ذخیره شده را باز کرد و خواندن مقالات جمع است; ما داران و سپس غربال کردن از طریق و توصیه بهترین از این داستان با گسترده تر فایرفاکس و جیب جوامع است.

نتیجه این است که یک جایگزین منحصر به فرد به آرایه وسیعی از محتوای تغذیه در خارج وجود دارد امروز. به جای اخبار کاربران را ببینید داستان که حفاری های عمیق به یک موضوع ارائه یک چشم انداز جدید و آمد از رسانه های که ممکن است خارج از عادی خواندن کانال. آنها را پیدا و جاذب علوم, ویژگی های حرکت اول شخص روایت و سرگرم کننده پخت و پز و حرفه how-tos. آنها را کشف عمیقا از گزارش کسب و کار ویژگی های آموزنده, DIY راهنما و چشم باز تاریخچه قطعه. بیشتر از همه آنها را پیدا و داستان شایسته از وقت و توجه خود را سرپرستی به طور خاص برای کاربران فایرفاکس در بریتانیا است. ناشران هم بهره مند خواهد شد از یک جریان جدید از خوانندگان به محتوای با کیفیت بالا.

جیب ارائه این توصیه ها با همان تعهد به حفظ حریم خصوصی است که مردم آمده اند به انتظار از فایرفاکس و موزیلا. توصیه های کشیده شده از داده های کل و نه موزیلا نه جیب دریافت فایرفاکس, تاریخچه مرور, و یا اطلاعات و یا قادر به مشاهده ذخیره آیتم های فردی جیب حساب. یک کاربر فایرفاکس مرور اطلاعات هرگز برگ های خود را از کامپیوتر خود و یا دستگاه. .

ما ضمن استقبال از جیب جدید خوانندگان در انگلستان — در کنار خوانندگان ما در آمریکا و کانادا و آلمان — و امیدوارم که شما پیدا کردن خود را در برگه جدید یک نفس از هوای تازه و تحریک کننده جایگاه برای سوخت گیری و شارژ در زمانی که شما ممکن است نیاز به آن بیشتر است.

دانلود فایرفاکس برای دریافت فکری داستان از سراسر وب با هر تب جدید. مطمئن باشید که برای فعال کردن توصیه هایی برای شروع خواندن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن