پادکست بررسی قبل از قرار گرفتن در معرض پیشگیری برای COVID-19 بیماری

استقراض از موفق HIV/ایدز پیشگیری یک TrialSiteNews پادکست نشان می دهد تجدید نظر در استفاده از بحث برانگیز مورد

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

استقراض از موفق HIV/ایدز پیشگیری یک TrialSiteNews پادکست نشان می دهد تجدید نظر در استفاده از بحث برانگیز مورد تایید FDA دارو برای جلوگیری از شدید COVID-19 بیماری است. پادکست در دسترس است https://www.trialsitenews.com/dr-raphael-stricker-talks-about-prep-hydroxychloroquine-and-malaria-treatments-for-covid-19-podcast-s2-e-27/ .
 
پادکست است که بر اساس یک گزارش تحت عنوان "قبل از قرار گرفتن در معرض پیشگیری برای COVID-19 بیماری" نوشته شده توسط متخصص داخلی رافائل Stricker و پزشک پرستار ملیسا Fesler از اتحادیه میدان, پزشکی همکاران در سان Francisco, CA و منتشر شده توسط این مرکز برای باز کردن علم در OSF Preprints (https://osf.io/tm9r4). نویسندگان دارای تجربه ی گسترده ای در درمان بیماران مبتلا به بیماری های منتقله از راه و به تازگی منتشر شده یک پیشنهاد اولیه برای درمان SARS-CoV-2 ویروسی عامل COVID-19 بیماری بر اساس آن تجربه ( https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32343423/ ).
 
پیشنهاد برای قبل از قرار گرفتن در معرض پروفیلاکسی (دبستان) از COVID-19 بیماری بر هیدروکسی کلروکین (HCQ). این بحث عامل ضد میکروبی بد نامی بود که آن را در نظر گرفته و برای درمان شدید SARS-CoV-2 عفونت با استفاده از بالا دوز روزانه در ترکیب با آزیترومایسین. این رژیم به نظر می رسد که اثر ضد ویروسی بر اساس گزارش ها از فرانسه و ایالات متحده اما نگرانی در مورد سمیت قلبی و آسیب شبکیه را محدود به استفاده از آن. این واقعیت است که HCQ درمان سیاسی شد اضافه شده به بحث بیش از ارزش خود را برای SARS-CoV-2 درمان است.
 
در این پادکست دکتر Stricker اشاره به چند ویژگی های جذاب از HCQ که نادیده گرفته شد و در میان جنجال: HCQ بسیار طولانی half-life از 40 روز در بدن انسان است که باعث می شود آن را یک نامزد ایده آل برای پیشگیری از عفونت های ویروسی است. آن استفاده شده است برای پیشگیری مالاریا برای چند دهه در محدود هفتگی دوز که اجتناب از مسمومیت دیده می شود با دوز روزانه. آن است که همچنین ارزان و به آسانی در دسترس است اگر دوز به حداقل نگه داشته است.
 
"ما متوجه شد که HCQ می تواند با خیال راحت استفاده می شود برای جلوگیری از شدید عفونت ویروسی می گوید:" Fesler. "این است که اصل همان است که منجر به دبستان با خیلی بیشتر داروهای گران قیمت برای HIV/AIDS. ما ممکن است قادر به جلوگیری از عفونت با این رویکرد اما ما امیدواریم که به منظور محدود کردن شدت آن و انتقال است."
 
محققان با اشاره به گروههای در معرض خطر بالا برای COVID-19 بیماری از جمله ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از بیماران مبتلا به فشار خون یا دیابت و افراد مسن. هفتگی دبستان با HCQ باید به نفع این گروه و جلوگیری از بیماری شدید. دو مطالعات اخیر از هند حمایت از این رویکرد و بزرگتر کنترل شده آزمایشی در ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر در حال پیشرفت است اما نتایج حاصل شده بود را برای برخی از زمان. اگر چه تب کار بر روی یک محافظ واکسن همچنان موفق واکسن محصول است که هیچ جا در چشم.
 
"اگر چه HCQ سوء استفاده شده است و شرور و اهریمن آن را فراهم می کند یک رویکرد صدا به دبستان می گوید:" Stricker. "ما نیاز فوری برای یک راه عملی برای مبارزه با ویروس ها و حفظ همه امن و در این نقطه با COVID-19 موارد در حال افزایش است ما چیزی برای از دست دادن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب