لهستان سر به پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهور بعدی

انتخابات ریاست جمهوری دیده می شود به عنوان مهم به حزب حاکم توانایی پیشرفت در آن لحاظ اجتماعی محافظه کار در دست

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

انتخابات ریاست جمهوری دیده می شود به عنوان مهم به حزب حاکم توانایی پیشرفت در آن لحاظ اجتماعی محافظه کار در دستور کار است. آن را نیز تعیین مسیر کشور را متشنج روابط با اتحادیه اروپا.

قطب در حال رفتن به پای صندوق های رای در روز یکشنبه برای رای دادن در یک دور از تنگ ریاست جمهوری بود که به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

وقت آندره Duda, 48, انتظار می رود که به صورت یک چالش قوی از ورشو شهردار Rafal Trzaskowski و نه دیگر نامزدها. رای گیری لگد کردن در 7 صبح به وقت محلی (0500 GMT) و مجموعه به ادامه تا 9 p. m. (1900 به وقت تهران) با خروج سنجی ها انتظار می رود به زودی پس از.

اگر هیچ نامزد برنده بیش از 50 درصد از آرای این دو با بزرگترین سهم را در رقابت در دور دوم در جولای 12.

ادامه مطلب: قطب وزن هزینه تغییر به عنوان COVID-19 dulls PiS تجدید نظر

رای گیری در میان coronavirus

در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه و انتخابات به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 همه گیر و ترکیبی جدید سیستم پستی و متعارف رای گیری در محل در روز یکشنبه در یک پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت.

وجود دارد محدودیت در تعداد افرادی که می توانید وارد کنید یک ایستگاه رای گیری. رای دهندگان ملزم به رعایت یک متر فاصله بین هر یک از دیگر و پوشش چهره خود را; ماسک صورت ممکن است تنها به طور موقت برداشته اجازه می دهد تا شناسایی توسط مقامات انتخاباتی. رای دهندگان نیز تشویق به خود را با قلم با آنها و استفاده از مواد ضد عفونی کننده به عنوان آنها وارد مراکز رای دهی.

در حالی که آمار و ارقام رسمی نشان می دهد بیش از 33000 موارد تایید شده و بیش از 1,400 میر, وزیر بهداشت اذعان کرده است که به احتمال زیاد وجود دارد تا 1.6 میلیون غیر قابل تشخیص موارد در لهستان یک کشور اتحادیه اروپا از 38 میلیون نفر است.

A new hybrid system of postal and conventional voting is in place on Sunday in a bid to stem infections

ترکیبی جدید سیستم پستی و متعارف رای گیری در محل در روز یکشنبه در یک پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت

اجرا کردن انتظار

لهستان در انتخابات ریاست جمهوری حمل برخی از مسئولیت ها در دفاع و امور خارجه و همچنین حق وتو قانون است. هیچ نامزد است که انتظار می رود برای به دست آوردن سطح 50 درصد به علاوه یک رای که آنها نیاز به امن ریاست جمهوری در دور اول.

Duda است که انتظار می رود منجر شود اما به احتمال زیاد برای رفتن سر به سر با Trzaskowski در اجرا کردن نظر سنجی نشان می دهد.

نان و کره مسائل سنگینی رای دهندگان ذهن به عنوان اقتصادی خرید اینترنتی از شیوع تنظیم شده است برای ارسال لهستان به اول آن رکود اقتصادی پس از کمونیسم جويد.

وقت Duda عهد کرده است به یک نگهبان از لهستان حکم قانون و عدالت (PiS) را به لحاظ اجتماعی محافظه کار در دستور کار و برنامه های اقتصادی که شامل سخاوتمندانه هزینه های اجتماعی و خود را متعهد به حفاظت از ارزشهای سنتی خانواده در عمدتا کاتولیک کشور است.

Duda حمایت کرده است ضد سقط جنین در قوانین و تکرار PiS حملات بشر+ حقوق و ارزشهای غربی است.

ستیز اصلاحات

پس از برنده شدن در قدرت در سال 2015 هر دو Duda و PiS را دامن زده تنش با اتحادیه اروپا و موجب تکرار اعتراضات خیابانی در صفحه اصلی به صورت قوانین بحث برانگیز دادن حزب کنترل بالا و دادگاه ها و دیگر نهادهای قضایی.

در حالی که PiS اصرار دارد تغییرات مورد نیاز به علف هرز فساد قضایی منتقدان و اتحادیه اروپا اصرار آنها تضعیف استقلال قضایی و دموکراسی تنها سه دهه پس از لهستان ریختن کمونیسم.

ادامه مطلب: آیا نفس خود را نگه دارید به عنوان ورشو پرده اتمی آینده

مبارزه با شعار "کافی است به اندازه کافی" 48 ساله Trzaskowski وعده به استفاده از تجربه و اطلاعات تماس او جمع شده بودند به عنوان یک سابق اروپایی وزیر امور را به "جنگ سخت" به صورت عادلانه تکه از اتحادیه اروپا 2021-27 بودجه برای تعمیر پاره روابط با بروکسل است. او با این حال قول داد برای حفظ PiS محبوب رفاه پرداخت.

پیروزی برای Trzaskowski خواهد شد یک ضربه سنگین به PiS دولت است که با اتکا بر آن متحد Duda به تایید پلاریزه قانون می تواند مانع دولت توانایی تعمیق آن عدالت اصلاحات.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که با توجه به مردمی PiS دولت به عنوان یک کلید اروپایی متحد به Duda برکت و رحمت خود را در این هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن او را دعوت به کاخ سفید در روز چهارشنبه به عنوان اولین خارجی رهبر به بازدید از coronavirus همه گیر آغاز شد که فقط چهار روز پیش از روز انتخابات.

روپیه/stb (dpa خبرگزاری رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن