لهستان: پس از تصویب پارلمان پستی-رای انتخابات اصلاحات

لهستانی نمایندگان مجلس با تایید این لایحه که اجازه می دهد این کشور برای انتخاب رئیس جمهور از طریق یک پستی رای

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

لهستانی نمایندگان مجلس با تایید این لایحه که اجازه می دهد این کشور برای انتخاب رئیس جمهور از طریق یک پستی رای گیری. معاون PM Jacek Sasin گفت: تعویق انتخابات را نمی گیرد قبل از ماه ژوئن است.

لهستان حاکم PiS حزب تحت فشار قرار دادند آن انتخابات اصلاحات از طریق مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه پس از اینکه مجبور به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری در اصل مجموعه ای برای این آخر هفته.

دولت هم اکنون می توانید در ادامه برنامه های خود را برای برگزاری یک همه پستی انتخابات ریاست جمهوری در میان coronavirus بحران است.

اما ائتلاف حاکم خواهد بود مجبور به تغییر آن دست برداشتن از جاه طلبی از اجرای این رای ممکن است با توجه به معاون نخست وزیر به Jacek Sasin.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا باز می شود پرونده های حقوقی در برابر لهستان بیش از اصلاحات قضایی

"اولین تاریخ ممکن است ماه ژوئن" Sasin گفت: خصوصی RMF FM radio.

این لایحه به تصویب رسید در روز پنج شنبه ابتدا در نظر گرفته شده به عنوان یک مبنای قانونی برای همه-پستی انتخابات ریاست جمهوری در این آخر هفته.

رهبران اپوزیسیون از جمله سابق شورای اروپا سر دونالد تاسک را رد کرده بود این ایده از یک پستی رای گیری. آنها می گویند که این مستند مانع نامزدهای خود را از مبارزات انتخاباتی در حالی که وقت آندره Duda باعث می شود روزانه حضور در رسانه ها.

Duda محبوبیت خروش

قدرتمند PiS سر و نخست وزیر سابق جرسلو Kaczynski قبلا اصرار داشت که انتخابات نیاز به اتفاق می افتد قبل از مارس 23 Duda پنج سال است و مجموعه ای به پایان می رسد با توجه به در قانون اساسی این کشور. آن را بلافاصله روشن نیست که انتخابات برگزار خواهد, اما Kaczynski و خود را شریک ائتلافی رهبر جرسلو Gowin اعلام کرد در روز چهارشنبه از آن خواهد شد توسط پستی رای برای اطمینان از ایمنی "با توجه به این بیماری همه گیر."

رئیس جمهور Duda یک زمان طولانی مورد علاقه در پای صندوقهای رای دیده است محبوبیت خود را افزایش در میان بیماری همه گیر کوروناویروس احتمالا قرار دادن او را بیش از 50% treshhold مورد نیاز برای تضمین پیروزی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری. با این حال انتظار می رود همه گیر باعث رکود اقتصادی ممکن است دندانه در محبوبیت خود را در ماه های آینده.

dj/rt (Reuters, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب