لهستان LGBTQ جمعیت ترس بدترین رئیس جمهور بعد از Duda انتخاب مجدد

هنگامی که فعال Chamarie Staszewski دعوت شده بود برای دیدار با رئیس آندره Duda چند هفته پیش او سعی Duda در سه ن

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

هنگامی که فعال Chamarie Staszewski دعوت شده بود برای دیدار با رئیس آندره Duda چند هفته پیش او سعی Duda در سه نگاه پرتره: یکی از ترانس فعال به نام میلو است که می خواهم شروع به پریدن از روی یک پل در ورشو در سال گذشته; دیگر تصاویر شدند دو پسر دومینیک و Kacper که می خواهم به دار آویخته خود را پس از تبدیل شدن به قربانیان ضد همجنس قلدری در مدرسه.

Staszewski بود فقط بیش از حد آگاه است که Duda شد با استفاده از این دیدار با تجاوز فعالان به عنوان یک نشانه تلاش خود را مجدد انتخابات برای نشان دادن یک ذهن باز. Staszewski گفت: رئیس جمهور او امیدوار است او می خواهم دیدن این بچه ها در کابوس خود را.

"Duda گفت: او را به مبارزه ادامه خواهد داد 'همجنسگرایان ایدئولوژی" و خودکشی نوجوانان لازم نیست حقوق برابر اما یک روانشناس.'"

روز یکشنبه Duda برنده باریک re-پیروزی در انتخابات پس از اجرای یک کمپین نفرت که دور بر ترس در اذهان عمومی در مورد عجیب و غریب مردم و قرار خود "ایدئولوژی" تهدید کاتولیک لهستان.

لهستان ناسیونالیست راست در آغوش این استراتژی اما از آن شده است با استفاده از آن بیش از حد به شدت به تلاش برای پیروزی در انتخابات پس از ماه فوریه گذشته زمانی که اجتماعی لیبرال شهردار ورشو Rafał Trzaskowski امضا "تحمل اعلامیه" برای تجاوز مردم است. به طور قابل توجهی Trzaskowski شد Duda این حریف در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری.

در انتخابات پارلمانی اروپا و در حال حاضر این انتخابات ملی لهستان جناح راست قانون و عدالت حزب نفع متهم تجاوز مردم از تهدید لهستانی فرهنگ است. Duda در زمان استراتژی خود را حتی بیشتر با این ادعا که جامعه و مردم نیست و مردم با استفاده از کلمه "ایدئولوژی" به dehumanize آنها. با توجه به Staszewski, Duda در پاسخ به این پرتره با گفتن این که او را به مبارزه ادامه خواهد داد "همجنسگرایان ایدئولوژی" و نوجوانان "لازم نیست حقوق برابر اما یک روانشناس."

هوبرت Sobecki یک دیرین فعال برای تجاوز گروهی عشق نه حذف, گفت که پس از انتخابات روز یکشنبه او را شنیده و از بسیاری از زوج هایی که تصمیم به ترک لهستان و سعی کنید برای ساختن یک زندگی جدید در جای دیگر در اتحادیه اروپا است. "بسیاری از مردم تعویق انداختن تصمیم خود را از آنجا که آنها تا به حال امیدوارم که در این انتخابات" او می گوید. نتیجه "نهایی کلش."

این ضد همجنس لام مبارزات گذشته 18 ماه باید در ارتباط با افزایش جرایم ناشی از نفرت. مگدلنا Swider از مبارزه با هوموفوبیا به ما می گوید که او تا به شده است دریافت گزارش های بیشتر و بیشتر از افرادی که از لحاظ فیزیکی مورد حمله و یا آپارتمان خود را تخریب چرا که آنها تصور می شود LGBTQ.

ضد همجنس جنایات نفرت بعید است که گزارش شده و یا تحت پیگرد قانونی قرار داده که لهستان جرم و جنایت نفرت قانون محافظت نمی کند گرایش جنسی یا هویت جنسیتی.

سلامت روانی جامعه و مردم است در جمعی خطر بیش از حد. در سال 2016 مبارزه با هوموفوبیا برآورد شده که 70 درصد از سن مدرسه LGBTQ جوانان داشته اند افکار خودکشی. آنها را از انتشار یک مطالعه جدید در سال 2021.

Kosma Kolodziej از نیکلاس کوپرنیک دانشگاه شده است وضعیت را از تجاوز افراد کمتر از 25 سال سن برای پنج سال گذشته. او در سال 2020 مطالعه تخمین می زند که 84 درصد از جوانان LGBTQ مردم در حال حاضر با داشتن افکار خودکشی. Kolodziej پژوهش همچنین تخمین می زند که تعداد تجاوز در لهستان که اقدام به خودکشی افزایش یافته است و از 30 درصد در سال 2016 به 45 درصد در سال 2020 است.

"در این سال یک مدل جوان بود که در حال حاضر در دهه بیست سالگی خودکشی کرد و همچنین" Swider می گوید. "او گفت که او نمی تواند زندگی می کنند در این کشور که در آن مردم احترام نمی گذارند او."

وجود دارد هیچ گنده تر از انتخابات در لهستان برنامه ریزی شده هر زمان به زودی می دهد که Swider امید که "شاید بیان نفرت خواهد شد." اما هنوز هم وجود دارد تا به 100 شوراهای محلی (همراه ساخت تا یک سوم از قلمرو این کشور) که در حال لابی با گروه های بنیادگرای کاتولیک و به تازگی اعلام کرد خود را به "رایگان از همجنسگرایان ایدئولوژی." برخی از این شوراها در حال حاضر فرستاده قطعنامه و یا بروشور از گروه بنیادگرای Ordo Iuris به سر معلمان از مدارس محلی.

مبارزه با هوموفوبیا گزارش کرده است که 30 درصد از ضد همجنس و transphobic قلدری در برابر افراد جوان اتفاق می افتد در مدارس. این وضعیت شده است با کمک این واقعیت است که واقعی برنامه درسی در آموزش و پرورش دولت عمدتا نادیده گرفته LGBTQ مسائل تا کنون. این روزها مدارس و حتی کمتر قادر به ارائه پشتیبانی. با توجه به Swider است: "این تهدید واقعی برای معلمان و کارگران در مدارس است که اگر آنها اشاره چیزی در مورد تجاوز مردم آنها را اخراج کنید."

در سال گذشته مبارزه با هوموفوبیا آماده شد آن سالانه "رنگین کمان جمعه" رویداد برای نشان دادن حمایت برای تجاوز کودکان و نوجوانان در 200 مدرسه. اما پس از آن وزارت آموزش و پرورش ارسال نامه به مدارس به آنها بگویید که آنها خواهد بود شکایت کرد و اگر آنها را در "رنگین کمان جمعه."

تهدید به حال هیچ زمینه قانونی اما بسیاری از معلمان ترسیده بودند. "ما شنیده ایم برخی از مسخره داستان می گوید:" Swider. در یک مهد کودک "کودکان به نقاشی رنگین کمان و معلم می آیند و می گویند: شما نمی رسم که یا من دچار مشکل می شود اگر هر کس دیگری آن را می بیند." آگاتا Teutsch اجرا می شود که یک حقوق زنان سازمان فراهم می کند که ضد قلدری آموزش در مدارس نگران است که سیستم آموزش و پرورش را رشد بیشتر خصمانه تجاوز به جوانان است. او اشاره می کند که دولت برنامه ریزی برای کاهش بودجه. ""ناخوشایند معلمان" از کار اخراج خواهد شد برای اولین بار," او می گوید.

2016 مبارزه با هوموفوبیا گزارش همچنین تاسیس است که بسیاری از تجاوز گی های زیر سن 18 سالگی احساس نمی پذیرفته شده توسط خانواده خود را. تنها 12 درصد از نوجوانان مورد بررسی گفت: آنها احساس پذیرفته شده توسط پدران خود. حمایت روانی برای جوانان LGBTQ "تقریبا به طور انحصاری بر اساس سازمان های غیر دولتی گروه خود به کمک و حمایت جامعه می گوید:" Sobecki. چه این اغلب به نظر می رسد این است که "وجود خواهد داشت یک درمانگر در یکی از شهرستان های است که ما می دانیم مفید است و محلی LGBTQ سازمان باید شماره تلفن همراه خود را."

صبح روز سه شنبه یک روز پس از رئیس جمهور Duda شد و اعلام کرد که برنده انتخابات ریاست جمهوری, افسران پلیس در زمان جوان, ترانس فعال Malgorzata Szutowicz از آپارتمان. آنها نمی او یک دلیل برای دستگیری او حاضر به دادن اطلاعات در مورد جایی که آنها او را همراهی می کردند او را به ماشین بینام و نشان و او را سوار دور.

Szutowicz است که عضو یک گروه عجیب و غریب آنارشیست جمعی به نام توقف Bzdurom (توقف مزخرف) که تاسیس شد در سال گذشته به مخالفت با راست لام مبارزات در مورد همجنس گرایی و سقط جنین. دادستان می خواستم به اتهام Szutowicz برای چاقوکشی به خاطر او گرفته بودم در اعتراض یک کمپین ون بود که ارتباط عجیب و غریب مردم را به آزار جنسی کودکان. Szutowicz منتشر شد توسط دادگاه روز چهارشنبه پس از قضاوت در بر داشت وجود نبود شواهد کافی برای نگه داشتن او در زندان است.

"ما تا به حال چندین موقعیت هایی مانند این که در آن پلیس دستگیر طرفدار دموکراسی فعالان مانند این زمینه در ماه های گذشته می گوید:" Sobecki. اما "هرگز این گستاخی."

"دو سال قبل ما واقعا در تلاش برای تغییر قوانین به نفع ما" گفت: Swider با اشاره به, در میان چیزهای دیگر, سازمان خود را در گذشته کمپین به مدرسه دوره های آموزشی بیشتر LGBTQ دوستانه. اما این روز ها که سرحال-مستبد قانون و عدالت حزب در قدرت و Duda است که با نام مستعار خود را "خودکار" از آنجا که او نشانه هر آنچه که آنها به او گفت: "ما به نوعی در تلاش برای حفاظت از قوانین موجود را از میان بردند."

دو سال پیش مبارزه با هوموفوبیا به دادگاه رفت برابر یک چاپگر که حاضر به چاپ آگهی برای یک تجاوز گروهی چون او نمی خواست به "ترویج" عجیب و غریب حقوق.

در ابتدا لهستان دیوان عالی کشور حکم را به نفع خود موافقت که پرینتر اقدام غیرقانونی توسط تبعیض به خاطر گرایش جنسی. اما پس از آن Swider به یاد می آورد, "دادستان کل فقط گفت: باشه خب پس کل مقاله که شما به پایگاه استدلال خود را بر خلاف قانون اساسی است" و قانون اساسی دادگاه است که تحت کنترل کامل از قانون و عدالت حزب با موافقت دادستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب