لهستان جمهور لیبرال رقیب برای انتخابات

رئیس جمهور کنونی آندره Duda برنده دور اول لهستان در انتخابات ریاست جمهوری garnering 45.73% جزئی نتایج نشان داد

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

رئیس جمهور کنونی آندره Duda برنده دور اول لهستان در انتخابات ریاست جمهوری garnering 45.73% جزئی نتایج نشان داد. رای گیری شده بود به تعویق افتاد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

لهستان وقت رئیس جمهور آندره Duda, حمایت از قانون و عدالت (PiS) حزب موفق به کسب بیشترین آرا با توجه به نتایج قسمی منتشر بامداد روز بعد از انتخابات.

Duda کردم 45.73% از آرا با توجه به اولین نشانه های سقوط کوتاه از 50 درصد مورد نیاز برای ادعای پیروزی در دور اول.

اگر این طرح تایید رسمی نتایج Duda صورت رواناب رای در زمان دو هفته در برابر ورشو شهردار Rafal Trzaskowski.

Trzaskowski که ایستاده است برای بزرگترین حزب مخالف در این میانه مدنی پلت فرم (PO) رو 30.4 درصد از آرای نظرسنجی توسط ایپسوس شرکت رای گیری نشان داد.

ادامه مطلب: لهستان سر به پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهور بعدی

نظرسنجی انجام شده در هفته گذشته نشان داد که Duda می تواند یک زمان سخت تر در یک انتخابات.

"وجود دارد و نه دیگر نامزدها برای مبارزه با [ریاست جمهوری], DW را Wojciech Szymanski گفت. "وجود دارد یک نامزد از حزب چپ مثلا به [...] که رای دهندگان از حزب چپ پشتیبانی در دور دوم؟"

"آن است که البته بیشتر ممکن است که آنها را برای رای دادن به آقای Trzaskowski از آقای Duda — یک نامزد از جناح راست ملی حزب محافظه کار."

نظر سنجی بر اساس نتایج واقعی انتظار می رود که منتشر شده حدود نیمه شب تا ساعت 3 صبح لهستان دولت کمیسیون انتخابات گفت: انتشار نتایج نهایی و رسمی توسط شب چهارشنبه.

Warsaw Mayor Rafal Trzaskowski waves after the announcement of the first exit poll

ورشو شهردار Rafal Trzaskowski امواج پس از اعلام خروج اول نظرسنجی

برخورد ارزش

Duda مبارزات انتخاباتی در یک محافظه کار اجتماعی را در دستور کار خود و تعهد به حفظ ارزشهای سنتی خانواده در عمدتا کاتولیک کشور است.

او مورد حمایت ضد سقط جنین در قوانین و تکرار PiS حملات حقوق بشر و ارزش های لیبرال.

"من باور دارم که قانون و عدالت حزب [...] می داند که نابود همیشه یک سلاح قدرتمند در مبارزه در لهستان به طوری که آنها با استفاده از این به بسیج آن بسیار سخت هسته رای دهندگان گفت:" دویچه وله Wojciech Szymanski.

Trzaskowski به جای پشتیبانی از حقوق همجنسگرایان و گفت: او باز است به این ایده از همان مدنی مشارکت.

مبارزه با شعار "کافی است به اندازه کافی" Trzaskowski وعده های مختلف لهستان, اگر چه بسیاری از دیدن او PO حزب به عنوان ضعیف و بی فایده.

هیچ نامزد شد و انتظار می رود برای به دست آوردن سطح 50 درصد به علاوه یک رای که آنها نیاز به امن ریاست جمهوری در دور اول.

Duda است که انتظار می رود منجر شود اما به احتمال زیاد برای رفتن سر به سر با Trzaskowski در تاریخ 12 جولای اجرا کردن نظر سنجی نشان می دهد.

ستیز اصلاحات

پس از برنده شدن در قدرت در سال 2015 هر دو Duda و PiS را دامن زده تنش با اتحادیه اروپا و موجب تکرار اعتراضات خیابانی در صفحه اصلی به صورت قوانین بحث برانگیز دادن حزب کنترل بالا و دادگاه ها و دیگر نهادهای قضایی.

در حالی که PiS اصرار دارد تغییرات مورد نیاز به علف هرز فساد قضایی منتقدان و اتحادیه اروپا اصرار آنها تضعیف استقلال قضایی و دموکراسی تنها سه دهه پس از لهستان ریختن کمونیسم.

این یک نسخه به روز شده از یک مقاله قبلی است.

kw/mm (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن