پلیس تایید آنها دو مجموعه باقی می ماند و در روز قیامت او را

آیداهو مقامات تایید جمعه که "دو مجموعه از ناشناس باقی مانده است انسان" داشت و در روز قیامت نویسنده چاد Daybell

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

آیداهو مقامات تایید جمعه که "دو مجموعه از ناشناس باقی مانده است انسان" داشت و در روز قیامت نویسنده چاد Daybell را در تحقیقات مربوط به ناپدید شدن همسر خود ،

Daybell بود ضربه با دو فقره جنایت تخریب و پنهان از شواهد محققان پس از اعدام, حکم جستجو مربوط به ناپدید شدن J. J. Vallow و Tylee Ryan—فرزندان لری Vallow که در زندان است برای کودک بی وفایی و اتهامات دیگر.

او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه روز چهارشنبه بعد از ظهر. هر جنایت اتهام حمل حداکثر مجازات حبس از پنج سال در زندان است.

روز دوشنبه رکسبرگ اداره پلیس گفت: تنها که باقی مانده بودند در اموال و نتایج کالبد شکافی و در حال انتظار. اما در روز چهارشنبه آنها فاش کرد که دو مجموعه شد—به وضوح نشان می دهد آنها می تواند از دست رفته کودکان و نوجوانان.

با توجه به شکایت کیفری ظ روز شنبه دادستان ها ادعا می کنند که بین ماه های سپتامبر و ژوئن 2019 2020, Daybell "عمدا" پنهان و نابود بشر باقی مانده است دانستن اینکه بدن "در مورد تولید می شود استفاده می شود و/یا کشف شواهدی که در یک جنایت اقدام پرس و جو" و بررسی است. شکایت نیز در لیست دو روز است که جی جی و Tylee گم شد—سپتامبر 8 و 23 سپتامبر.

در حالی که آن را بلافاصله روشن نیست چه شواهد باعث شد پلیس به جستجو Daybell خانه 51 ساله در نظر گرفته شد در صورت سوال فقط پنج ساعت پس از مقامات نشان داد و بعد از آن رزرو شده به زندان به اتهام جنایت

با توجه به شرق آیداهو, اخبار Daybell نویسنده رمان آخرالزمانی برای یک مورمون مخاطبان کشیده شد بیش از یک مایل از خانه اش در حدود 11:30 صبح روز شنبه دست به دستبند و رانده و دور. پلیس در ابتدا گفت: او در گرفته بود برای بازجویی بود اما او بعد از رزرو به Fremont County Jail ساعت بعد.

عکس هوايی از روز سه شنبه نشان داد مقامات حفر کردن یک پچ از زمین با backhoes و بنا چادر نشان می دهد که آنها تا به حال اطلاعات خاص در مورد که در آن باقی می ماند ممکن است یافت می شود.

مقامات می گویند که J. J. 7 و Tylee, 17, شده اند دیده می شود در ماه سپتامبر بود. پس از ناپدید شدن Vallow, 46, حاضر به همکاری با این تحقیقات است و در حال حاضر برگزار می شود در $1 میلیون وثیقه.

مقامات ادعا می کنند Vallow موفق به تطابق با حکم دادگاه به تولید دو فرزند او در ژانویه مسدود تلاش پلیس برای پیدا کردن آنها و پرسید: یک دوست به دروغ بگویید که پلیس او به تماشای او ، او اتهامات را رد کرده است.

Tylee و J. J ناپدید شدن آورده موشکافی به زن و شوهر دخالت در یک جامعه از doomsday preppers—و به مرگ Vallow و Daybell قبلی زن و شوهر است.

Daybell همسر تامی درگذشت علل ناشناخته در ماه اکتبر. او کاهش یافته است یک کالبد شکافی و ازدواج Vallow هفته بعد. Vallow برادر الکس کاکس ادعا کرد در ماه جولای او شوهرش چارلز Vallow در دفاع از خود در طول یک اختلاف داخلی. Cox اتهام نیست و بعد از مرگ طبیعی مرده.

چارلز Vallow نوشته بود در طلاق و حضانت دادخواست که لری تبدیل شده بود با وسواس روز قیامت سند چشم انداز و تهدید کرده بود در زندگی خود. او گفت که او بر این باور او بود استاد به رهبری مردم در دوم آمدن عیسی در ماه جولای سال 2020 و گفت که اگر او در راه خود را صرفه جویی در بشریت او را بکشند او را با توجه به ان بی سی نیوز.

پلیس که بدن از Tammy Daybell که مرده پیدا شد در خانه. در ابتدا ذکر شده به عنوان یک مرگ طبیعی آن شده و طبقه بندی شده به عنوان مشکوک; کالبد شکافی گزارش هنوز منتشر نشده است.

آیداهو دادستانی کل در ماه آوریل در زمان بیش از یک تحقیق به Daybell و Vallow در ارتباط با Tammy مرگ است. دادگاه یک سند در مورد نشان می دهد پتانسیل اتهامات می تواند شامل توطئه و قتل اما هیچ کس متهم شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن