پلیس قتل فقط یکی از راه هایی که نژادپرستی جان

بیایید برطرف کردن یک اسطوره است. بد افسران پلیس کشتار بی دفاع سیاه مردان و گاهی زنان است که نه تنها نوع از نژا

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بیایید برطرف کردن یک اسطوره است. بد افسران پلیس کشتار بی دفاع سیاه مردان و گاهی زنان است که نه تنها نوع از نژادپرستی سیاه مردم در سال 2020 آمریکا است. اگر چه این یک شنیع شکلی از نژاد پرستی است که در حال حاضر به لطف تصویری, ما می توانیم به سادگی ببینید و این باعث شده است میلیون ها نفر از آمریکایی ها از همه رنگ به صورت مسالمت آمیز در اعتراض بسیاری از ما برادران و خواهران هنوز هم نمی خواهید به آن را ببینید.

اما حتی کسانی که شناخت آن در حال حاضر نیاز به دانستن است که خشونت پلیس است نه تنها نوع نژاد پرستی است که مردم سیاه و سفید تجربه و انجام هر روز. ما انجام این نوع است که ما باید خورد تا روزانه و سرکوب. نوعی که ما می شکند قلب و taints ما خوش بینی. نوعی که باعث فشار خون بالا و سکته مغزی است. نوعی که ما را نگه می دارد در ترس از دست دادن شغل ما, زندگی ما و آینده فرزندان ما. نژاد پرستی می کشد و نه تنها در راه است که اسیر در فیلم ها ویروسی. نژادپرستی کشته شدن روح انسان.

برای سال در حال حاضر من شده است خواندن با ترس و ناامیدی رسانه های اجتماعی پست در Facebook نوشته شده توسط افرادی که من فکر بودند که من فکر کردم مسیحیان ناله و رجزخوانی در مورد چگونه بیمار آنها از همه "مسابقه بحث" و "نژاد-طعمه," که توسط آنها مردم را هل دادن برای عدالت و برابری و سیستمیک را تغییر دهید.

برای من سفید برادران و خواهران: اگر شما فکر می کنم که شما مریض و خسته از همه از این مسابقه در مسائل پس از سه هفته تصور کنید که چگونه خسته کسانی از ما که باید حرکت و زندگی روزانه هستند. اگر ما در حال رفتن به واقعا تلاش در این لحظه برای از بین بردن و یا حتی آدرس نژاد پرستی, ما باید شروع به تصدیق آن را به عنوان ویروس است که آن را در روح مردم سیاه و سفید. این لحظه ای است که در مورد مردم سیاه, سیاه زندگی و شناخت جهنم است که بارید بر ما و اجداد ما از آنجایی که ما برای اولین بار وارد این سواحل به عنوان بردگی مردم در 1619 های کمرشکن قلب-مسابقه فشار که نژاد پرستی قرار داده شده در مردان و زنان به طور خاص و مردم از رنگ به طور کلی. این واقعیت است که کنگره مت Gaetz و بسیاری مانند او همیشه می خواهید به بازگشت به "تمام زندگی" موضوع اثبات مثبت تا چه حد امریکا به قبل از ما حتی می تواند به توافق برسند یک مشکل وجود دارد با احترام و حفاظت از زندگی سیاه.

من خوشحالم برای دیدن برخی از شرکت ما رهبران سیاسی و رهبران در حال بدست گرفتن این جدی است. تجلیل به Quaker Oats و مریخ شرکت به ترتیب برای تغییر علامت تجاری معروف خود عمه Jemima کلوچه و شربت برندها و مریخ برای عمو بن برنج. دو عکس که همه ما می دانیم که یک مرد مسن سیاه پوست و heavyset روسری پوشیدن زن است که متناسب با کلیشه های نژادی از روز خود را. که ما فقط پرداختن به آنها در سال 2020 حیرت انگیز است.

و تجلیل به بوستون, سفید, مرد ایرلندی کاتولیک شهردار مارتی والش که او نیز آن را می شود! هفته گذشته پس از ملاقات با شهروندان و سیاه زندگی توجه فعالان والش اعلام نژادپرستی عمومی-بهداشت و درمان اضطراری به عنوان او مجددا اخذ 12 میلیون دلار از اداره پلیس به اضافه بودجه به بهداشت مسکن و مشاوره طرح و حمایت از کسب و کار متعلق به. این یک حرکت بزرگ و عمومی است که سلامت طرفداران حقوق مدنی و رهبران را تحت فشار قرار دادند برای چند دهه.

با شروع COVID-19 جامعه سیاه و سفید شده است و آمار به طور نامتناسبی سخت با مردم به احتمال زیاد به مرگ ناشی از این ویروس به عنوان سفید را افراد 10 سال مسن تر است. کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند اساسی بهداشت و درمان چالش های, چالش های مالی و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی ساخته اند که این جمعیت خیلی آسیب پذیر است. واقعیت این است که اگر شما در امریکا شما بیشتر احتمال دارد به فقیر ناسالم و زندگی در یک جامعه گرفتار گسترده اجتماعی و اقتصادی مشکلات که تاثیر منفی کیفیت خود را از زندگی است.

اگر ملت این است که برای التیام زخم خمیازه نژادپرستی واقعی پس ما باید شروع به رفع نژادپرستی نظاممند. نوع نژاد پرستی است که اجازه می دهد تا پلیس به شلیک و کشتن غیر مسلح سیاه مردان و زنان با مصونیت از مجازات. نوع نژاد پرستی است که باعث ایجاد ترس سفید و توجیه نگه داشتن ما از سیستم اقتصادی و ثروت و حرفه ای پیشرفت آموزشی برابری منصفانه مسکن امن جوامع و در و در. اینها روزانه بی عدالتی که مرتبط به مردم سیاه و سفید داشتن فشار خون بالا و یک میزبان از دیگر سمی مسائل مربوط به سلامت. اجازه دهید آن صورت, نژادپرستی یک بیماری مزمن سلامت زای و یکی بدون درمان است.

واقعیت این است که سفید پوست مهم است. سفید پوست است که بیشتر ارزش دارد. و سفید که آیا آنها به آن اعتراف با صدای بلند و یا نه آن را می دانم به طوری. در کتاب پرفروش خود را پس از لا شورش در سال 1992 دو کشور: سیاه و سفید جدا خصمانه و نابرابرپروفسور اندرو هکر توصیف یک آزمایش که در آن سفید خود را از دانشجویان خواسته می شود را تصور کنید که آنها در حال پرداخت یک سفر رسمی که به آنها اطلاع داده که در نیمه شب آنها را تبدیل به سیاه و سفید. نه به سادگی پوست تیره تر اما با بدن و ویژگی های صورت در ارتباط با اصل و نسب آفریقایی.

دانش آموزان بیشتر گفت: "در داخل شما خواهد بود که شخص شما همیشه بودند. دانش و ایده ها دست نخورده باقی خواهد ماند. اما ظاهر شما را نمی تواند تشخیص را به هر کسی که شما در حال حاضر می دانیم." در نهایت دانش آموزان خواسته می شود که به چه مقدار پول آنها را در نظر عادلانه مجموع آنها را برای جبران این تغییر چشمگیر در زندگی خود را.

"بیشتر به نظر می رسید به احساس می کنید که آن را نمی خواهد خارج از محل به درخواست 50 میلیون دلار یا 1 میلیون دلار برای هر یک آینده سیاه, سال," هکر نویسندگان. "این محاسبه انتقال و همچنین به عنوان هر چیزی ارزش که مردم محل در پوسته های خود را."

در اینجا به نظر من: قتل از مردم به دست ماموران پلیس ممکن است بیشتر نمایندگی های گرافیکی از نژاد پرستی است که بسیاری از آمریکایی ها ببینید اما این تنها نوک کوه یخ. نژادپرستی یک دیرینه نفرت سوء تفاهم و کاهش ارزش پول از مردم است. تا زمانی که ما می تواند چهره این حقیقت و شکستن سیستم است که تداوم آن ما هرگز, همیشه, دریافت فراتر از آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن