پلیس اتحادیه کارفرمایان به بایدن: شما در حال شاشیدن ما

به عنوان معترضان در سراسر کشور تقاضا در مقیاس عدالت کیفری اصلاحات در پاسخ به مشخصات بالا و میر از افراد کشته ش

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

به عنوان معترضان در سراسر کشور تقاضا در مقیاس عدالت کیفری اصلاحات در پاسخ به مشخصات بالا و میر از افراد کشته شده توسط اجرای قانون در سال های اخیر جو بایدن عمومی آغوش پلت فرم خود را به تشدید برخی از مهمترین صوتی و سیاسی سازمان یافته و قدرتمند کارگری در کشور:: پلیس اتحادیه های کارگری.

حامیان وفادار پس بایدن shepherded نقطه عطفی جرم در قانون از طریق کنگره در 1990s پلیس اتحادیه ها و رتبه خود را-و-فایل عضو هستند احساس به طور فزاینده ای بیگانه توسط معاون رئیس جمهور سابق به عنوان باد سیاسی منتقل کرده اند—و به عنوان تماس های دائم عدالت کیفری اصلاحات تبدیل شده اند دموکراتیک ارتدکسی.

"این فقط نشان می دهد که او یک سیاستمدار معمولی و فقط می رود با راه هر کدام باد" گفت: پل DiGiacomo رئیس جمهور از کارآگاهان' وقف انجمن دوم-بزرگترین اتحادیه کارگری به نمایندگی از اداره پلیس شهر نیویورک افسران. DiGiacomo گفت: روزانه وحش که بایدن—کسی که با او هنگامی که به عنوان یک متحد قابل اعتماد از پلیس اتحادیه—اتحادش را تغییر موضع خود در اجرای قانون و مسائل سیاسی خود را در خطر است.

"این مردمی برای حمایت از پلیس در حال حاضر" DiGiacomo گفت: "و او فقط با استفاده از فرصت های که در حال رفتن در سراسر این کشور برای محکوم کردن همه پلیس که ناعادلانه است."

در هفته های اخیر بایدن است foregrounded نگرانی از آمریکایی های سیاه و سفید—به او مدیون پیروزی خود را در دموکرات در انتخابات مقدماتی در عمومی و خصوصی در مورد اظهارات اعتراضات و شورش است که باید فرا گرفته شهرستانها در سراسر کشور.

""من نمی توانم نفس بکشم—من نمی توانم نفس بکشم'" بایدن گفت: صبح روز سه شنبه در فیلادلفیا باز اول خود را غیر مجازی رویداد در نزدیک به سه ماه به نقل از کلمات مرگ جورج فلوید, سیاه, مینیاپولیس, مردی که کشته شد در هفته گذشته به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. فلوید درخواست برای نفس بایدن گفت: "صحبت می کنند به یک کشور که در آن بیش از حد اغلب فقط رنگ پوست شما قرار می دهد زندگی خود را در خطر است."

"این یک بیدارباش برای ملت ما—برای همه ما" بایدن ادامه داد. "این اولین بار نیست که ما شنیده ایم این کلمات آنها همان کلمات ما شنیده از اریک گارنر که زندگی اش گرفته شد شش سال پیش. اما از آن زمان به گوش دادن به این کلمات آنها را درک و پاسخ به آنها را با عمل واقعی."

در این آدرس که بایدن در پاسخ به این کشور تظاهرات, در حال حاضر در هفته دوم با تماس به کنگره برای تصویب "طولانی سر رسیده بتن تغییرات" به اجرای قانون از جمله ممنوعیت chokeholds توسط مأموران اجرای قانون برای پایان دادن به انتقال سلاح های نظامی به نیروهای پلیس هنر و صنعت یک "مدل" استفاده از نیروی استاندارد برای تعامل با مظنونین و معترضان و متعهد به ایجاد یک پلیس ملی بررسی هیئت مدیره ظرف 100 روز اول دولت او.

"از آن زمان به تصویب قانون است که به معنای واقعی به قانون اساسی ما وعده از حمایت مساوی قانون می شود."

این سخنان برنده بایدن تاییدیه از ترقی خواهان مانند سابق مسکن و توسعه شهری, منشی, Julián Castro—اما برای پلیس اتحادیه های کارگری که بایدن هنگامی که به عنوان ابزاری در تدوین قوانین مربوط به عدالت کیفری سابق معاون جدید رئیس جمهور شعارهای آنها داده شلاق زدن.

"من با او در کنفرانس های متعدد و رویدادهای زمانی که ما خود را بهترین دوست" DiGiacomo گفت. "آنها تا به حال یک هدف و آنها نشستم با پلیس و اطلاعات از شهرهای مختلف در سراسر ایالات متحده در آنچه ما نیاز داریم و چگونه ما می تواند بهترین محافظت از مردم ایالات متحده و او تا به حال ورودی از پلیس و پلیس اتحادیه های کارگری در آنچه مورد نیاز بود در آن زمان. او نیست که در این زمان ،

"من می خواهم برای شما بگویم وجود دارد باید برخی از پلیس اصلاحات گفت:" تام Scotto بود که رئیس جمهور از DEA در 1990s و همچنین به عنوان رئيس جمهور از انجمن ملی پلیس و سازمانهای ائتلافی که لابی به نمایندگی از اجرای قانون است. به عنوان رئیس DEA Scotto کار کرده و از نزدیک با بایدن و دفتر خود را در جرم و جنایت لایحه و نظر معاون رئیس جمهور سابق شخصی ، "اما دولت فدرال نمی تواند اعمال دستورالعمل در همه... ما میخوایم نیاز به جرم دیگری لایحه در پنج تا ده سال و اگر این همچنان ادامه دارد."

DiGiacomo با اشاره به ایجاد جرم و جنایت خشونت آمیز کنترل و اجرای قانون مصوب سال 1994 بزرگترین جنایت لایحه در تاریخ آمریکا ارائه شده است که نزدیک به 10 میلیارد دلار در بودجه فدرال برای زندان و افزود: 100,000 افسران پلیس به نیروهای در سراسر کشور است. گذشت زمانی که ملی نرخ جرم و جنایت شدند در یک رکورد و پس از دموکرات ها شده بود بارها و بارها drubbed توسط جمهوری خواهان که متهم آنها را از بودن "نرم در جرم" این لایحه نوشته شده توسط بایدن. برای دهه بایدن با اشاره به قانون به عنوان "بایدن جرم لایحه است."

به عنوان این لایحه بود که بحث در سنا در اواخر تابستان سال 1994 بایدن افتخار است که او تا به حال گردد این قانون تحت مشاوره از تقریبا هر عمده اجرای قانون سازمان و اتحادیه کارگری در این کشور است.

"من نمی لیبرال مبنی و نوشتن آن را; من تماس Johnsonian لیبرالها اگر هر گونه وجود دارد هنوز هم زنده است و نوشتن آن را; من تماس بگیرید هر جامعه مردم و نوشتن آن. من به نام پلیس" بایدن گفت: در طبقه سخنرانی در آن زمان است. "من به نام همه آنها را و آنها در آمد و نشست در دفتر من و من گفت:" چه چیزی نیاز دارید؟' گفتند: اولین چیزی که ما نیاز داریم این است که ما باید بیشتر پلیس است.' و گفتند: دومین چیزی که ما نیاز داریم این است که ما باید بیشتر در زندان است.'"

این لایحه به تصویب رسید توسط یک دموکرات برگزار می شود مجلس نمایندگان و سنا و به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور بیل کلینتون بود تا زمانی که به تازگی در نظر گرفته شده است یکی از بایدن را نقطه عطفی موفقیت در سنا است. حتی رئیس جمهور سابق باراک اوباما هنگامی که زمان آن را به عنوان "شروع به هشت سال کاهش جرم و جنایت در سراسر کشور" زمانی که او اعلام کرد بایدن به عنوان همسر در حال اجرا در سال 2008. اما به عنوان مقیاس بدون کنترل خشونت پلیس علیه سیاه و اقلیت مردم را به تمرکز در سال های اخیر بایدن است فاصله خود را از برخی از این لایحه بیشتر بحث اجزاء از جمله صدور حکم نابرابری برای در اختیار داشتن کوکائین کرک و همیشگی مجرم ماده است که دیده می شود به عنوان کمک به جرم حبس از مردان سیاه و سفید.

"جرم و جنایت خشونت آمیز بود مشخصی به سطح رکورد و وجود یک اجماع گسترده است که آن را تا به حال به آنها رسیدگی شود که یک رانندگی انگیزه 1994, جرم, لایحه" یک بایدن مشاور گفت: روزانه وحش توصیف این قانون به عنوان محصول مختلف در زمان های مختلف ملی و نگرانی است. این لایحه اما "نبود یکپارچه" این مشاور اضافه کرد که در این قانون همچنین شامل بودجه برای پیشگیری از برنامه های جامعه محور و به وزارت دادگستری برای راه اندازی "الگو یا عمل" تحقیقات محلی ادارات پلیس برای کشف تعصب نژادی در درون نیروهای پلیس.

"اوباما-بایدن وزارت دادگستری با استفاده از این قدرت چندین بار" مشاور گفت: "بیشتر معروف با گزارش جامع در اداره پلیس فرگوسن. بسیاری از این تغییرات ارائه پایه برای اصلاحات مترقی جو بایدن خواهد مبارزه برای در کاخ سفید هر روز."

این عقب نشینی اتحادیه رهبران گفت: Daily Beast, مارس اطمینان لیبرال ها زندگی در آمریکا با کمترین نرخ جرم و جنایت از اواسط دهه 1960 اما آن می تواند پلیس خشم اتحادیه های کارگری—به خصوص در نور بایدن دیرین را برای حمایت از کارگران سازمان یافته به طور گسترده تر.

"همیشه بهتر است برای آموزش مردم که در حال تلاش برای ایجاد اصلاحات زمانی که آنها نمی دانند چه کار می کنیم هرگز راه می رفت در کفش ما هرگز تا به حال شده است در یک شورش خشونت آمیز و هرگز ای اداره در شهر نیویورک" DiGiacomo گفت. "به انتقاد و اصلاحات بدون دانستن اینکه چرا شما در حال ساخت این اصلاحات بسیار نگران کننده است."

اد Mullins رئیس Sergeants خیرخواه انجمن و تهمت حامی ساخته شده است که راز خود را اولویت برای رئیس جمهور حمایت از "نظم و قانون" پلیس و تحقیر غیر نظامی برای نظارت از نیروهای پلیس. در ماه فوریه این اتحادیه اعلام کرد که رئیس جمهور "است پشت ما!", اگر چه آن را رسما تایید رئیس جمهور است.

این بایدن مشاور گفت: روزانه وحش که معاون سابق رئیس جمهور را اصلاح می کند و در همه این معنی است که ما افتخار نیست مردان و زنان که قرار دادن زندگی خود را در خط برای محافظت از ما هر روز است."

"هر چه آمریکا نیاز دارد و سزاوار است که برای حقوق اساسی و کرامت مردم حفظ شود و برای همه جوامع بدون استثنا باید سالم و روابط اعتماد به مأموران اجرای قانون همه ما بستگی دارد" مشاور گفت. "است که شامل به رسمیت شناختن ارزشمند ایثار و از خدمات ما اولین پاسخ دهندگان."

متعدد اجرای قانون اتحادیه های شکست برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و دیگران حمایت خود را از انتخاب مجدد حتی قبل از دموکراتیک اولیه را آغاز کرده بود.

"هر حزب دموکرات بالا در حال حاضر در حال اجرا برای این است تخطئه پلیس و جنایتکاران به قربانیان گفت:" سام Cabral, رئيس جمهور از اتحادیه بین المللی پلیس انجمن, در تایید سپتامبر گذشته که مورد تحسین قرار گرفته مغلوب ساختن پیشی جستن برای انجام بیشتر از طرف اجرای قانون در دو سال از اوباما انجام داده بود در هشت. "آنها به نظر می رسد به هر اتحادیه حمایت اعطا شده... در حالی که خلوص او ruffles پر از سمت چپ پیدا کنم آن را صادقانه و با طراوت است. او می ایستد با امریکا را مامور اجرای قانون است و ما ادامه خواهد داد برای ایستادن با او."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به دنبال بهره برداری از هر دو که اتحادیه شور و شوق و لیبرال نگرانی در مورد 1994, جرم, لایحه, به خصوص به عنوان اعتراض و شورش در پاسخ زیر فلوید مرگ است. در یک ایمیل به هواداران در روز سه شنبه بعد از ظهر مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به نام بایدن "سریال نژاد-baiter" و "معمار ارشد از جرم حبس و جنگ با مواد مخدر"—نظرات است که دشوار است به مربع با تهمت های اخیر خواسته است که فرمانداران "تسلط" معترضان و ارسال آنها را به زندان برای یک دهه برای سرکوب ناآرامی.

"جو بایدن مبارزات انتخاباتی روشن ساخته است که آنها ایستاده با شورش مردم سوزاندن کسب و کار در جوامع اقلیت و باعث ضرب وشتم توسط اهدا به قید وثیقه برای کسانی که دستگیر شده" کاترینا Pierson, مشاور ارشد تهمت کمپین در بیانیه ای گفت که متهم بایدن همزمان بودن هر دو بیش از حد گرم و نرم با معترضان و حمایت بیش از حد از پلیس سرکوب. "جو بایدن استفاده کرده است سیاست نژادی تقسیم زمانی که آنها مناسب خود را نیاز دارد و او در حال انجام آن است."

روز چهارشنبه تهمت کمپین دو برابر کردن که دو جانبه انتقاد تلفنی بایدن "معمولی واشنگتن حرفه سیاستمداری که دهه را صرف ساخت امریکا جرم حبس سیستم و مسمومیت گفتمان عمومی با نژاد های انجام تفرقه و التهابی اظهارات. در حال حاضر او است که نما به عنوان نامزدی که می توانید خنثیسازی آسیب خود را با سیاست ها و شعارهای ایجاد شده است. این یک شوخی است."

اما حسن نیت بایدن ساخته شده است تا با اتحادیه های کارگری هنوز هم تا به برخی از قدرت با اجرای قانون است. بخشی از درخواست تجدید نظر خود را در طول دموکراتیک مقدماتی خود را دیرینه پشتیبانی در میان سفید طبقه کارگر رای دهندگان بسیاری از آنها decamped به مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات است. بایدن برنده تایید انجمن بین المللی آتش نشانان در ماه آوریل گذشته یک گروه کار که رتبه-و-فایل عضویت مانند اجرای قانون اتحادیه های کارگری است سفیدتر و محافظه کارانه تر از بسیاری از اتحادیه های کارگری—تنها پنج روز به مبارزات انتخاباتی خود را.

که نوع حمایت می تواند به کاهش خود را در حد اعتدال در مسائل مربوط به اجرای قانون بودجه و حبس.

"من به اعتبار او را برای آنچه که او در حال حاضر برای ما" گفت: Scotto که توصیف بایدن به عنوان یک سناتور که همیشه می تواند در شمارش به شنیدن اجرای قانون اتحادیه های کارگری. "زمان در حال تغییر است و او آن را می بیند از دیدگاه های مختلف از من ممکن است آن را ببینید اما من مطمئن هستم که تمایل خود را عادلانه و برابر برای همه است."

"منظورم این است که 'سیاستمدار معمولی' از پلیس اتحادیه اروپا در این آب و هوا بالا است ستایش" گفت: یوجین o'donnell, استاد John Jay College of عدالت کیفری سابق و یک افسر اداره پلیس نیویورک. O'donnell گفت: روزانه وحش که بایدن دیرین را برای حمایت از سازمان کار و مغلوب ساختن پیشی جستن را ادامه داده و نادرست از گسترده ترین ناآرامی های مدنی در بیش از نیم قرن می تواند کمک به محافظت از معاون رئیس جمهور سابق از شدیدترین انتقادات.

"پلیس می دانید که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است کار خود را gigantically سخت تر باشه؟" O'donnell گفت. "رئیس جمهور ایالات متحده تهدید به قرار دادن ارتش در مقابل نوجوانان است."

اما شکننده پشتیبانی—افسران پلیس دو بار به عنوان به احتمال زیاد برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی به عنوان بایدن را با توجه به بررسی FEC داده است و آن محدودیت o'donnell اشاره کرد.

"با توجه به مجنون چپ را می کند که زندگی در آن جوامع پلیس در حال بدتر از داعش است—هیچ سازمان در آمریکا که بدتر از پلیس" o'donnell ادعا کرد. "که واقعی نیست باور در ذهن بسیاری از مردم و در ذهن بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار است که در آن سر خود را در هستند."

به بایدن کمپین بحران ارائه شده توسط این کشور تظاهرات و خشونت های پلیس که موجب آنها اغلب با فشار دادن مهم است.

"یکی از ضروری ترین بحران های در دست رییس جمهور بعدی به حل و کمک به ملت التیام از این بی معنی و مستمر قتل آمریکایی ها از رنگ توسط مأموران اجرای قانون ،" بایدن مشاور گفت. "است که به هیچ وجه ناسازگار با احترام و تجلیل از اجرای قانون و ضروری آن نقش در کشور ما. نه به این معنی نشان دادن رهبری و در نظر گرفتن قوی مراحل است که هر کس که نیاز دارد. و تغییر دهید و نمی توانید صبر کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن