پولی Curtis منصوب شد مدیر عامل PA رسانه

PA گروه رسانه ای اخبار و اطلاعات کسب و کار منصوب کرده است پولی کورتیس به عنوان مدیر عامل آن گل سرسبد نام تجاری

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

PA گروه رسانه ای اخبار و اطلاعات کسب و کار منصوب کرده است پولی کورتیس به عنوان مدیر عامل آن گل سرسبد نام تجاری PA رسانه ای (PA) خبرگزاری ملی برای انگلستان و ایرلند.

پولی خواهد بود مسئول استراتژیک و توسعه تجاری از گروه اصلی اخبار آژانس تضمین این که بهبهان در ادامه به نیازهای در حال تحول نیازهای خود را در رسانه های مشتریان در سراسر سیستم عامل در حالی که به حداکثر رساندن فرصت ها در شرکت های بزرگ و دولتی برای فلسطینی برای گسترش طیف وسیعی از اطلاعات کسب و کار خدمات به صورت غیر رسانه های مشتریان.

در نقش جدید پولی را نیز با پیوستن به تیم اجرایی تشکیلات شرکت مادر PA رسانه های گروهی با همکاری نزدیک با اجرایی رئیس امور مالی و رئیس اجرایی بیشتر به این گروه مداوم استراتژی برای تنوع بخشیدن به کسب و کار خود را.

به عنوان یکی از تشکیلات رسانه ای گروه اجرایی مدیران پولی نیز باید نظارت مهم, محتوا, خلاق و اجتماعی سازمان در گروه نمونه کارها و همچنین به عنوان گسترده ای از خدمات است که ارائه می دهد به مشتریان در بازاریابی و ارتباطات بخش است.

پولی می پیوندد بهبهان از لاک پشت در رسانه ها به عنوان یک شریک او حواله شامل ساختمان فراگیر, عضویت, مدل, اخبار, خدمات و تامین همکاری های استراتژیک با حامیان مالی شرکت ها.

یک چاشنی روزنامه نگار پولی برگزار شد ارشد سرمقاله موقعیت در گاردین بین سال های 2001 و 2016 پوشش بهداشت و امور اجتماعی و آموزش و پرورش و کلمبوس قبل از کمک به اجرای این نشریه را newsroom به عنوان معاون ملی ویرایشگر. به عنوان دیجیتال, ویرایشگر او زد نگهبان خروجی دیجیتال در سراسر برنامه ریزی ویژه زنده رویدادها و اخبار.

پولی بود Editor-in-Chief در HuffPost UK از 2017-2018. در آن زمان او بازسازی تیم به موقعیت اخبار تجاری به دیدن کردن چالش های صنعت. او همچنین تا به حال نظارت HuffPost UK فعالیت های تجاری و مجموعه حاکمیت فرآیندهای اطراف مارک محتوا.

پولی طول می کشد تا موقعیت خود را در ماه اکتبر سال 2020 به گزارش Clive مارشال, مدیر اجرایی, PA گروه رسانه ای.

پولی Curtis مدیر عامل PA رسانه ها گفت:

"حال منصوب شد مدیر عامل PA رسانه ها در این لحظه است که یک امتیاز است. PA newsroom تولید در کلاس جهانی روزنامه نگاری است و قلب تپنده یک عملیات است که گسترش به بازارهای مختلف و ایجاد محصولات جدید و سیستم عامل در سال های اخیر است.

"با خیلی اختلال در اخبار و اطلاعات صنایع به تازگی, من مصمم هستم به اطمینان حاصل شود که PA رسانه ها همچنان به رشد, شناسایی فرصت های جدید برای آن به حمایت از, اخبار صنعت از طریق طیف محصولات خود را به عنوان به خوبی به عنوان بازارهای جدید هستند که تشنه اطلاعات با کیفیت و خدمات."

کلایو مارشال, مدیر اجرایی, PA رسانه های گروهی گفت:

"من خوشحال به استقبال پولی به PA گروه رسانه تیم اجرایی. چشم انداز خود را برای اخبار آژانس و گروه وسیع تری شکل گرفته است با تجربه قوی از فرمان اخبار برندها از طریق صنعت تغییر و انتقال دیجیتال از روزنامه نگاری. که چشم انداز بسیار ارزشمند خواهد بود که به ما به عنوان ما همچنان به تنوع بخشیدن به تشکیلات گروه رسانه ای."

به پایان می رسد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن