پورشه دیجیتال باز می شود در اسپانیا

با یک دفتر جدید در بارسلونا, دیجیتال شرکت تابعه از پورشه AG در حال گسترش است شبکه بین المللی برای توسعه کسب و

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

با یک دفتر جدید در بارسلونا, دیجیتال شرکت تابعه از پورشه AG در حال گسترش است شبکه بین المللی برای توسعه کسب و کار دیجیتال مدل. تمرکز خواهد شد در توسعه مستمر و توسعه و اجرای موجود به عنوان به خوبی به عنوان جدید آنلاین مشتری خدمات و راه حل های فن آوری در بخش خودرو.

محل در بارسلونا است که به طور مشترک توسط پورشه دیجیتال همراه با صندلی تابعه صندلی:کد. تیم های هر دو شرکت تشکیل شده از محصول مدیران و توسعه دهندگان نرم افزار و تکنولوژی کارشناسان و طراحان UX. در آینده آنها را به توسعه و پیاده سازی دیجیتال پروژه در همکاری نزدیک است.

"ما بسیار خوشحال به گسترش شبکه های بین المللی ما هم با صندلی:کد" می گوید: Stefan Zerweck Chief Operating Officer از پورشه دیجیتال. "هدف ما این است که به استراتژیک و فعالانه بهره برداری از فرصت ها از دیجیتال شدن دستگاه برای پورشه است . از این رو توسعه و گسترش جهانی نوآوری اکوسیستم ضروری است. در بارسلونا ما یک فرصت عالی برای جذب بیشتر استعداد به سازمان ما."

بارسلونا یکی از بزرگترین نوآوری در نقاط اروپا و مشهور است برای آن استثنایی تکنولوژی و توسعه چشم انداز است. محل پورشه دیجیتال و صندلی:کد برنامه ریزی شده است به طور قابل توجهی گسترش یافته در سال های آینده. تا پایان سال 2020 حدود 30 کارکنان انتظار می رود به کار در مرکز شهرستان.

سباستین گرم مدیر ارشد فناوری اطلاعات از صندلی و عضو هیئت مدیره صندلی:کد اشاره می کند که "صندلی:کد ما است 'دستگاه های دیجیتال برای ایجاد محصولات دیجیتال و راه حل های برای صندلی و برای گروه فولکس واگن. همکاری با پورشه دیجیتال ما را قادر خواهد برای به اشتراک گذاشتن دانش و همکاری و coworking."

حدود 160 کارمند در هفت مکان در سراسر جهان
پورشه دیجیتال است که فن آوری دیجیتال و جعل از Zuffenhausen ورزش های مبتنی بر ماشین تولید کننده. مرکزی آن وظیفه است برای پیدا کردن و مقیاس دیجیتال جدید مدل های کسب و کار و بهینه سازی محصولات موجود. به این منظور به طور کامل متعلق به شرکت تابعه از پورشه AG توسعه دیجیتال, محصولات و خدمات, طرح, فن آوری عالی راه حل های صنعت و رانندگی کاتالیزور برای اکوسیستم دیجیتال.

از جمله دفتر جدید در بارسلونا سه مکان در اروپا و چهار بیشتر دفاتر در اسرائیل, چین و آمریکا شکل جهانی نوآوری شبکه ای از پورشه دیجیتال. دیجیتال توسعه مراکز در لودویگزوبورگ, Berlin Tel Aviv, شانگهای, آتلانتا و دره سیلیکون. در ماه جولای سال 2020 پورشه دیجیتال خواهد شد نقل مکان آن دره سیلیکون از سن جثه به طور مستقیم به قلب منطقه در پالو آلتو.

اطلاعات بیشتر فیلم و عکس مواد در nikzad: newsroom.porsche.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب