پورشه لایپزیگ آماده می شود برای electromobility

همه نشانه های نقطه به جلو در پورشه در لایپزیک: آماده سازی برای شروع electromobility در حال انجام در سراسر گیاه

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

همه نشانه های نقطه به جلو در پورشه در لایپزیک: آماده سازی برای شروع electromobility در حال انجام در سراسر گیاه. همه کار ساخت و ساز است در برنامه. خارجی جدید کار فروشگاه بدن برای نسل سوم Macan برای اولین بار به طور کامل نسخه الکتریکی است که در حال حاضر کامل است. گام بعدی این است که برای راه اندازی این کارخانه در داخل ساختمان.

"در طول چند هفته گذشته به ما رسیده برخی از نقاط عطف مهم در راه ما را به تبدیل شدن به یک electromobility سایت" گفت: Gerd Rupp رئیس هیئت اجرایی در پورشه لایپزیگ GmbH. "مدت زمان بین در حال حاضر و شروع به تولید بعدی Macan نسل است قطعا رفتن به یک چالش. اما آن را نیز یک فرصت برای آینده اثبات گیاه و برای اثبات خودمان به عنوان یک تیم است."

"از آنجا اولیه زمین شکستن مراسم در فوریه سال 2000 ما سرمایه گذاری بیش از 1.3 میلیارد یورو برای توسعه کارخانه" گفت: آلبرشت Reimold عضو هیئت اجرایی برای تولید و تدارکات در پورشه AG. "این گسترش پروژه برای فعال کردن تولید صرفا وسایل نقلیه الکتریکی خواهد اطمینان حاصل شود که گیاه آماده برای آینده است." به منظور تسهیل این پروژه پورشه است که سرمایه گذاری بیش از 600 میلیون یورو در لایپزیگ سایت. سنگ تهداب گذاشته شد برای بدن جدید فروشگاه با مساحت 75,500 متر مربع در مارس 2019.

با توجه به کرونا بحران رسمی شکوه کردن مراسم لغو شد اما شهردار لایپزیگ Burkhard یونگ هنوز هم بازدید سایت و نشان داده شد آخرین تحولات روز جمعه گذشته (جولای 3).

"پورشه در لایپزیک تکامل یافته از یک کارخانه مونتاژ به یک تکنولوژی راننده برای کل صنعت خودروسازی در اروپا. نقاط عطف توسعه فن آوری های درایو از آینده در حال تنظیم بودن حق در اینجا در لایپزیگ" گفت: شهردار Burkhard یونگ.

در علاوه بر این به کار بر روی بدن جدید, فروشگاه, خط مونتاژ است که به طور قابل توجهی تغییر. پورشه در حال گسترش خط تولید موجود و برنامه ریزی شده این کار را متناسب با آینده تابستان گیاه shutdown. هنگامی که کار کامل است سه حالت مختلف رانندگی انواع تولید خواهد شد در یک خط: بنزین هیبریدی و الکتریکی خالص وسایل نقلیه. این جدید راه اندازی خواهد شد و به پورشه لایپزیگ گیاه حداکثر انعطاف پذیری.

مرکز مشتری است که در حال حاضر مجهز برای وسایل نقلیه الکتریکی: این فوریه, پورشه, راه اندازی سریع شارژ پارک به نام "پورشه توربو شارژ" ارائه می دهد که مجموع ظرفیت هفت مگاوات است. لایپزیگ سایت رو صفحه اصلی به اروپا, ترین, قدرتمند, سریع, شارژ, پارک که در عمل به طور انحصاری بر روی برق از منابع انرژی تجدید پذیر.

Electromobility است نه یک مفهوم کاملا جدید برای پورشه لایپزیگ سایت. این کارخانه در حال حاضر تولید خودروهای هیبریدی برای ده سال است. "کارکنان ما دارای سالها تجربه در برخورد با جایگزین انواع درایو. آنها نمی توانید صبر کنید برای شروع کار بر روی وسایل نقلیه الکتریکی در علاوه بر این به ما هیبرید مدل" گفت: Gerd Rupp. "ما فکر می کنیم این مهم است که شامل کل نیروی کار در آینده تغییر, بنابراین ما در حال حاضر آغاز صلاحیت اقدامات به صورت کاملا الکتریکی Macan ."

اطلاعات بیشتر فیلم و عکس مواد در nikzad: newsroom.porsche.com.

اطلاعات بیشتر و تصاویر برای روزنامه نگاران و نمایندگان رسانه ها می توان در پورشه مطبوعات در پایگاه داده http://presse.porsche.de/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن