پورتلند آمریکا فدرال ماموران با استفاده از گاز اشک آور در رویارویی با معترضان

آمریکا افسران باید دوباره با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت زیادی از معترضان در خارج از دادگاه د

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

آمریکا افسران باید دوباره با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت زیادی از معترضان در خارج از دادگاه در پورتلند. قبلی یک قاضی را تکذیب کرد, اورگان, درخواست برای محدود کردن عوامل اقدامات زمانی که آنها بازداشت مردم است.

در تلاش برای شکستن جمعیت زیادی از تظاهرکنندگان در خارج از دادگاه فدرال در پورتلند, اورگان, دولت فدرال عوامل در شب جمعه یک بار دیگر متوسل به استفاده از گاز اشک آور.

هزاران نفر از مردم قبلا جمع آوری شده در خیابان پورتلند ساعت بعد از ما قضاوت را تکذیب کرد, اورگان, درخواست برای محدود کردن ماموران فدرال اقدامات زمانی که آنها بازداشت مردم در تظاهرات که roiled شهر و چاله چاله مقامات محلی مقابل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

8 p. m. به وقت محلی (0300 UTC/GMT) چند صد نفر بیشتر با پوشیدن ماسک و بسیاری از پوشیدن کلاه در حال حاضر جمع آوری شده در نزدیکی یک چشمه یک نقطه که در آن گروه های دیدار قبل از راهپیمایی به هتفیلد فدرال دادگاه و مواجهه با ماموران فدرال وجود دارد.

ابتدا در 9 p. m. جمعیت از مردم فشرده و شانه به شانه بسته بندی شده منطقه و سرریز را در خیابان ها به عنوان آنها شعار می دادند "Black Lives Matter" و "فدرال به خانه" به صدای طبل.

Federal agents — deployed by Trump — have used tear gas, less-lethal ammunition and other force to scatter the protesters

ماموران فدرال را با استفاده از گاز اشک آور کمتر کشنده مهمات و نیروی دیگر به پراکنده معترضان

به عنوان خشن تظاهرات ادامه داد: در شهرستان های متعدد آتش بازی بودند به ضرب گلوله به سمت ساختمان دادگاه.

معترضان همچنین مجموعه آتش سوزی خارج و به شدت تکان داد حصار اطراف دادگاه است. ماموران فدرال — مستقر با مغلوب ساختن پیشی جستن — استفاده از گاز اشک آور کمتر کشنده مهمات و نیروی دیگر به پراکنده معترضان و تمبجربهي پایین ناآرامی. مقامات دستگیر و به اتهام ده ها تن از تظاهرکنندگان.

توده ناآرامی

پورتلند لرزاند بوده است تقریبا دو ماه از تظاهرات برای برابری نژادی و علیه خشونت پلیس بخشی از یک جنبش است که جاروب ایالات متحده از مارس 25 مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

درگیری در پورتلند را بیشتر ملتهب کشور تنش های سیاسی و باعث یک بحران بیش از محدودیت های فدرال قدرت.

Portland has been rocked by almost two months of protests for racial equality and against police brutality

پورتلند لرزاند بوده است تقریبا دو ماه از تظاهرات برای برابری نژادی و علیه خشونت پلیس

مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در نوامبر 3 در کمپین "قانون و نظم" تهدید کرده است که استقرار نیروهای فدرال در بیشتر شهرستانها اجرا شده توسط دموکراتیک شهرداران گفت که او نگران است در مورد افزایش جرم و جنایت است.

رهبران دموکرات در اورگن می گویند مداخله فدرال بدتر شده دو ماه بحران است. دولت دادستان کل واصل طرح دعوی در دادگاه به ممنوعیت به کارگیری از نیروهای شبه نظامی در شهر پورتلند ادعا که برخی از مردم شده اند whisked خیابان در بینام و وسایل نقلیه.

اما ما در منطقه قاضی مایکل مسامان گفت: دولت فاقد ایستاده به شکایت از طرف معترضان به این دلیل که طرح دعوی در دادگاه بود "بسیار غیر معمول با یک مجموعه خاص از قوانین است."

اورگان به دنبال یک سفارش محدود به نمایندگی از ساکنان آن نه برای صدمات است که در حال حاضر اتفاق افتاده است اما برای جلوگیری از صدمات توسط ماموران فدرال در آینده است. این ترکیب باعث می شود استاندارد برای اعطای چنین حرکت بسیار باریک و دولت را ثابت کند آن را به حال ایستاده در مورد مسامان نوشت.

روپیه/mm (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن