افزایش بازدهی با تبلیغات هوشمند در اینستاگرام2020-06-26
تبلیغات در اینستاگرام همراه با آموزش و مثال اینبو
آژانس تبلیغات نکسوس با سالها تجربه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام و همچنین طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت تخصصی, بهترین پیشنهاد هارا برای شما دارد پس با ما همراه باشید. بیش از یک میلیارد نفر در جهان و ۴۰ میلیون نفر در ایران در اینستاگرام عضو هستند. این تعداد بالای کاربر میتواند زمینه را برای تبلیغات مؤثر و هدفمند فراهم کند.
زیر بسیاری از کاربران از طریق هشتک ها محتوای شما را می باند و با آن ارتباط برقرار می کنند. انتخاب درست هشتگ و استفاده از آنها در جای درست و مرتبط با محتوای تولید شده در افزایش میزان بازدید پست بسیار موثرخواهد بود. صفحات عمومی معمولاً راههای ارتباطی مانند ایمیل یا شماره تماس در بخش بیو قرار میدهند تا شما بتوانید با آنها تماس بگیرید. در صورتی که چنین اطلاعاتی موجود نباشد، میتوانید از طریق دایرکت اینستاگرام و با پیج کاری خود با آنها ارتباط برقرار کنید. چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف میکند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بارها دیدهام که تصاویر بیکیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار دادهاند.
با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر می کنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. این اتفاقات می تواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. اما چرا این روزها اینستاگرام برای تبلیغات مناسب است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می دهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست.
چقدر میخواهید برای تبلیغات هزینه کنید؟ درحقیقت پاسخ این سوال است که مدل تبلیغاتی شما را تعیین میکند. برای مثال، تبلیغات بازدیدی هزینه کمتری نسبت به تبلیغات اینفلوئنسری دارد. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما نیز به عنوان صاحب یک پیج فروشگاهی پیش آمده باشد. در این مطلب قصد داریم آموزش تبلیغات در اینستاگرام را بهصورت گامبهگام و اصولی در اختیار شما قرار دهیم تا در میان انبوهی از رقبایتان دیده شوید و مخاطبان را به سمت پیجتان جذب کنید. در متن هم تصمیم گرفتند از عبارات تاثیرگذار مثل ۱۰۰ درصد تضمینی و پرداخت قسطی استفاده کنند.
دوماً که هزینه جذب هر فالوور بالا است و نمی توانید با هزینه بسیار کم تعداد زیادی فالوور جذب کنید. یک صفحه تخصصی معمولاً مربوط به اینفلوئنسرهای آن حوزه است و با این کار می توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید. البته نباید فراموش کنید که محتوای تبلیغات شما هم باید جذاب باشد تا کاربران را ترغیب به فالو کردن شما کند. تنها در صورتی مجاز به تبلیغ در صفحات عمومی هستید که محصول یا خدمات شما را همه افراد جامعه نیاز داشته باشند!
تا چند ماه پیش، بهترین حالت همکاری بین دو پیج استفاده از استوری بود. با معرفی قابلیت پست مشترک، بسیاری از پیجهای همکار توانستند با استفاده از این قابلیت، ریچ پستهای خود را بیشتر از قبل کنند. این نوع رویدادها هم برای فالوورها و هم برای صاحبان پیج بسیار جذاب هستند.
مسئلهٔ بعدی این است که چطور این معیارها را اندازه بگیریم؟ برای هرکدام ابزاری داریم. مثلاً برای اندازهگیری تعداد نصبهای اپلیکیشن از ترکر نصب اپلیکیشن استفاده میکنیم یا برای سنجش ترافیک جذبشده از تبلیغ در سایتهای پربازدید، گوگل آنالیتیکس به ما کمک میکند. برای مثال، در تبلیغات بنری که با هدف افزایش آگاهی انجام میشوند، باید تعداد بازدید و تعامل تبلیغ را اندازه بگیرید. پس از آن باید برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام اقدامات لازم را انجام دهید. اگر قصد برگزاری حراجی در مناسبتهای مختلف را دارید باید یک تا دو هفته قبل، تبلیغات خود را در پیجهای دیگر آغاز کنید.
به جای صبر کردن برای رشد طبیعی، با اجرای کمپینهای تبلیغاتی مناسب، به سرعت مخاطبان خود را افزایش داده و تأثیر قابل توجهی بر روند کسب و کار خود بگذارید. گاهی اوقات کاربران تنها به تعداد فالوور دقت میکنند اما خرید فالوور فیک کاری ندارد! در کمتر از چند روز میتوانید میلیونها فالوور فیک به صفحه خود اضافه کنید.
استوریها به شما این امکان را میدهند که به صورت خلاقانه و سریع پیامهای خود را منتقل کنید. اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، به یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در جهان تبدیل شده است. این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را میدهد تا به جمعیت وسیعی از کاربران دسترسی پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنند.
- اما چطور در اینستاگرام تبلیغات کنید؟ برای پاسخ به سوال نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ باید بگوییم تبلیغات در اینستاگرام فراتر از ارسال یک عکس یا ویدیوست.
- همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید.
- گاهی اوقات کاربران تنها به تعداد فالوور دقت میکنند اما خرید فالوور فیک کاری ندارد! {
- محتوای خلاقانه و جذاب, استفاده هدفمند از هشتگها, ایجاد تعامل با کاربران و همکاری با اینفلوئنسرهای معتبر از جمله روشهای رایج هستند. |}{
- این پلتفرم اطلاعات دقیقی درباره تعرفههای تبلیغاتی اینفلوئنسرها ارائه میدهد و تضمین میکند که تبلیغات شما با بهترین قیمت ممکن اجرا شوند. |}{
- مثلاً اگر شما یک صفحه تخصصی دارید، باید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید که قطعاً در یک صفحه تخصصی در آن حوزه نسبت به یک صفحه عمومی بیشتر هستند. |}
تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. شما میتوانید با آزمایش فرمتهای مختلف و تحلیل نتایج، بهترین فرمت را برای کمپین خود انتخاب نمایید و در نهایت با انتخاب فرمت تبلیغاتی متناسب با هدف و بودجه خود، هزینههای تبلیغات را کاهش دهید. هر یک از فرمتهای تبلیغاتی اینستاگرام (مانند تصویر، ویدئو، استوری و…) ویژگیها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب فرمت مناسب برای هر کمپین به نوع محصول یا خدمتی که ارائه میدهید و هدفی که دنبال میکنید، بستگی دارد.
همچنین استفاده از زبان ساده و روان، داستانسرایی و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب در محتوا از جمله عواملی هستند که باعث جذابیت بیشتر محتوا میشوند. هزینه تبلیغات در اینستاگرام عدد ثابتی نیست و به عوامل متعددی مانند دسته بندی پیج، تعداد فالوورها، اعتبار پیج، نرخ تعامل پیج، نوع محتوا شما و… بستگی دارد. برای انجام تبلیغات بازدیدی در پنل جریان، ابتدا تعداد بازدید و بودجه مدنظرتان (به ازای هر هزار بازدید) را مشخص کنید. سپس سیستم تبلیغاتی جریان پیجهایی را به عنوان نمایشدهنده تبلیغ به شما پیشنهاد میدهد. شما میتوانید از بین رسانههای پیشنهادی، پیجهای دلخواهتان را انتخاب کنید و در انتها محتوای تبلیغاتی خود را داخل پنل بارگذاری کنید. تیم جریان تبلیغات شما را حداکثر پس از 72 ساعت اجرا کرده و نتایج آن را در اختیارتان قرار میدهند.
نرخ تعامل و تعامل بر ریچ
استفاده از تجربه و مهارت افراد باعث میشود بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای کسبوکار خود داشته باشید. همچنین اگر قصد راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی با وسعت زیاد دارید، میتوانید از برنامههای کاربردیتر مانند Ads Manager، Power Editor و Facebook Ads API استفاده کنید. تعیین هدف بر نحوه بهینهسازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر میگذارد. بهعنوان مثال، اگر هدف شما این است که کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالا برای شما مهم نیست که چند کاربر روی لینک مدنظرتان کلیک میکنند. تبلیغات اینستاگرام میتواند تاثیر چشمگیری بر رفتار خرید مخاطبان داشته باشد. تحقیقات اخیر نشان داده است که 70% از کاربران اینستاگرام برای خرید بعدی خود به این پلتفرم مراجعه میکنند.
یک تبلیغ چرخوفلک اینستاگرام میتواند بین 2 تا 10 تصویر یا ویدیو داشته باشد. اول اینکه میتوانید با Promote که شبیه دکمه Boost فیسبوک است، هر پستی را به تبلیغ تبدیل کنید. شما فقط باید تصمیم بگیرید که وقتی افراد روی تبلیغ شما کلیک میکنند، کجا هدایت شوند.
تکنیک ها افزایش بازدهی از تبلیغات در اینستاگرام
مثلاً می توانید از وب سایت هایی که خدمات گرافیک را ارائه می دهند، بخواهید تا یک تصویر یا ویدیوی جذاب و تأثیرگذار برای شما بسازند. بهترین فاکتور برای اندازه گیری گستردگی تبلیغات در اینستاگرام و رساندن صدای شما به کاربران جدید است. اندازهگیری ریچ یکی از مهمترین مراحل در اندازه گیری موفقیت کمپینهای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) است. متاسفانه برخی از افراد در اندازه گیری این فاکتور، به اشتباه از ایمپرشن استفاده میکنند.
{روشهای کاهش هزینه تبلیغات اینستاگرام
|}تا زمانی که با این اصول آشنا نباشید، نمی توانید نتیجه خوبی از آن بگیرید. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم پیش از آن که هر کاری انجام دهید، ابتدا تبلیغات اصولی را یاد بگیرید. بخش مهمی از اصول تبلیغات مربوط به جنس مخاطبان و همچنین نحوه رفتار آن ها با انواع تبلیغات است تا بتوانید بهترین بازدهی را از تبلیغات خود ببینید. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد.
برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راهاندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو میکنند، نمایش داده میشود. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرمهای مختلف بیشتر میشود.
این تبلیغات هدفمند در اینستاگرام یک راهکار حیاتی برای رسیدن به جمعیت هدف و ارتقای برند است. در پایان, میتوان نتیجه گرفت که تبلیغات در اینستاگرام به دلیل تنوع در نوع تبلیغات, هزینههای متغیر و مزایای فراوان, به یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی دیجیتال تبدیلشدهاست. با توجه به تعداد زیاد کاربران این پلتفرم و امکان هدفگیری دقیق مخاطبان, کسب وکارها میتوانند با اجرای کمپینهای تبلیغاتی موثر, نرخ بازگشت سرمایه بالایی را تجربه کنند. بنابراین برای تبلیغات اینستاگرام و گرفتن بازدهی حداکثر باید سعی کنید به پیجی تبلیغات بدهید که در حوزه کاری شما فعالیت می کند! کپشن پست های اینستاگرام فرصت خوبی است تا از آن برای ایجاد ارتباط با مخاطبین اینستاگرامتان استفاده کنید و در خصوص افزایش بازدهی پیج اینستاگرام بالا بردن نرخ تعامل اقدام نمایید. حداکثر 2200 کاراکتر فضای کافی برای نوشتن داستان، تجربیات، معرفی برند، نظرسنجی یا پرسیدن سوال از مخاطبین و… خواهد بود.
اینستاگرام بهدلیل قابلیتهای فوقالعاده و تعداد کاربرانی که دارد، میتواند گزینهی بسیار مناسبی باشد. تقریباً بیش از ۳۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این نشاندهنده اهمیت اینستاگرام و بحث اینستاگرام مارکتینگ است. بهینهسازی تبلیغات، فرایندی همیشگی است که به شما کمک میکند تا عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشید. با استفاده از این تست، میتوانید دو نسخه مختلف از یک تبلیغ را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام نسخه عملکرد بهتری دارد.
تنها طراحی محتوای زیبا کافی نیست؛ ترکیب خلاقیت, تحلیل دادههای رفتار کاربران و اجرای کمپینهای هدفمند, کلید موفقیت در این پلتفرم است. این دسته از کسبوکارها معمولاً بودجههای تبلیغاتی قابل توجهی دارند و به دنبال جذب فالوورهای واقعی و هدفمند هستند. با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، این برندها میتوانند به سرعت به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، کسب و کارها میتوانند آگاهی از برند خود را افزایش دهند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند. افزایش آگاهی از برند میتواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند.
با استفاده از محتوای خلاقانه و استراتژیهای هدفمند، شرکتها میتوانند برند خود را به مخاطبان جدید معرفی کنند و شناخت از برند را افزایش دهند. محتوای تعاملی و داستانی یکی دیگر از استراتژیهای موثر در تبلیغات اینستاگرام است. این نوع محتوا با جذب کاربران به تعامل با برند و ایجاد ارتباط نزدیکتر، میتواند تاثیرات مثبتی بر برندسازی و افزایش وفاداری مشتریان داشته باشد. برای یادگیری اصول تبلیغات می توانید آن را تجربه کنید که البته زمان و هزینه زیادی می گیرد! به همین دلیل پیشنهاد می کنیم یک دوره آموزش تبلیغات اینستاگرام که به صورت جامع همه چیز را به شما یاد می دهد، تهیه کنید. در واقع هنگامی که یک صفحه تبلیغاتی منتشر می کند، شما بهتر است قبل و بعد از آن را ببینید.
صفحات عمومی هم معمولاً یک راه ارتباطی در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تبلیغ خود را هماهنگ کنید. حتی اگر بخواهید 10 هزار فالوور به صفحه خود اضافه کنید، ممکن است ماه ها زمان ببرد چه برسد به این که بخواهید میلیون ها فالوور واقعی جذب کنید. تبلیغات همان رازی است که بسیاری از صفحات پیش خودشان نگه داشته اند و با کمک آن، راه چند ساله را در مدت زمان کوتاهی طی کرده اند. تبلیغات اینستاگرام به این معنی است که صفحه شما، توسط پیج های دیگر اینستاگرام معرفی و تبلیغ شود. کسب و کارهایی هستند که عمده فعالیت شان از طریق وب سایت است و از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده می کنند.
با وجود این که در تئوری میتوان با این فاکتور میزان موفقیت کمپینهای برندینگ را اندازه گرفت؛ اما اگر از آن به تنهایی استفاده کنید، ممکن است درصد خطای زیادی داشته باشد. افزایش بازدید پروفایل میتواند روی ریچ اکانت شما تاثیر زیادی داشته باشد و زیاد شدن آن در کنار سایر فاکتورها یک علامت مثبت و به معنای انتخاب درست جای تبلیغات باشد. بعد از این که با استفاده از روشهای بالا به ثبات رسیدید، نوبت به استفاده از پتانسیل محتواست.
زیرا این روش های بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام است و برای هر پیجی میتواند بازدهی به ارمغان بیاورد. در دنیای رقابتی امروز، استفاده از تبلیغات اینستاگرامی به عنوان یک ابزار موثر و کارآمد، میتواند به شرکتها کمک کند تا به اهداف تجاری خود برسند. شرکت واژه گستر با بیش از ده سال تجربه در این حوزه، با ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه، توانسته است نقش مهمی در موفقیت کمپینهای تبلیغاتی مشتریان خود ایفا کند. اگر شما نیز به دنبال ارتقاء بازدهی تبلیغات خود در اینستاگرام هستید، میتوانید از تجربیات و خدمات حرفهای واژه گستر بهرهمند شوید.
به هر حال در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد. ما در مجموعه کارینو خدمات تبلیغ در اینستاگرام را به صورت تخصصی و با تسلط کامل بر اصول تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ ارائه میکنیم. تبلیغات اینستاگرام باعث صرفه جویی در زمان و بودجه تبلیغاتی شما میشود، به علاوه اینکه بازخوردها و نتایج آن کاملاً قابل ارزیابی است. اگر قصد دارید برای ارتقا برندینگ و رشد فروش کسب و کار خود از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید، تیم کارینو در خدمت شماست. اینستاگرام با ماهانه بیش از 15 میلیارد بازدید، یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی دنیاست.
مثلا اگر یک پیتزا خریده باشید پس از چند دقیقه غذای شما آماده است و آن را به چشم می بینید و طعم آن را حس می کنید. اما در تبلیغات ممکن است با توجه به هدف شما نتیجه خیلی هم سریع خودش را نشان ندهد. اگر بتوانید یک مشاور تبلیغات در کنار خود داشته باشید و اگر فرد مناسبی را انتخاب کنید حتی با احتساب مزدی که به او می دهید باز هم بازدهی تبلیغات اینستاگرامی شما بیشتر خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید باما در گروه باما تبلیغات همکاری کنید. در نهایت، هدف اصلی تبلیغات اینستاگرامی افزایش فروش و درآمد شرکتها است. با استفاده از استراتژیهای نوین و تحلیل دقیق دادهها، شرکتها میتوانند بازدهی کمپینهای تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانند و فروش خود را افزایش دهند. شرکت واژه گستر با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه اجرای تبلیغات اینستاگرامی و ایجاد کمپینهای تبلیغاتی موفق، به عنوان یکی از پیشروان این صنعت شناخته میشود.
فالو کردن پیج تان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … می توانند به عنوان دعوت به اقدام باشند. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. تبلیغات در اینستاگرام معمولا برای افزایش ریچ، تعامل یا رسیدن به اکسپلور انجام میشود.
مثلاً صفحه ای که فالوورهای آن پست های آن صفحه را هم مشاهده نمی کنند، نمی تواند تبلیغات موثری داشته باشد. لازم به ذکر است که تنها نباید به تعداد فالوورهای صفحه نگاه کنید، بلکه باید به میزان تعامل کاربران نگاه کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. یکی از نکات مهم که منجر به موفقیت یک برند در فضای مجازی و افزایش نرخ تعامل می شود این است که با مشتریان و فالوورهای خود ارتباط مداوم داشته باشد و برای آنها تولید محتوا کنید. با بررسی نمونههای موفق در بحث بازاریابی با اینستاگرام، میتوانید به مقایسه روشها و استراتژیهای بهکاررفته بپردازید و بهترین راهکارها را برای بیشترین بازدهی تبلیغات اینستاگرامی خود انتخاب کنید.
البته باز هم نیاز دارید تا با اصول طراحی آشنا باشید که ابزار به شما اصول را یاد نمیدهد. زیرا شما با کمترین هزینه میتوانید کمپینی اجرا کنید که در آن بهترین نتیجه را بگیرید. هزینه متخصص طراحی تیزر و بنر بسیار کمتر از هزینهای است که شما بدون کمک گرفتن از آنها ممکن است متحمل شوید، و پیشنهاد میکنیم این کار را انجام دهید. اگر صفحهای را برای تبلیغ انتخاب میکنید، حتماً چک کنید که در روز چه تعداد تبلیغ قرار میدهد. اگر صفحهای است که همیشه در حال انتشار تبلیغ است، مطمئن باشید که مخاطبان تعامل خوبی با آن صفحه ندارند. چرا؟ چون کاربران صفحهای که همیشه در حال انتشار تبلیغات است را اصلاً دوست ندارند که بخواهند با آن تعامل کنند.
واکنش گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب سایتی که صفحات آن واکنش گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغ گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است!
در کپشنهای خود از هشتگهای متعدد و مرتبط استفاده کنید تا دسترسی به پستهایتان افزایش یابد. اینستاگرام انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه میدهد که شامل تبلیغات عکس، ویدیو و استوری میشود. این تنوع به تبلیغدهندگان این امکان را میدهد تا مطابق با نیازهای خود، بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنند و از این طریق به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند.
در این مرحله, آژانس تبلیغات نکسوس از ابزارهایی نظیر Facebook Ads Manager و Instagram Insights استفاده میکند تا عملکرد تبلیغات را در زمان واقعی ردیابی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کند. اجرای بهینه A/B Testing نیز در این مرحله به کار گرفته میشود تا بهترین نسخه از تبلیغات انتخاب و اجرا شود. برای آغاز تبلیغات موثر در اینستاگرام, اولین و حیاتیترین گام, شناسایی دقیق مخاطب هدف است.
در این روش، صاحبان پیجها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانتهای دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق رباتها اقدام میکنند. استفاده از این روش زیاد توصیه نمیشود، چرا که معمولاً اگر شخصی ببینید چنین پیام تبلیغی برای او دایرکت شده، احتمالاً آن اکانت را بلاک خواهد کرد. صاحبان این پیجها، در قبال مبلغی که دریافت میکنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار میدهند که این مورد نیز روشهای مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد. اما چرا اینروزها، اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار میدهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست.
همچنین به مدت زمانی که برای ارسال کالا نیاز دارید نیز توجه داشته باشید. یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج تان را دنبال کند. علاوه بر این موارد، از دیتاهایی که در قسمت تبلیغات رایگان جمع کرده اید، برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان خود استفاده کنید. ترفندهایی که برای یک بار برای پیج شما جواب داده اند، بسیار بهتر از ترفندهای دورهها برای شما جواب خواهند داد. روی آنها مانوور دهید و هر بار تبلیغات خود را بهینه تر از دفعات قبل تکرار کنید.
این لینک