PPG را Shanti Swarup به رسمیت شناخته شده توسط انجمن شیمی آمریکا پیتسبورگ قانون مالکیت معنوی انجمن

PPG (NYSE: PPG) امروز اعلام کرد که دکتر Shanti Swarup, PPG دانشیار همکار, تحقیق و توسعه, دریافت 2020 پلیمری (پ

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

PPG (NYSE: PPG) امروز اعلام کرد که دکتر Shanti Swarup, PPG دانشیار همکار, تحقیق و توسعه, دریافت 2020 پلیمری (پلی) همکار و جایزه بخش مواد پلیمری: علوم و مهندسی (PMSE) همکار جایزه از انجمن شیمی آمریکا (ACS). سواراپ نیز به رسمیت شناخته شده توسط پیتسبورگ Intellectual Property Law Association (PIPLA) به عنوان سال 2020 مخترع سال است.

پلی همراهان برنامه به رسمیت می شناسد تعالی در پیشبرد زمینه پلیمر علم را از طریق دستاوردهای علمی و خدمات حرفه ای. این PMSE یاران افتخارات PMSE اعضای ساخته اند که سهم قابل توجهی به علوم و مهندسی مواد پلیمری. علاوه بر این PIPLA به رسمیت شناخته شده Swarup دستاورد انحصاری پلیمر تکنولوژی آن بهبود پیدا کرده است این خودرو تولید کننده تجهیزات اصلی (نصب شده) نقاشی فرایند از طریق, ظاهر, عملکرد, بهره وری و ایمنی کارگر و همچنین کاهش مصرف انرژی از ضایعات و انتشار گاز CO2. تعدادی از Swarup انحصاری پلیمر استفاده شده توسط مشتریان در این خودرو نصب شده, مورد, صنعتی, بسته بندی, چسب و مهر و موم photochromic و تحرک صنایع.

"پلی همکار PMSE همکار و PIPLA مخترع سال جوایز PPG فناوری و ما در سطح جهانی سازمان با دانشمندان مانند Shanti که ارائه کمک های مهم به زمینه پلیمر علوم و در نهایت ایجاد ارزش محصولات برای مشتریان گفت:" دیوید Bem, PPG معاون رئیس جمهور و افسر ارشد فناوری.

در طول Swarup بیش از 30 سال با شرکت او زمانی 85 صادر شده در ایالات متحده اختراع ثبت شده و بیش از 25 در انتظار بررسی است. او را حفظ کرده است مشارکت فعال در ACS در سطح محلی و ملی برای بیش از سه دهه و در خدمت در هیئت مشاوران صنعتی از ACS برای 10 سال. او همچنین به عنوان مدیر در-بزرگ برای پیتسبورگ جامعه از پوشش فن آوری است. در سال 2018 او به رسمیت شناخته شده توسط ACS برای کار خود را در اعمال شیمی پلیمر.

انجمن شیمی آمریکا (ACS) یک سازمان غیر انتفاعی اجاره توسط کنگره ایالات متحده. ACS' ماموریت برای پیشبرد گسترده تر شیمی سازمانی, و پزشکان خود را برای بهره مندی از زمین و مردم آن است. جامعه یک رهبر جهانی در ارائه دسترسی به شیمی مربوط به اطلاعات و تحقیقات از طریق آن متعدد تحقیقات راه حل های کارشناسی و مجلات و کنفرانس های علمی, کتاب های الکترونیکی و اخبار هفتگی نشریه شیمی و مهندسی اخبار. مجله ACS در میان بسیاری ذکر شده مورد اعتماد ترین و بیشترین مطلب خوانده شده در ادبیات علمی; اما ACS خود را می کند انجام شیمیایی تحقیقاتی. به عنوان یک متخصص در اطلاعات علمی راه حل (از جمله SciFinder® و STN®) آن CAS تقسیم قدرت های جهانی تحقیق و کشف و نوآوری است. ACS' دفاتر اصلی در واشنگتن و Columbus, Ohio.

PPG: ما حفاظت و زیباسازی جهان™
در PPG (NYSE:PPG) ما کار هر روز به توسعه و ارائه پوشش ها و مواد است که مشتریان ما باید در مورد اعتماد بیش از 135 سال است. از طریق تعهد و خلاقیت ما را حل کند مشتریان ما بزرگترین چالش همکاری نزدیک برای پیدا کردن راه راست رو به جلو است. با دفتر مرکزی آن در پیتسبورگ ما عمل و نوآوری در بیش از 70 کشور و گزارش فروش خالص از $15.1 میلیارد دلار در سال 2019. ما در خدمت مشتریان در ساخت و ساز مصرف کننده محصولات صنعتی و حمل و نقل بازار و aftermarkets. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ppg.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب