درنده انجمن شرکت های دیوانه طرح به هدف شاهدان نشان داد از نما به عنوان روزنامه نگاران به Doxxing

On اکتبر 10, 2019, بازرسان فدرال unsealed کیفرخواست شارژ صاحبان و دو نفر از کارکنان این وب سایت خانم و دختران,

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

On اکتبر 10, 2019, بازرسان فدرال unsealed کیفرخواست شارژ صاحبان و دو نفر از کارکنان این وب سایت خانم و دختران, اسباب بازی, سکس با قاچاق و توطئه برای ارتکاب قاچاق جنسی با زور تقلب و یا اجبار. آنها بازداشت سه نفر از چهار متهمان. آنها نام چهارم نیوزیلندی به نام مایکل پرات که در حال حاضر فرار از کشور فراری.

کیفرخواست همزمان با آلاینده های کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام واصل به نمایندگی از 22 unnamed زنانی که ادعا کرد این شرکت تا به حال عمل گسترده طرح تقلب به اجبار زنان به فیلمبرداری غیرقانونی فیلم در حالی که squirreling سود در شرکت های پوسته و سیستماتیک doxxing کسانی که شکایت کرده است. در ژانویه سن دیگو قاضی حکم به نفع جین می کند, اعطای آنها در مجموع $12.775 میلیون جبرانی و خسارت تنبیهی.

اما فدرال مورد trudges البته بیشتر به آرامی با توجه به شیوع COVID-19 اخیر براده ادامه برای روشن کردن جزئیات شرکت بهره برداری است. در آوریل 20, وکیل مدافع, نمایندگی متی اسحاق ولف که دادستان به عنوان توصیف پرات را "مرد دست راست" ثبت حرکت به آزادی او را به خانه بازداشت با استناد به خود آپنه خواب به عنوان یک خطر بالقوه برای COVID-19. (CDC نیست لیست آپنه خواب به عنوان یک عامل خطر برای COVID-19. زندان و دیگر پرجمعیت وادار سازد تنظیمات اما در برخواهد داشت خطر بیشتری از انتقال). در پاسخ واصل دو روز بعد دادستان مشخص مخالفت خود را با ولف انتشار جزئیات برای اولین بار این یافته ها از یک FBI حمله انجام روز قبل از دستگیری او.

جستجو صورت گرفت در اکتبر 9, 2019, زمانی که فدرال عوامل حمله کردند و من را در مرکز شهر سان Diego و شواهد از تلاش برای فرار از کشور و آزار و اذیت قربانیان. در میان یافته بود در اسکریپت های ویدئویی با عنوان "22 روسپیان + 5 سایه وکلا در مقابل GirlsDoPorn." اسکریپت ذکر نام قربانیان در کت و شلوار مدنی در کنار اطلاعات شخصی دادستان ادعا در نظر گرفته شده بود شرمسار و یا ارعاب آنها و زیرنویس: "به اشتراک گذاری و گسترش این ویدئو دور و گسترده ای به عنوان ممکن است."

"قرار دادن هر یک از دختران نام و نام خانوادگی و محل بر روی صفحه نمایش قبل از نورد وجود دارد گه [sic]" یک قسمت از اسکریپت خواندن با توجه به حرکت. "نهایی صفحه نمایش بزرگ متن این عقب افتاده وکلا و disquisting روسپیان مصرف 3 سال از هر زمان از خود بپرسید که چگونه ویروسی این فیلم خواهد شد در حال حاضر اگر کسی است که کنترل آنها....کار خوب :) [sic]."

جین می کند' وکیل برایان نگه دارید گفت: پیدا کردن شوک نیست او را. "آزار و اذیت متهمان درگیر در سمت خودم مشتریان و شرکت مشاور و ثبت شده در سراسر دادگاه مدنی و کیفری مورد" حلم گفت: روزانه وحش. "که آنها تولید شد و برخی از مرتب کردن بر اساس تصویری به منظور dox ما می آید به عنوان جای تعجب ندارد."

در جای دیگر در دفتر محققان یک اسکریپت دوم با هدف قرار دادن یک قربانی خاص با یک توجه داشته باشید برخی از این چیزهایی که تو ممکن است نمی دانم تکواندو بپرسید wolfy"—به معنی ولف—"او باید." (در پاسخ ظ در دادگاه ولف وکیل نوشت که وجود دارد این است که "هیچ مدرکی" ولف "زمان در هر یک از اقدامات مربوط به این اسکریپت.") آنها همچنین کشف یک لیست از جین می کند' نامها و اعداد و دست نوشته اسکریپت نشان داد که این شرکت در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات از قربانیان توسط نما به عنوان روزنامه نگاران. "سلام نام من است [ * * * * * * ] من یک روزنامه نگار هستم از لا من تماس در رابطه با girlsdoporn مورد" قالب گفت و گو بخوانید. "من شنیده ام شما مربوط به مورد و کنجکاو به نظر اگر شما اوقات فراغت [sic]."

"آنها همچنین کشف یک لیست از جین می کند' نامها و اعداد و دست نوشته اسکریپت نشان داد که این شرکت در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات از قربانیان توسط نما به عنوان روزنامه نگاران است."

این عوامل همچنین شواهدی وجود دارد که خانم های وابسته به برنامه ریزی برای فرار این کشور از جمله یک نمودار از کشورهای است که نمی استرداد افراد به ایالات متحده است. گرافیک نشان داد که سازمان ملل تا به حال آنلاین بانکی و اینکه آیا شهروندان نیوزیلند—مانند ولف—می تواند دریافت ویزا. در حرکت برای ولف انتشار Rutman گفت: مشتری خود را تسلیم گذرنامه خود را و نمی خواهد تلاش برای فرار با استناد ملی محدودیت در سفر مربوط به رمان coronavirus.

با توجه به سفر سوابق اشاره شده در حرکت ولف نامزد Shannon باس و دو فرزند او (یکی از آنها این است که ولف و یکی از آنها از قبل مشارکت) صرف بیش از یک ماه زندگی در خانه خود را در نیوزیلند بین دسامبر 2019 و ژانویه سال 2020 است. باس می آید از ثروت قابل توجهی با توجه به اعداد ذکر شده در حرکت و راه اندازی صندوق های او برای کودکان. یک هفته پس از ولف دستگیر شد, حرکت متحده $250,000 سپرده شد به یکی از حساب های.

او در پاسخ Rutman نوشت که باس' بازدید شده برای کریسمس و که پول آمده بود از مادرش که در خانه های فروخته شده در اوایل سال 2018 است. او تا به حال در نظر گرفته شده برای خرید یک خانه برای تمام خانواده به حرکت در با هم. اما پس از طولانی جستجو یک قرارداد است که "از طریق سقوط کرد" و ولف بازداشت باس,' مادر "(که بسیار ناراحت بود و رنج می برد از بیماری قلبی)" یک پرانتز آمده است: تصمیم به قطع خرید. او با قرار دادن پول به کودکان اعتماد حساب به جای Rutman گفت.

ولف قبلا شده بود را تکذیب کرد به قید وثیقه در ماه اکتبر پس از دادستان مبله یک لیست گسترده ای از مشکوک شاهد آزار و اذیت. در میان شواهد: یک شاهد عینی که ادعا می کرد یکی از ولف را متهم ارائه $1,000 به شهادت در دادگاه مدنی; یکی دیگر شاهد که ادعا کارفرما دریافت یک نامه ناشناس تفرج خود را به عنوان یک سابق بالغ مجری و سپس اخراج او و مسخره کردن حساب توییتر راه اندازی به نام جین می کند' وکیل که "موجود صریح و روشن در عکس-خرید عکس از وکیل است."

حرکات مورد ولف بازداشت نیز ارائه اطلاعات بیشتر در مورد پس زمینه خود را. ولف وکیل کیت Rutman نقاشی 37 ساله نیوزیلند شهروند که تا به حال زندگی در ایالات متحده برای نزدیک به نه سال به عنوان یک "مرد خانواده" چه کسی "بوده است گذشته در مراقبت از کودک است که خود را فرزند حتی قبل از اینکه کودک به دنیا آمد." اگر منتشر Rutman گفت: ولف اصلی کار خواهد بود "مراقبت از کودک و مدرسه در منزل."

ولف پدر و مادر Rutman نوشت: در حال "مطیع قانون و سرویس گرا." مادر خود را به عنوان یک "دراز مدت مراقبت های بهداشتی حرفه ای" و ناپدری, Alan Taylor صرف 34 سال به عنوان یک آتش مسئول خدمات. پدرش مشغول به کار به عنوان یک افسر پلیس برای 25 سال قبل از پیوستن به در یک پیچ و تاب و جالب, نیوزیلند کنترل مرزی است.

ولف حرکت برای آزادی محروم بود در آوریل 24. به عنوان از آوریل 4, او جذاب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن