پیش بینی شدید 2020 فصل طوفان درایو نیاز برای آمادگی عمومی و ایمنی سازمان

به عنوان طوفان نزدیک به فصل Motorola Solutions (NYSE: MSI) کمک به ایمنی عمومی سازمان آماده شدن برای آنچه کارشن

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

به عنوان طوفان نزدیک به فصل Motorola Solutions (NYSE: MSI) کمک به ایمنی عمومی سازمان آماده شدن برای آنچه کارشناسان پیش بینی می تواند شدید به خصوص سال از طوفان. بادهای جاری شدن سیل و تخلیه آوردن چالش های منحصر به فرد و موثر پاسخ اضطراری بستگی حق داشتن فن آوری ارتباطات در محل و همچنین به عنوان یک برنامه جامع و تست مدیریت بحران برنامه است.
 
استفاده از امن و قابل اعتماد پروژه 25 (P25) زمین mobile radio (LMR) شبکه ها و دستگاه های باقی مانده استاندارد برای ماموریت حیاتی ارتباطات صوتی اجازه می دهد فدرال, سازمان های دولتی و محلی به منظور تسهیل در همکاری با یک دیگر در سراسر اجرای قانون و آتش نشان و اورژانس و پرسنل دیگر پاسخ اول. مرکز فرماندهی نرم افزار کمک می کند تا ساده و بسیج جریان اطلاعات در طول یک فاجعه است به طوری که سازمان می تواند به پاسخ سریع تر و برقراری نظم. با هم این فن آوری قادر می سازد هماهنگی بالقوه تخلیه های جستجو و نجات و عملیات بازیابی و اجرای قانون فعالیت های نهفته در مناطق.
 
"در پس از طوفان, ایرما, ما تکیه به شدت بر ما شبکه رادیویی و رادیو گفت:" گرگ هولکوم مدیر دفتر امنیت عمومی و پشتیبانی, Lake County, Fla. "ما افسران درگیر در جستجو و نجات و در پاسخ به شرایط اضطراری در مناطق آسیب دیده و LMR همچنان قابل اعتماد و کار کرده است. Push-to-talk رادیوهای طبیعت دوم برای ما اولین پاسخ دهندگان و به آنها اعتماد خود را از قابلیت اطمینان و دوام در لحظات بحرانی"
 
"برقی آب و برق آماده خستگی ناپذیر برای آب و هوا حوادث هستند و در خط مقدم در واکنش به این فاجعه و بازیابی" گفت: Rene Larocque ارشد مخابرات مهندس در نوا اسکوشیا قدرت. "هنگامی که طوفان دوریان محصل در سال 2019 تلفن همراه ما در شبکه های پایین برای چند روز اما ما MOTOTRBO رادیو انجام شده به عنوان اگر چیزی اتفاق افتاده بود. قابل اعتماد و ارتباطات رادیویی بودند و حیاتی برای پشتیبانی به موقع ارزیابی آسیب استقرار حق مردم به مناطق از اولویت فوری و بازگرداندن قدرت به ساکنان است."
 
ایمنی عمومی سازمان آمده اند بستگی به مرکز فرماندهی نرم افزار به ارائه بدون درز داده ها و به اشتراک گذاری اطلاعات در زمان فاجعه است. بسیاری از سازمان ها در حال حرکت به CAD و یا نسخه پشتیبان تهیه سیستم های CAD به ابر بنابراین کنندگان می تواند به طور موثر پاسخ به تماس های اضطراری و هماهنگی منابع از هر نقطه. مهاجرت از عملیات به ابر ارائه حداکثر قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری است و یک کلید در نظر گرفتن به عنوان سازمان های آماده برای انواع بالقوه حوادث و وقایع است.
 
"ارتباط کاملا حیاتی برای نصب یک پاسخ موثر به یک طوفان و یا هر فاجعه طبیعی و یا رویداد گفت:" کلی علامت معاون اجرایی رئیس جمهور, نرم افزار و خدمات, Motorola Solutions. "آغاز فصل طوفان است یادآوری مهم برای دوباره فاجعه مدیریت برنامه ها و اطمینان از آمادگی از inventorying بازگشت به بالا رادیو و تست ژنراتور به روز رسانی نرم افزار و هماهنگی با ارائه دهندگان تکنولوژی برای پشتیبانی که ممکن است مورد نیاز قبل و بعد از طوفان است."

موتورولا راه حل های ارائه پایان به پایان راه حل های اضطراری و عملیات پشتیبانی
 
برای بیش از 90 سال Motorola Solutions کار کرده است با ایمنی عمومی سازمان و ارائه فن آوری های انتقادی پشتیبانی و منابع برای کمک به جوامع آماده و به سرعت بازیابی از حوادث. هدف خود را-ساخته شده ماموریت حیاتی اکوسیستم را فراهم می کند به طور کامل یکپارچه end-to-end مجموعه ای از راه حل های از جمله صدای مرکز فرماندهی نرم افزار و فیلم و, تجزیه و تحلیل ترافیک و همچنین مدیریت و خدمات پشتیبانی است که دهانه اضطراری آگاهی عملیات اضطراری, شبکه, مانیتورینگ, سیستم مهندسی و زمینه خدمات.
 
موتورولا راه حل های بسیج برای کمک به ایمنی عمومی سازمان ها به سرعت در حال ایجاد ارتباطات و به دست آوردن مجدد کنترل ذیل حوادث در مقیاس بزرگ. شرکت فعالانه مانیتور در حال ظهور طوفان از طریق آن شبکه متمرکز و مرکز عملیات و تیم های واکنش فعال هستند لحظه ای اضطراری شناسایی شده است برای کمک به مشتریان آماده است. اختصاص منابع اختصاص داده شده برای مانیتور کردن سایت در مسیر طوفان و با کمک اتوماسیون مربوط به شبکه حوادث هستند پرچم و خطاب. در زمین تیم ارائه ماموریت حیاتی فناوری مورد نیاز برای دیدار با پاسخ. حمایت همچنان در یک رویداد و پیامدهای آن به عنوان تیم کار با مشتریان به منظور تعیین تاثیر بر ارتباط سایت و هماهنگی تعمیرات.
 
موتورولا راه حل ارائه می دهد راهنمایی برای ایمنی عمومی سازمان در حال آماده شدن برای طوفان و دیگر بلایای طبیعی و همچنین به عنوان یک جامع آمادگی چک لیست. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.motorolasolutions.com/disasterpreparedness/.
 
در مورد راه حل های موتورولا
موتورولا راه حل این است که یک رهبر جهانی در ماموریت حیاتی ارتباطات و تجزیه و تحلیل. ما تکنولوژی سیستم عامل در ماموریت حیاتی ارتباطات مرکز فرماندهی نرم افزار و فیلم و, تجزیه و تحلیل تقویت شده توسط مدیریت و پشتیبانی خدمات را به شهرهای امن تر و کمک به جوامع و رشد کسب و کار. در موتورولا راه حل های ما در طلوع یک عصر جدید در ایمنی و امنیت. اطلاعات بیشتر در www.motorolasolutions.com.

موتورولا, موتورولا, راه حل ها و تلطیف M لوگو علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده موتورولا علامت تجاری Holdings, LLC و تحت لیسانس استفاده می شود. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020 Motorola Solutions, Inc. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب