ماقبل تاریخ اخری معدن در مکزیک به وجد باستان شناسان

باستانی گل اخری معدن کشف شده در مستغرق غار در مکزیک جزیره یوکاتان داده است بینش به زندگی برخی از اولین ساکنان

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

باستانی گل اخری معدن کشف شده در مستغرق غار در مکزیک جزیره یوکاتان داده است بینش به زندگی برخی از اولین ساکنان آمریکا. این سایت می رود حدود 12000 سال است.

محققان در مکزیک منتشر کرده اند یافته های بیش از یک باستان اخری معدن دروغ گفتن در غارهای پر از آب در زیر یوکاتان Pensinsula.

در مقاله منتشر شده در روز جمعه در مجله پیشرفت علم دانشمندان گفت: بیش از 100 غواصی در مجموع بیش از 600 ساعت به حال انجام شده است در این سایت که در طی آن تعداد زیادی از معادن آثار کشف شد. غواصان به بررسی برخی از 4.3 مایل (7 متر) از قنات معابر در سه جداگانه غار سیستم.

عملیات معدن خاک سرخ در سایت در آنچه در حال حاضر Quintana Roo دولت آغاز شد و برخی از 12000 سال پیش به عنوان جمعیت های انسانی برای اولین بار از طریق این منطقه رفت و در حدود 2000 سال.

(Reuters/CINDAQ.ORG)

یک غواص جمع آوری نمونه ها در گل اخری معدن

Yucatan ocher mine (Reuters/CINDAQ.ORG)

اخری است غنی از آهن معدنی و رنگدانه است که به خصوص باارزش ماقبل تاریخ توسط مردم به عنوان یک ماده مورد استفاده برای نقاشی اشیاء و بدن سردخانه شیوه به عنوان ضد آفتاب و برنزه پنهان. آن است که هنوز هم مورد استفاده قرار امروز توسط برخی از مردم در آفریقا و استرالیا است.

'بکر' آثار

"تمام آثار در شرایط بکر بنابراین ما می توانید ببینید کوبه ای علائم جایی که آنها شکستن سنگ کف ما پیدا کردن ابزار دروغ گفتن در کنار چاله و نشانگر سنگ کنز و چاله آتش است که آنها برای هدایت و روشنایی غار" گفت: مطالعه همکاری نویسنده ادوارد راینهارت از دانشگاه مک مستر در کانادا ،

بیشتر بخوانید: ده ها تن از اسکلت ماموت در بر داشت زیر آینده فرودگاه مکزیکو سیتی

معدن بوده است در زیر آب برای برخی از 8000 سال مستغرق در راستای افزایش سطح دریا پس از آخرین عصر یخبندان است.

تعدادی از اسکلت باستان افراد نیز کشف شده در غارهای اطراف سایت. دانشمندان مدتها به دنبال توضیح و حضور خود را در حال حاضر احساس آنها می دانند پاسخ: برای گل اخری معدن.

محققان ساخته اند ده ها هزار نفر از عکس ها با هدف ساخت یک مدل 3D از سایت.

tj/ng (یمن)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب