آماده به Spooked با نام تجاری جدید Lego® خانه خالی از سکنه مجموعه

دنده تا برای یک شبح وار سوار و به زندگی نهایی شبح مانند محل دائمی تجربه با نام تجاری جدید LEGO® خانه خالی از س

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

دنده تا برای یک شبح وار سوار و به زندگی نهایی شبح مانند محل دائمی تجربه با نام تجاری جدید LEGO® خانه خالی از سکنه مجموعه. این آخرین علاوه بر LEGO محل دائمی مجموعه است مربا بسته بندی شده با ویژگی های هیجان انگیز را به تعجب و سرگرم حتی دلیرترین از پناهجویان هیجان.

مدل در مانور فون بارونشبح وار خانه یکی از جهان بزرگترین خائنانی - ساموئل بارون فونجدید LEGO® خانه خالی از سکنه مدل پر به لبه با ستون فقرات-سوزن سوزن شدن جزئیات. آن طراحی هوشمندانه امکانات کاملا کاربردی رایگان-سقوط سوار با درب های اتوماتیک در بالای برج به سواران شجاع یک نگاه اجمالی از خطر ناک شاقول آمده و همچنین پیچیده فرومایه جزئیات مانند خالی از سکنه درب و نفرین نقاشی برای هشدار دادن به هر گونه سوء.

به منظور افزایش تجربه شبح وار و حتی بیشتر و باز کردن ویژگی های خاص مانند حرکت آسانسور, طرفداران همچنین می توانید اضافه کردن لگو طراحی شده تا قطعات (در دسترس به طور جداگانه) و کنترل و تقویت این مجموعه به عنوان آنها را از طریق ساخت لگو طراحی شده تا برنامه.

این 3,231-قطعه LEGO® خانه خالی از سکنه مدل نه تنها باعث می شود موثر و خزنده نمایش قطعه ایستاده در بیش از 26.5" (68 سانتی متر) بالا 9" (25 سانتی متر) عرض و 9" (25cm) عمیق, اما همچنین به طرفداران این شانس را برای به دست آوردن و خود را غوطه ور در جهان شبح مانند. لگو سازندگان می تواند باز کردن مدل بیرونی و وارد کردن نهایی خانه خالی از سکنه برای کشف ویژگی های پنهان در داخل آشکار فون بارون مجموعه گسترده ای از آثار باستانی به سرقت رفته که اشاره به آجر لگو مجموعه از گذشته از جمله ارگان Catarino و گوی از OGEL.

این نام تجاری جدید طراحی شده است به طور خاص با بزرگسالان در ذهن - ارائه همهجانبه خلاق تجربه برای آنها به دوباره تمرکز دوباره شارژ کنید و خلاق که آیا آنها در حال لذت بردن از تنهایی و یا به عنوان یک چالش ساخت با دوستان و یا جوانتر سازندگان.

جدید LEGO® خانه خالی از سکنه™ ساخت و ساز مجموعه ای است که آخرین نمونه از چگونه LEGO گروه با هدف الهام بخش سازندگان در تمام سنین به بازسازی و هیجان زده با این روند از ایجاد. این هم اولین مجموعه از لگو محل دائمی مجموعه به ویژگی های جدید و شیک بسته بندی طراحی شده برای آن را آسان تر از همیشه برای بزرگسالان طرفداران خود را برای پیدا کردن جدید ایجاد چالش و بر اساس احساسات فردی خود را.

پرداختن به بسته بندی جدید مدیر بازاریابی ارشد آندرس Hellegaard Hockeyallsvenskan گفت: "بسیاری از ما مسن تر سازندگان عشق خالق کارشناس محصولات به آنها اجازه می دهد آنها را برای نشان دادن شور و شوق خود را برای آجر. این که آیا آن را مورد علاقه خود را فیلم لحظات ورزشی, آیکون سفر,, مقصد,, ساختمان, fairgrounds یا وسایل نقلیه لگو, مجموعه کمک برای آوردن این به زندگی در آجر فرم. که نیز به همین دلیل ما تصمیم به توقف استفاده از خالق متخصص برندسازی و در عوض با استفاده از جدید فیلم متمرکز طراحی بسته بندی را از آن واضح تر است که سرگرمی و یا نام تجاری محصولات آنها می تواند مربوط به. ما امیدواریم که این آن را آسان تر برای علاقه مندان به پیگیری کردن مدل آنها افتخار خواهد بود برای نمایش یک بار به پایان رسید. البته ما محدوده محصول ادامه خواهد داد شامل همان پیشرفته-ساخت کلکسیونی از محصولات است که تضمین ساعت از ایجاد لذت برای طرفداران است."

نام تجاری جدید لگو خانه خالی از سکنه در دسترس است برای اعضای VIP از 20 مارس و برای باقی مانده لگو طرفداران از 1 ژوئن مستقیم از LEGO.com و لگو فروشگاه.

یادداشت به ویراستاران

محصول اضافی جزئیات

10273 – لگو خانه خالی از سکنه

تصاویر جدید لگو خانه خالی از سکنه می توان به عنوان یک دارایی بسته نرم افزاری زیر.

در مورد لگو محل دائمی مجموعه

جدید LEGO® خانه خالی از سکنه™ ساخت و ساز مجموعه ای است که آخرین نمونه از چگونه LEGO گروه با هدف الهام بخش سازندگان در تمام سنین به بازسازی و هیجان زده با این روند از ایجاد. جدید LEGO® خانه خالی از سکنه طراحی شده برای کسانی که در سن 18+ خواهد بود که اولین مجموعه از لگو محل دائمی مجموعه به ویژگی های جدید و شیک بسته بندی طراحی شده برای منعکس پیچیده طبیعت از فرایند خلاق است.

همه محصولات جدید در لگو گروه محدوده است که درخواست تجدید نظر به بزرگسالان در حال حاضر خواهد شد از ویژگی های براق, حداقلی, طراحی جدید در سراسر مربوط به بسته بندی, ساختمان, دستورالعمل محتوای منحصر به فرد و در فروشگاه و فروشگاه آنلاین طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تصاویر, لطفا تماس با لگو دفتر مطبوعاتی در media@lego.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن