Primetals فن آوری دریافت FAC برای LD (BOF) مبدل مدرن در Mechel در Chelyabinsk

در ماه مه Mechel گروه مسائل نهایی پذیرش گواهی (FAC) برای یک LD (BOF) مبدل مدرن توسط Primetals فن آوری در جراحی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در ماه مه Mechel گروه مسائل نهایی پذیرش گواهی (FAC) برای یک LD (BOF) مبدل مدرن توسط Primetals فن آوری در جراحی آثار چلیابینسک کارخانه متالورژی (ChMK) در روسیه است. هدف از این پروژه شد و به جای فرسوده و تجهیزات بیشتر برای افزایش ظرفیت با افزایش بهره برداری وزن به 160t و برای بهینه سازی شیر به شیر بار توسط برش باد زمان. در همان زمان Mechel نصب یک خنک کننده جدید پشته و مربوط به offgas تمیز کردن گیاه برای کاهش مبدل انتشار گازهای گلخانه ای. OOO Rosenergostal, بلگورود عرضه این تجهیزات است. این سومین مبدل Primetals فن آوری های حال مدرن در Chelyabinsk فولاد کار میکند. دو نفر دیگر مبدل شد و با موفقیت به ارمغان آورد و به عمل در ماه اوت 2011 و نوامبر 2013.

این Mechel گروه یکی از روسیه عمده تولید فولاد, آلیاژهای آهنی, زغال سنگ و انرژی است. Mechel پیشرو تولید کننده فولاد ضد زنگ و کشور اجرا می شود بزرگترین مجتمع تولید گیاه ChMK در استان چلیابینسک. ChMK تولید طیف گسترده ای از محصولات از جمله خوک آهن نیمه تمام محصولات فولاد و محصولات تخت و برخی به عنوان بزرگ به عنوان پل و ریل های ساخته شده از کربن ساختاری ابزار و مقاوم در برابر خوردگی فولادهای.

جدید مبدل بخشی از یک برنامه توسعه است که شامل افزایش ظرفیت تولید سالانه مبدل فولاد کار میکند. Primetals فن آوری های مسئول پایه و جزئیات مهندسی و تامین قطعات اصلی از جمله کشتی سر حلقه سرباره سپر و تعمیر و نگهداری رایگان کشتی سیستم تعلیق Vaicon لینک. آن را نیز به جای کج کردن درایو هم با آن موتور AC و اجرا شده مرتبط با اتوماسیون اساسی. علاوه بر این Primetals فن آوری های به کار گرفته شده نظارت نصب و راه اندازی کار در سایت.

LD (BOF) مبدل مدرن توسط Primetals فن آوری در جراحی آثار چلیابینسک کارخانه متالورژی (ChMK) بخشی از Mechel در چلیابینسک روسیه

Primetals فن آوری های محدود که مقر آن در لندن, پادشاهی متحده پیشگام و رهبر جهان در زمینه های فنی و مهندسی کارخانه ساخت و ارائه چرخه خدمات برای صنعت فلزات. این شرکت ارائه می دهد کامل تکنولوژی محصول و خدمات مجموعه که شامل یکپارچه برق و اتوماسیون دیجیتالی و محیط زیست راه حل. این پوشش می دهد در هر مرحله از آهن و فولاد با زنجیره تولید از مواد خام تا محصول نهایی—و شامل آخرین نورد راه حل برای فلزات غیر آهنی, بخش. Primetals فن آوری های سرمایه گذاری مشترک از صنایع سنگین میتسوبیشی و همکاران با حدود 7000 کارمند در سراسر جهان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Primetals فن آوری های بازدید از وب سایت شرکت www.primetals.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب