Primetals فن آوری به وصله پینه کردن مداوم ترشی خط نورد گرم نوار توکیو جراحی

در اواخر ماه مارس ژاپنی تولید فولاد توکیو Steel Co. Ltd. (توکیو جراحی) به منظور قرار داده شده با Primetals فن

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

در اواخر ماه مارس ژاپنی تولید فولاد توکیو Steel Co. Ltd. (توکیو جراحی) به منظور قرار داده شده با Primetals فن آوری به وصله پینه کردن مداوم ترشی خط نورد گرم نوار در شرکت تولید کارخانه در تسویاما شهرستان استان اوکایاما ژاپن. این پروژه شامل علاوه بر این از یک تنش لولر نوع مقیاس شکن و نصب و راه اندازی یک iBox ترشی مخزن با غلظت اسيد کنترل. وصله پینه کردن را افزایش می دهد بهره وری برای دشوار به descale مواد در حالی که کاهش انرژی و اسید مصرف کنید. نوسازی پروژه است و انتظار ها به پایان رسید در ماه اکتبر 2021.

توکیو فولاد که یکی از بزرگترین الکتریکی کوره تولید فولاد در ژاپن به اجرا در چهار تولید گیاهان در ژاپن است و countrys شماره یک تولید کننده H‑پرتوهای. نمونه کارها شامل تعداد زیادی از محصولات تخت. این سجا کارخانه تولید H‑تیرهای I‑پرتوهای شطرنجی پرتوهای کانال های میلگرد نورد گرم کویل شطرنجی کویل ترشی و, روغنی کردن کویل ورق گالوانیزه کویل و همچنین ورق های فولادی. مایع تولید فولاد بر اساس کوره های قوس الکتریکی مسیر. این ترشی خط فرآیندهای نورد گرم کویل با ضخامت بین 1.5 و 6.0 میلی متر در عرض اعم از 840 به 1,340 mm.

پس تقاضا برای بالا استاندارد فولاد از کوره فولاد در حال افزایش است با توجه به کاهش اثرات زیست محیطی از EAF مسیر یکی از جنبه های مهم افزایش تولید افزایش ترشی بهره وری. تنش لولر نوع مقیاس شکن را بهبود پردازش دشوار به descale مواد در ترکیب با Primetals فن آوری های iBox (غوطه ور شدن در جعبه) ترشی مخزن است که جایگزین های موجود در گردش خون از نوع کم عمق-نوع ترشی مخزن.

برخی از گریدهای برای درخواست برنامه های کاربردی در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو ممکن است نیاز به دو یا سه بار به عنوان طولانی به descale معمولی ترشی خطوط از حد نرمال کم کربن فولاد به کاهش بهره وری. این iBox با غلظت اسيد کنترل از Primetals فن آوری های ایجاد شده برای رسیدگی به این موضوع بدون نیاز به گردش خون گرم و یا جت ترشی سیستم که رسیدن به بالا رسوب عملکرد با کاهش مصرف انرژی و اسید.

iBox یک علامت تجاری ثبت شده از Primetals Technologies Ltd. در برخی کشورها.

Primetals فن آوری های محدود که مقر آن در لندن, پادشاهی متحده پیشگام و رهبر جهان در زمینه های فنی و مهندسی کارخانه ساخت و ارائه چرخه خدمات برای صنعت فلزات. این شرکت ارائه می دهد کامل تکنولوژی محصول و خدمات مجموعه که شامل یکپارچه برق و اتوماسیون دیجیتالی و محیط زیست راه حل. این پوشش می دهد در هر مرحله از آهن و فولاد با زنجیره تولید از مواد خام تا محصول نهایی—و شامل آخرین نورد راه حل برای فلزات غیر آهنی, بخش. Primetals فن آوری های سرمایه گذاری مشترک از صنایع سنگین میتسوبیشی و همکاران با حدود 7000 کارمند در سراسر جهان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Primetals فن آوری های بازدید از وب سایت شرکت www.primetals.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن