شاهزاده اندرو ادعا می کند او از همکاری با اف بی آی در اپستاین بررسی

شاهزاده اندرو وکلا اند و در برابر اتهامات که او طفره رفت پرسش های ما در مورد عوامل اواخر خود را دوست و محکوم م

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

شاهزاده اندرو وکلا اند و در برابر اتهامات که او طفره رفت پرسش های ما در مورد عوامل اواخر خود را دوست و محکوم مجرم جنسی جفری اپستاین. مقامات می گویند هیچ برنامه ای برای استرداد شاهزاده.

وکلای مدافع در بریتانیا شاهزاده اندرو گفت: آنها دریافت تاییدیه از وزارت دادگستری (DOJ) که شاهزاده است و نه هدف از رسیدگی به دوست خود, اواخر مجرم جنسی جفری اپستاین.

قانون شرکت Blackfords دفتر همچنین اعلام کرد که شاهزاده اندرو در واقع به حال سه بار ارائه شده به صحبت می کنند به ما ماموران فدرال در خصوص مورد با وجود این واقعیت است که مقامات آمریکایی قبلا گفته اندرو تا به حال ارائه شده "صفر همکاری است."

"همه مهمتر DOJ به ما توصیه می کرد که دوک است و تا به حال بوده است هدف از تحقیقات جنایی به اپستاین و است که آنها به دنبال محرمانه خود را داوطلبانه همکاری" وکلا در بیانیه ای گفت.

جفری برمن آمریکا وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک, با آمریکا در این ادعا گفت که اندرو هرگز ارائه شده به همکاری می نماید.

"امروز شاهزاده اندرو دوباره به دنبال به تصویر کشیدن خود را به دروغ به عنوان مشتاق و مایل به همکاری با جریان فدرال investigaiton به قاچاق جنسی و مرتبط با جرائم مرتکب شده توسط جفری اپستین و همکاران" برمن گفت.

در همین حال دادستان کل آمریکا ویلیام Barr به نظر می رسد در تلویزیون آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای استرداد ملکه الیزابت را به ما.

"من فکر نمی کنم این یک سوال از توزیع او را بیش از. من فکر می کنم این فقط یک سوال از داشتن او با ارائه برخی شواهد" Barr گفت.

Virginia Roberts Giuffre with Prince Andrew (picture-alliance/Capital Pictures)

ویرجینیا رابرتز Giuffre که متهم اندرو از داشتن رابطه جنسی با او در زمانی کمتر از سن قانونی با شاهزاده اندرو که می گوید او اصلا به یاد نمی نشست او

چه اندرو دخالت?

اندرو دوستی با اپستاین آمد به توجه عمومی را یک بار دیگر در اواخر سال 2019 زمانی که او به یک مصاحبه در مورد این موضوع به بی بی سی. ما محققان گزارش تماس اندرو در ژانویه سال 2020 در مورد اپستاین مورد.

سرمایه اپستاین خودش را کشته بود در زندان در سال 2019 در انتظار محاکمه در رابطه جنسی جرم اتهامات عنوان شده علیه. او قبلا به جرم قاچاق جنسی و سوء استفاده جنسی در سال 2008.

اندرو را رد کرده است, رابطه جنسی با یک نوجوان که می گوید: او قاچاق توسط اپستین برای شاهزاده. ویرجینیا رابرتز Giuffre ادعا اپستاین او را مجبور به داشتن رابطه جنسی با اندرو در سال 2001.

اندرو وکلا نیز با انتقاد از DOJ برای آنها چگونه باید برخورد با رسانه ها.

"نقض محرمانه توسط DOJ داده اند رسانه های جهان — و از این رو مخاطبان در سراسر جهان — کاملا گمراه کننده حساب از بحث های ما با آنها.

هنوز معلوم نیست که آیا اندرو که استعفا از وظایف سلطنتی پس از رسانه ای واکنش شواهد را به ما عوامل است.

اد/nm (AP, AFP رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن