شاهزاده هری و Meghan Markle طرح آرام دومین سالگرد عروسی—بدون تصاویر

Prince هری و Meghan Markle تصمیم گرفته اند در برابر انتشار هر گونه تصاویر تازه و یا تصاویر به مناسبت دومین سال

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Prince هری و Meghan Markle تصمیم گرفته اند در برابر انتشار هر گونه تصاویر تازه و یا تصاویر به مناسبت دومین سالگرد عروسی امروز یک منبع می گوید روزانه وحش.

به جای تبلیغات عشق خود را علنا آنها قصد نگه داشتن این لحظه کاملا خصوصی و به سادگی "برنامه ریزی به صرف روز با هم به عنوان یک خانواده با مورچه" با توجه به یکی از دوستان.

البته در یک مفهوم تحت مستند انتخاب کمی وجود دارد, اما آن را قابل مقایسه با سال گذشته زمانی که زن و شوهر نوشته شده تلفیقی از 14 تصاویر, از جمله برخی از قبلا نهان تصاویر در Instagram.

این عکس مونتاژ شده بود همراه با آهنگ "این نور کمی از معدن" که به عنوان آنها به سمت چپ سنت جورج, کلیسای, Windsor در روز عروسی خود, مارس 19 سال 2018 است. در همراه ارسال, زن و شوهر, تشکر پیروان خود را برای "همه از عشق و حمایت از بسیاری از" اضافه کردن "هر یک از شما ساخته شده است در این روز و حتی بیشتر معنی دار است."

از آنجا که امیدواریم روز در سال 2018—هنگامی که اسقف مایکل کاری چسب جهان به آن جمعی مبل با مهیجی شرح قدرت عشق—همه چیز تغییر کرده است.

آن روز قابل توجه نیز نزد Meghan مادر Doria Ragland پیوستن به اعضای خانواده سلطنتی به تماشای دختر او ازدواج هری به نظر می رسد مدت ها پیش در حال حاضر; آن شادی و احساس رادیکال تغییر خوش آمدید—از دست رفته در دو سال acrimony و ناخشنودی است که در نهایت منجر هری و مگان به استعفا خود را "ارشد رویال" نقش و حرکت به امریکا است.

در حالی که ما باید صبر کنیم تا زمان انتشار در ماه اوت از امید Scobie و کارولین دیورند کتاب جدید در Sussexes برای گرفتن یک عکس فولر دقیقا آنچه در آن بود که رفت بنابراین اشتباه است که Sussexes احساس آنها مجبور به ترک کشور چند اختلاف که مشکلات اطراف به طور فزاینده تنش بن بست بین ویلیام و هری با برخی دشمنی میان همسران خود را پرتاب شده در برای اندازه گیری خوبی.

گفته شده است که ویلیام سوال سرعت با آن ارتباط بین هری و مگان نقل مکان کرد و از آشنایی برای ازدواج, اما برادران دوستانه بود به اندازه کافی در کریسمس سال 2017 به اقامت همراه با شرکای خود است. هری بعد از توصیف خود پیوند کریسمس در نشئه شرایط زنده رادیو

در واقع روز قبل از عروسی هری و ویلیام در زمان بداهتا walkabout از طریق خیابان های ویندزور به دیدار و استقبال طرفداران وفادار خود را. به عنوان یکی که وجود دارد این خبرنگار می توانند گواهی دهند که هر گونه تنش به دور از قابل مشاهده است.

با وجود خوش بینی و شادی خود را در روز عروسی همه چیز رو به وخامت گذاشته و با سرعت شگفت آور, نه به آپارتاید جنسیتی و classist پوشش رسانه ای از Meghan.

زهر ریخت در مگان به نظر می رسد حتی بیشتر فوق العاده ای در حال حاضر از آن. در واقع جالب بود برای شنیدن حتی پیرز مورگان یکی از Meghan را از پیش برجسته شکنجه گر اعتراف به تازگی که او رفت و بیش از حد در خود طعمه ، او گفت: او را "خلق و خوی چگونه من در مورد آنها بحث رفتن به جلو" و اعتراف او به حال ساخته شده همه چیز "بیش از حد شخصی است."

که بی وقفه فشار منفی در پوشش ساخته شده بود حتی بدتر زمانی که هری و مگان تصمیم به تشویق رسانه ها به نوبه خود تولد مورچه را به یک کارناوال است.

محل بیمارستان کسر کرده بود و برای اولین بار اعلام کرد که مگان در کار ساخته شده بود و پس از او تا به حال در حال حاضر با خیال راحت تحویل نوزاد.

ارتباط با شایعات هرگز واقعا به بهبود است. آنچه که باید یک شادی لحظه ای (و فروش ثروت باد اورده) soured به سرعت تبدیل شد و علامتی از بی اعتمادی و نفرت بین Sussexes و رسانه ها. جنگ با رسانه ها تنها به شدت از آن پس با Meghan راه اندازی اقدام قانونی علیه این ایمیل در روز یکشنبه برای تهاجم به حریم خصوصی.

بسیاری از خودی می گویند که آن را زوال رابطه شخصی بین هری و ویلیام که در نهایت سوار Sussexes دور.

"حداقل بخشی از راز ویلیام و کیت ازدواج است که او نمی upstage او تا کنون. شما نمی توانید می گویند همان مورد هری و مگان"

برخی از دوستان از این خانواده می گویند که آنها درک ویلیام در یک حسادت بیش از این توجه که مگان و هری دریافت, قابل توجه اکو از حسادت بود که گفت: به مسموم چارلز' ارتباط با دیانا.

"حداقل بخشی از راز ویلیام و کیت ازدواج است که او نمی upstage او همیشه" یکی از دوستان به من گفت که خبری از هری و مگان خروج شکست "شما نمی توانید می گویند همان مورد هری و Meghan."

این تصور عمومی است که ویلیام و کیت نشده اند بیش از حد غم انگیز خود را پر زرق و برق رقبای حمل کردن در خارج از کشور.

بنابراین در حالی که بسیاری از طرفداران جان سخت دوست دارم برای دیدن تصاویر جدید این است که کاملا قابل فهم است که هری و مگان را انتخاب کنید به صرف وقت خود را در روز های خاص خود را در حباب.

در واقع به انتشار یک شربتی پست در میان همه گیر خواهد باز زن و شوهر به اتهام زیاده روی.

و همچنین این کاملا عملی و دلایل استراتژیک برای آرام ماندن آن نیز نمادی از خود را به عنوان خصوصی شهروندان است که زن و شوهر نمی تواند ساخت هر نوع بیانیه عمومی به مناسبت سالگرد خود را.

آن جالب خواهد بود اما برای دیدن اگر هری و مگان دریافت هر مکان تبریک از حساب های رسانه های اجتماعی از دیگر royals که گرفته اند در سال های اخیر به ساخت چنین مکان آنلاین گسیل. دوباره با زن و شوهر در حال حاضر خصوصی شهروندان آن بعید به نظر می رسد.

هری و مگان را سخنگویان نیست که اظهار نظر در مورد اینکه آیا هر گونه زوم تماس بین آنها و هری خانواده رزرو شده بود اما بعید به نظر می رسد چارلز خواهد اجازه دهید بعد از عبور بدون دریافت تماس تلفنی.

و البته شده اند وجود دارد گزارش های دلگرم کننده است که برادران خود شده اند در تماس در هفته های اخیر با تماس موجب شده توسط پدر خود قرارداد coronavirus.

یکی به این امید که با شایعات از ایجاد روابط حسنه بین ویلیام و هری برخی از چنین تماس و در واقع خواهد بود ساخته شده است.

در حالی که هری در جشن فوق العاده ای دو سال از ازدواج خوب در آن خواهد بود و حتی شیرین تر شد او قادر به توست ترمیم روابط صمیمی با برادر خود را به معامله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن