شاهزاده هری و Meghan Markle هالیوود هواپیماهای بدون سرنشین کابوس نیست در هر زمان به زودی

شاهزاده هری و Meghan Markle به عنوان هیولایی روزانه به طور انحصاری در گزارش این هفته هستند که به طور مرتب مورد

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

شاهزاده هری و Meghan Markle به عنوان هیولایی روزانه به طور انحصاری در گزارش این هفته هستند که به طور مرتب مورد آزار و اذیت توسط هواپیماهای بدون سرنشین در حیاط خلوت خود را در هالیوود خانه.

اما در اینجا یک واقعیت عجیب; عکس از زن و شوهر و یا مورچه های گرفته شده به طور غیر قانونی از هوا هستند "100% غیر ممکن" به فروش در بازارهای عمده ای مانند آمریکا و انگلیس با توجه به صنعت خودی.

در واقع تنها تصویر گرفته شده از یک هواپیمای بدون سرنشین از Sussexes تا کنون برای دیدن نور روز بود یک تصویر از هری بازی با سگ خود که منتشر شد توسط یک استرالیایی خروجی و حتی این سرعت حذف از اینترنت پس از یک فرض این Sussexes ساخته شده نمایندگی به ناشر.

پس چه هستند این اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین بسیاری از آنها راه اندازی صنایع دستی به هوا از یک دنباله پیاده روی اجرا می شود که تقریبا در مجاورت ملک که در آن هری و مگان به طور موقت ساکن در واقع بعد از آن ؟

هری و مگان یک دوست گفت: Daily Beast, هیچ, ویژه بینش: "آنها فقط می تواند قضاوت در مورد آنچه آنها را ببینید و تجربه و آنچه آنها را ببینید و تجربه است که هواپیماهای بدون سرنشین و هلی کوپتر در حال پرواز بیش از حیاط خلوت خود paparazzi باطله آنها و تقریبا باعث تصادفات اتومبیل زیر آنها و عکاسان زیر Meghan مادر."

این واقعیت است که هر ربوده تصاویر گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین نمی توانند به راحتی فروخته می شود تغییر نمی کند که تجربه دوستان و افزود: "آن را تنها در خدمت به تاکید سطح تداخل. آن را مانند نظارت است."

نگرش انجام آن از آنجا که-آنها-می تواند در بخشی از خلبانان قطعا به نظر می رسد به بیرون آمدن از بحث با کسانی که در این صنعت است.

"هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت است همه چیز در مورد گرفتن جدید کل بازدید از خانه به حرکت داستان بر روی" یکی از کهنه LA paparazzi صحنه گفت: روزانه وحش. "بدیهی است در زمانی که خانه جدید بود چیزی که در آن همه چیز در مورد گرفتن یک عکس از خانه.

"در حال حاضر آن را در مورد چه چیزی تغییر کرده است چه تغییراتی در آنها ساخت. برای مثال زمانی که صفحه نمایش آنها قرار داده تا برای محافظت از خانه از عکاسان خوب این که چیز جدید. "اوه نگاه وجود دارد یک حصار.'

"واقعیت این است که بازده تصاویر از خانه در حال کاهش سریع"

"بنابراین در حال حاضر بچه ها در حال پرواز هواپیماهای بدون سرنشین برای دیدن چه چیز دیگری در جریان است: اگر یک منطقه بازی برای مورچه یا یک خیمه برای سالگرد عروسی که نوع از چیزی.

"اگر شما می توانید داستان حرکت رو به جلو با اطلاعات جدید و سپس آن تصاویر را البته از فروش. اما واقعیت این است که بازده تصاویر از خانه در حال کاهش سریع است."

یکی از شناخته شده و معتبر خلبان هواپیماهای بدون سرنشین که گاهی سنت به LA تصویر سازمان گفت: Daily Beast: "من ماند به دور از انجام مگان و هری ، یک دلیل این است که آنها را در حال تغییر قانون دیگری است که آن را فقط یک راه عالی برای به دست آوردن یک تصویر از یک فرد به این دلیل که زاویه دوربین در هواپیماهای بدون سرنشین تمایل به بسیار گسترده است و شما فقط ببینید بالای سر خود را. و حتی اگر من یک تصویر که آن را خریداری کنید؟"

پس چرا مردم از ادامه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بیش از سر خود را و سپس او فکر می کنم ؟

اپراتور گفت: "من فکر می کنم آن را در مورد دیدن آنچه که آنها انجام می دهند. دیدن اگر آنها در, به عنوان مثال."

آن را تقریبا غیر قابل تصور برای مردم عادی به تصویر خود در زندگی در یک جهان که در آن این نوع به طور منظم پیگیری از زندگی خود را توسط هواپیماهای بدون سرنشین عادی است اما منتقدان می گویند حضور انبوه سرزده رسانه های سپاه در لا باید گرفته هری و مگان با تعجب. (فقط درخواست بن افلک و دوست دختر جدید خود را Ana de Armas که به طور منظم پیاده روی با افلک سگ در اطراف اقیانوس آرام Palisades محله را تبدیل به یک جزء اصلی از سایت شایعات در هفته های اخیر.)

وجود دارد بسیاری از مردم موافق چیزی متفاوت بین بودن papped در یک خیابان عمومی و این ایده از یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی شما را در حیاط خلوت نظری فقط چک کردن اگر در زندگی روزمره خود را در برخی از راه و یا نه این تصاویر برای فروش هستند.

برای هری و مگان به درخواست برای حرمت خانواده حفظ حریم خصوصی و امنیت خود را در خانه خود به احترام به آنها برنامه ریزی گام های بعدی در زندگی خود است به دور از سردستهزنان خواننده اپرا-مثل بد اخلاقی خود را دوستان گفتن.

"به نظر می رسد مردم فقط فراموش نکنید که هری و مگان واقعی مردم" را می گوید. "آنها انجام نداده اند هر چیزی را به منظور جلب توجه به خود را دارند. آنها در اکثر موارد فقط به معنای واقعی کلمه در صفحه اصلی در مستند خود را انجام می دهند خیریه زوم تماس و برنامه ریزی گام های بعدی از سفر خود را."

با این حال این به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که غیر قانونی هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت ممکن است تبدیل به یک به طور منظم نفوذ در زندگی خود را نه به خاطر کیفیت بالا در دستگاه های با GPS و جهت یابی, کنترل از راه دور خلبانی و خلبان خودکار توابع در حال حاضر می توان برای کمتر از $1000.

این به این معنی هر عکاس و یا سرگرمی که آماده است به دست انداختن مقررات (تپه های هالیوود در کلاس C حریم هوایی این معنی کنترل ترافیک هوایی تصویب باید از لحاظ فنی به دست آمده قبل از پرواز) می تواند طولانی نگاه درست به مگان و هری خانه و باغ, فقط در خارج از شانس چیزی گزارش تغییر کرده است.

خودی نیست زمان زیادی را صرف بحث حقوق و اشتباهات از هواپیماهای بدون سرنشین عصر. آنها به سادگی شانه که این تنها راه چیزهایی در حال حاضر. "هستند بسیاری از کاشی در لس آنجلس و بسیاری از این بچه ها هواپیماهای بدون سرنشین گفت:" "آنها می خواهند یک تکه از عمل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن