شاهزاده هری و پرنس ویلیام انکار آنها سوء استفاده رویال صندوق خیریه

شاهزاده هری با صدور خشمگین محرومیت از بریتانیای امروز بعد از یک ضد سلطنت گروه مبارزات انتخاباتی متهم شاهزاده ن

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

شاهزاده هری با صدور خشمگین محرومیت از بریتانیای امروز بعد از یک ضد سلطنت گروه مبارزات انتخاباتی متهم شاهزاده نقض قوانین در اطراف خیریه کمک های مالی.

در نامه ای به کمیسیون خیریه گراهام اسمیت مدیر عامل ضد سلطنتی گروه مبارزات انتخاباتی جمهوری گفته است که بودجه منتقل شدند از ویلیام و کیت سلطنتی بنیاد به هری و مگان بنیاد به دلیل "روابط شخصی" بین دو مراجعان و متهم این سازمان از "استفاده نامناسب از خیریه وجوه تضاد منافع و عدم استقلال است."

گزارش سالانه برای ویلیام و کیت بنیاد آن را نشان می دهد پرداخت می شود ساسکس سلطنتی £145,000 به صندوق خود را تنظیم و راه اندازی با یک پوند بیشتر 144,901 رفتن به هری گردشگری پایدار پروژه Travalyst که پس از آن تحت چتر از Sussexes خیریه.

در نامه خود به کمیسیون جمهوری گراهام اسمیت نوشت: "این دو سازمان های خیریه به نظر می رسد در نقض دستورالعمل های مربوط به استفاده مناسب از وجوه خیریه و ممکن است شکست در وظیفه خود را به عمل به طور مستقل و صرفا در جهت منافع خود و اهداف."

وی افزود: از دو کمک های مالی داده شده توسط رویال بنیاد به Sussexes' پروژه: "در هر دو مورد به نظر می رسد تنها دلیل منطقی برای این تصمیم بود که رابطه شخصی بین دو مراجعان دوک ساسکس و دوک کمبریج."

جمهوری قبلا با استفاده از تنوع در این شگرد در تلاش برای شرمسار پرنس چارلز در سال 2009 گزارش پرنس پایه برای محیط ساخته شده به کمیسیون خیریه. در آن صورت است که شاهزاده چارلز در زمان سنتی سلطنتی نذر سکوت کرده و هیچ اظهار نظر عمومی. شکایت گزارش شده توسط رسانه ها اما نه به طور گسترده و اتهام شد و پس از آن رد شده توسط کمیسیون خیریه.

شاهزاده هری با این حال تصمیم گرفته است به یک رویه های مختلف و فوق العاده ای بیانیه صادر امروز از طریق وکیل متهم کرده است جمهوری "salaciously" تغذیه "گرسنگی برای توجه رسانه ها به عنوان به خوبی به عنوان یک مشترک و حمله در دستور کار است که نه راست و نه فقط."

هری همچنین متهم شکایت توسط این گروه که در کمپین برای دموکراتیک انتخاب رئیس دولت بودن "توهین آمیز و توهین به تمام باور نکردنی سازمان ها و مردم او با همکاری."

"ما نمی گفت هر چیزی توهین آمیز. ما در برخی از شواهد و شکایت."

گراهام اسمیت

این بیانیه به نظر می رسد تهدید به اقدام قانونی علیه جمهوری گفت که هری "خیریه تلاش" "شفاف و بالاتر از هیئت مدیره. نشان می دهد در غیر این صورت به صراحت اشتباه خواهد بود و پس از عمل مطابق با وزن از قانون است.

این بیانیه افزود: "همه دوک فعالیت های خیریه به طور کامل شفاف و همچنین سازگار با کمیسیون خیریه دستورالعمل و علاوه بر این با خود قطب نمای اخلاقی."

"Travalyst (که تاسیس شد در ساسکس سلطنتی) یک سازمان غیر انتفاعی است که برای دوک دریافت هیچ تجاری یا مالی به دست آوردن به عنوان مورد با تمام خیریه تعهدات. دوک است و نه او تا به حال هر شخصی منافع مالی خود را در خیریه کار می کنند. این علاقه همیشه روشن شده است: به حمایت از دیگران و به ایجاد یک تفاوت مثبت است.

یک سخنگو است که کار با ساسکس سلطنتی گفت: اخبار یاهو: "کمک های مالی به سازمان غیر انتفاعی Travalyst برای توسعه مداوم از پروژه های است که به حمایت از جوامع حیات وحش و محیط زیست پایدار از طریق سفر و گردشگری.

"همه کمک های مالی ساخته شده اند بی طرفانه و عینی به طور کامل در خط با حکومت الزامات و گزارش شده شفاف مطابق با قوانین و مقررات."

یک سخنگوی ویلیام و کیت سلطنتی بنیاد گفت: "این کمک های مالی ساخته شده به ساسکس سلطنتی بودند برای حمایت از خیریه کار از دوک و دوشس Sussex. آنها به طور کامل در خط با حکومت الزامات و گزارش شفاف."

یک unperturbed صدایی اسمیت گفت: روزانه وحش که هری پاسخ به نظر می رسید "یک بیت از یک واکنش است."

خواست اگر او عصبی در مورد چشم انداز شکایت کرد که اسمیت, که گفت که او ایستاده بود با این نامه گفت: "ما نمی گفت هر چیزی توهین آمیز. ما در برخی از شواهد و شکایت. من فکر می کنم آنها فقط در تلاش برای رسیدن ما به خفه شو و دیگر مردم را به خفه شو."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن