شاهزاده هری 'لامپ های رشته ای با خشم' در نژادپرستی Meghan Markle مواجه

شاهزاده هری "لامپ های رشته ای با خشم" هنگامی که او متوجه شد میزان نژاد پرستی وارد در Meghan Markle و قطع دوستا

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

شاهزاده هری "لامپ های رشته ای با خشم" هنگامی که او متوجه شد میزان نژاد پرستی وارد در Meghan Markle و قطع دوستانی که تحقیر او.

"این در مورد مسابقه ؟ آیا این رفتار از روی خودستایی?" هری را بخواهید خود را از کسانی که مورد سوال خود را در ارتباط است.

آخرین وحی از امید Scobie و کارولین دیورند را پیدا کردن آزادی: هری و مگان و ساخت مدرن خانواده سلطنتیعصاره آن در حال اجرا است در انگلستان بار و ساندی تایمزشامل وجود هری راز Instagram حساب و تمرکز در ابتدای رابطه زن و شوهر.

Scobie و دیورند فاش چرا هری احساس منتقل شده به موضوع بی سابقه بیانیه ای در نوامبر 2016 که در آن او تایید کرد رابطه خود را در حالی که محکوم "نژادی undertones از نظر قطعات... و آشکار تبعیض و نژادپرستی از رسانه های اجتماعی عضو شورای نظارت مدت و وب سایت مقاله نظرات." هری نیز نشان داد که او نگران بود در مورد مگان ایمنی و "عمیقا نا امید که او قادر نبوده است برای محافظت از او."

Meghan شده بود به نام n-کلمه یا یک "mutt" در حساب های رسانه های اجتماعی.

"برای شاهزاده, Meghan خود را معرفی شخصی به زشتی از نژاد پرستی. در حالی که این ممکن است قلمرو جدید برای هری تعصب—هر دو ناخودآگاه و عمدی—همواره بخشی از مگان زندگی" Scobie و دیورند نوشتن. هری قطع یک دوست قدیمی که تا به حال ساخته شده است اظهارات موهن در مورد مگان هالیوود پس زمینه.

زمان هری بمب بیانیه چپ پدرش پرنس چارلز "نا امید" و دستیاران در Clarence House "خرد" به عنوان چارلز و والا بود فقط در بحرین برای دیدار با این کشور پادشاه حمد بن عیسی آل خلیفه. هر گونه تبلیغ برای آن سفر بود و بخار به عنوان هری بیانیه تحت سلطه news چرخه. 

کتاب جزئیات چگونه هری و Meghan شد "تقریبا بلافاصله... تقریبا وسواس" با هر یک از دیگر زمانی که آنها را ملاقات در یک تاریخ کور در جولای 2016 در سوهو خانه دین خیابان شهری در لندن است.

این کتاب همچنین نشان می دهد که مگان قبل از او به ملاقات هری "بود گاهی اوقات راه اندازی یک فروشگاه عکس در اینجا وجود دارد و یا اجازه دهید اطلاعات لغزش به مطبوعات است." اما Scobie دیورند و ادعای "او همه چیز را در قدرت خود را به محافظت از حریم خصوصی از رابطه او با شاهزاده."

هری گفت: اولین جلسه خود را: "من واقعا از رفتن به من بازی در اینجا. نشستن و مطمئن شوید که من یک چت خوب!"

او تا به حال یک آبجو, او تا به حال یک مارتینی و آنها متصل بر "احساسات به صورت مایل به ایجاد تغییر برای خوب" را به عنوان او آن قرار داده است.

"آیا من صدای دیوانه وقتی که من می گویند این می تواند داشته باشد ؟ "

Meghan Markle به یک دختر پس از ملاقات با پرنس هری

"این بود که اگر هری در یک ترنس" یکی از دوستان گفته نویسندگان. Meghan گفت یک دختر "آیا من صدای دیوانه وقتی که من می گویند این می تواند داشته باشد؟"

تاریخ دیگری به دنبال شب بعد با برقی "شیمی". "هری می دانست که آنها با هم خواهد بود که در آن نقطه" یک دوست است. "او تیک تاک هر جعبه سریع است."

این کتاب همچنین نشان می دهد هری تا به حال یک راز خصوصی Instagram حساب @SpikeyMau5. "یک خانه بزرگ فن موسیقی او گردد مستعار با استفاده از بخشی از نام یکی از مورد علاقه خود را دی جی Deadmau5" Scobie و دیورند نوشتن. "Spikey آمد از یک Facebook نام مستعار که هری مورد استفاده برای یک حساب کاربری او تحت نام سنبله چاه. 'اسپایک" بود که نام مستعار گاهی اوقات استفاده می شود برای شاهزاده به خصوص توسط اسکاتلندیارد افسران."

Meghan عمومی Instagram post همان شب از خود, از خود راضی تاریخ نشان داد یک عکس از یک عشق قلب آب نبات با کتیبه "مرا ببوس" و عنوان "زمین در #لندن است."

تاریخ سوم صرف شد در کاخ کنزینگتون و پس از آن شش هفته بعد از جفت پرواز به بوتسوانا در یک مرحله با استفاده از یک هواپیمای جت خصوصی بعد برای تبدیل شدن به یک موضوع بحث برانگیز به دلیل استادانی محیط زیست.

یک دوست گفت: "او آمد خندان و فقط به طور کامل افسون." Meghan گفت که او گفته بود به هری "در مورد چیزهایی که او به ندرت با کسی به اشتراک گذاشته."

"من هرگز احساس کردند که امن است که به کسی در یک مقدار کوتاه از زمان," او گفت: دوست.

"آنها نفرت سلطنتی همسران و دوست دختر. آنها پس از شما خواهد آمد. نگاهی به دیانا."

اچ هشدار Meghan

این رابطه ادامه داد: در نهان با مگان "در" با توجه به نویسندگان. یک دوست او هشدار داد: "آنها نفرت سلطنتی همسران و دوست دختر. آنها پس از شما خواهد آمد. نگاهی به دیانا."

هری گفت: "من شما را دوست دارم" برای اولین بار به مگان. "مگان بلافاصله پاسخ داد:" من شما را دوست دارم بیش از حد'" کتاب باعث می شود یک نقطه اشاره کرد. اگر این نوع از اطلاعات به نظر می رسد بسیار صمیمی است که می تواند تنها آمده از منابع آن—بسیار در این کتاب در همان رک و مستقیم و بی واسطه—Scobie قاطعانه نگهداری به تایمز لندن که هری و مگان نشده بود مصاحبه روشن یا خاموش کردن سابقه بوده است.

رسانه ها در طوفان است که به دنبال رابطه زن و شوهر عمومی ساخته شده در سمت چپ مگان "وحشت زده" زمانی که یک عکاس کوچک باغ خود را حصار و "اشک" زمانی که مادر او Doria Ragland عکس گرفته شده در راه خود را به ماشین لباسشویی.

این چراغ هری را به خود بیانیه هم تایید رابطه, در حالی که همچنین به دنبال محافظت از مگان و مادرش. آن را نیز تنظیم متضاد تن او و مگان را حفظ کرده اند با مطبوعات تلخیص از آنجایی به اوج خود رسید و در چندین جنگ حقوقی از جمله های اخیر خود طرح دعوی در دادگاه در برابر پاپاراتزی در لس آنجلس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب