"طرفدار زندگی" گروه قصد دارد از 1300 نفر در کنفرانس ویروس مرگبار مسیر

حتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می دانستند فلوریدا بیش از حد خطرناک برای یک همایش بزرگ داشتن فقط لغو جمهوریخو

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

حتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می دانستند فلوریدا بیش از حد خطرناک برای یک همایش بزرگ داشتن فقط لغو جمهوریخواه وجود دارد. اما عمده نرم افزار-زندگی گروه جعل جلوتر با یک 1,300-فرد سه روز کنفرانس در coronavirus زده دولت و حتی نمی نیاز به ماسک مگر اینکه مقامات نیروی آنها.

مراقبت خالص یکی از بزرگترین شبکه های "بحران دوران بارداری, مراکز" برنامه ای برای برگزاری کنفرانس سالانه شش هفته از هم اکنون در فلوریدا که شکست خود را ضبط برای یک روز COVID-19 مرگ و میر در این هفته است.

این کنوانسیون که این گروه توصیف به عنوان "بزرگترین مرکز بارداری کنفرانس در کشور" را شامل می شود فرد در سخنرانی های افتتاحیه بیش از 80 کارگاه های آموزشی گروه سرپوشیده سالن نمایشگاه و حداقل شش مشترک وعده های غذایی.

گرچن نیومن, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه ایالتی وین آن را به نام "فوق العاده ایده بد است."

"به طور کلی من فکر نمی کنم میزبانی این کنفرانس در فرد و قطعا با عدم شفافیت و عدم برنامه ریزی دقیق برای چگونه به انجام این کار با خیال راحت—سازگار با زندگی تایید پیام" نیومن گفت: روزانه وحش.

"این است که یک طرفدار زندگی پیام است."

این حقوق باروری گروه ReproAction راه اندازی کرده است یک طومار دعوت از این گروه برای لغو رویداد نوشتن در یک نامه سرگشاده به مدیر عامل شرکت Roland وارن که آن را "خطرناک و طاقت فرسا به طرح بزرگ ملی در جمع شرکت کنندگان از سراسر کشور در طول یک جهانی همه گیر."

"در حالی که ما همیشه شی به گمراه بشود و مردم به دنبال سقط جنین مراقبت—چه جعلی درمانگاه وجود دارد برای انجام این لحظه می افزاید: فوریت" این درخواست را می خواند. "این است که هیچ زمان برای ضد علم و ضد بهداشت و درمان ضد زن نیروهای به طرح جمع پیروان از سراسر کشور به یکی از سخت ترین ضربه متحده برای این ویروس است."

مراقبت خالص نیست پاسخ دادن به تماس ها و ایمیل ها به دنبال نظر. بیانیه ای در وب سایت کنفرانس می گوید: کارکنان "کار بسیار نزدیک با کارکنان در Walt Disney World Swan و دلفین, رفت و آمد مکرر ما فروشندگان و مراقبت خالص کارکنان به شرکت کنندگان اجتماعی-دور کنفرانس تجربه برای سال 2020 است."

مراقبت Net شبکه ای از بیش از 1100 به اصطلاح بحران دوران بارداری, مراکز—درمانگاه است که ادعا را بی طرفانه بارداری مشاوره اما خدمت تا حد زیادی به منحرف کردن زنان از سقط جنین. یک 2018 مقاله منتشر شده در انجمن پزشکی آمریکا مجله اخلاق در بر داشت این مراکز اغلب ارائه "نادرست و گمراه کننده" اطلاعات—مانند این پیشنهاد که سقط جنین به سرطان پستان—و که اقدامات خود را باید به عنوان یک "اخلاقی نقض که تضعیف سلامت زنان."

مراقبت خالص توصیف خود را به عنوان یک "سازمان غیر انتفاعی است که سبب زنان و مردان با توجه به سقط جنین برای انتخاب زندگی خود را برای کودکان متولد نشده و پیدا کردن فراوان زندگی در مسیح است." همراه با آن بحران دوران بارداری, مراکز این گروه اجرا می شود 24 ساعته "بارداری تصمیم خط" فراهم می کند دوره های آنلاین و کتابها در مورد چگونه به "بهتر شفاعت برای نوزادان در معرض خطر است."

"در مراقبت Net, ما متوقف نمی در صرفه جویی در زندگی از کودکان متولد نشده...ما کار به اطمینان حاصل شود که آنها—و خود مادران و پدران—می توانید تجربه فراوان زندگی مسیح به ارمغان می آورد" وب سایت خود را می خواند.

آن کنوانسیون که به تساوی اعضا از سراسر کشور و کانادا است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 8-11 فقط به عنوان محلی کودکان شروع به بازگشت به مدرسه. (Coronavirus موارد در میان کودکان در حال افزایش در فلوریدا, افزایش 34 درصد فقط در هشت روز.)

سخنرانان عبارتند از وارن مراقبت خالص مدیر عامل شرکت و همچنین مذهبی مدرس پیتر هک و فعال دانیل Strickland نویسنده این آزادی حقیقت: چگونه عیسی سبب زنان. هیچ یک از فهرست سخنرانان بازگشت روزانه وحش درخواست برای نظر.

یک وب سایت برای کنفرانس دارای بیش از 80 "فشرده" کارگاه های آموزشی با عنوان "ساخت یک مورد فوتی و فوری برای زندگی" و "مواجهه با جنس سردرگمی است." در حالی که همه از رویدادهای کنفرانس خواهد بود در فرد حداقل یک کارگاه آموزشی تدریس خواهد شد شرکت کنندگان چگونه به جمع آوری پول به طور کامل آنلاین. این کارگاه با عنوان "مجازی ویروسی و ویروس" وعده "نگاه های مختلف مجازی جمع آوری کمک مدل های برای کمک به شما به مجازی با سهولت" و اشاره کرد که این کشور در "دوران جدید است که نیاز به ایده های جدید و روش های جدید جمع آوری کمک های مالی."

این کنفرانس در وب سایت همچنین دارای یک همکاری با "مدیریت مقصد" شرکت Hello! فلوریدا اجازه می دهد تا شرکت کنندگان به خرید بلیط با تخفیف به اورلاندو پارک—از جمله برای دیزنی جهان است که در حال حاضر در حال ساخت جدید فروش بلیط با توجه به همه گیر. این سایت نیز ارائه می دهد برای اتصال شرکت کنندگان با دیگر شرکت کنندگان برای هدف های اتاق های هتل که مگس در چهره اجتماعی پایه فاصله احتیاطی.

بلیط برای کنفرانس اجرای بیش از 500 دلار در هر فرد. با توجه به coronavirus سازمان است که اجازه می دهد لغو تا Aug. 11 هر چند پیش آگهی برای این دولت هنوز هم ممکن است ابری که در آن نقطه. بدون بازپرداخت خواهد شد ارائه شده پس از این تاریخ و لغو همه—صرف نظر از زمان و یا چرا—را متحمل خواهد شد 25 دلار شارژ.

مراقبت خالص نیست پاسخ به روزانه وحش درخواست برای پاسخ دهید, شماره, اما وب سایت خود می گوید: $575 "حق بیمه نمایشگاه غرفه" در حال حاضر به فروش می رسد.

وب سایت کنفرانس لیست پنج احتیاطی آن را از جمله لغو پارکینگ نوکر. دیگر اقدامات ایمنی شامل "افراد کمتر در هر جدول و فضای بیشتری بین جداول" در جلسه عمومی و شکستن جلسات "گسترده تر راهرو و فاصله نمایشگاه" در سالن نمایشگاه و "علامت و طبقه نشانه گذاری" برای کمک به اجتماعی فاصله در مناطق رایج است.

این سایت همچنین اشاره می کند که در اورنج کانتی در حال حاضر نیاز به ماسک در تمام اماکن عمومی اما اشاره می کند که "امید ما این است که این برداشته خواهد شد زمان کنفرانس شروع می شود." اگر این حکم برداشته شده است, سایت متحده "ماسک خواهد بود توصیه می شود اما لازم نیست."

نیومن از دانشگاه ایالتی وین کارشناس گفت که گذشته از تعداد مطلق از مردم درگیر—او گفت که او تا به حال نه شنیده می شود یکی دیگر از این کنفرانس بزرگ اتفاق می افتد در این سال—پیشنهادی اجتماعی فاصله اقدامات بیش از حد مبهم را از هر گونه استفاده. امیدوار کننده "گسترده تر" راهرو "کمتر مردم" در جدول "نه سطح ويژگی من به دنبال برای یک برنامه است که خوب فکر کردن" او گفت:.

"این یک طرفدار زندگی پیام."

گرچن نیومن, بیماری های عفونی متخصص

نیومن افزود که این رویداد نه تنها خطر ابتلا به شرکت کنندگان اما به این هتل کارکنان و هر فرد شرکت کنندگان در تماس با آمده در دو هفته پس از این رویداد—از جمله خود باردار بیماران. (توجه داشته باشید در وب سایت کنفرانس می گوید مراقبت خالص بارداری مراکز خدمت "صدها نفر از هزاران نفر از مشتریان در هر سال.")

فقط این هفته فلوریدا پیشی نیویورک برای تبدیل شدن به دولت با دوم بیشتر coronavirus موارد در کشور—با بیش از 440,000 مثبت آزمون— پس فقط کالیفرنیا. در روز سه شنبه آن را ثبت 186 coronavirus مرگ و میر در یک روز یک رکورد برای دولت است. محلی شمار کشته شدگان در حال حاضر نزدیک به 6000 است. اورلاندو در اورنج کانتی که دارای بالاترین پنجم تعداد موارد در دولت است.

رئیس جمهور تهمت بود در اصل برنامه ریزی شده برای میزبان در فرد بخش از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون در ماه آینده بیرون کشیده و با توجه به افزایش اخیر در موارد گفته او نیاز به "محافظت از مردم آمریکا است."

"ما باید مراقب باشند. ما باید مراقب باشید. و ما نیز باید به عنوان مثال مجموعه" او گفت:. "این سخت است برای ما می گویند ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از مردم بسته بندی شده در یک اتاق و پس از آن دیگر مردم نباید آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب